MC-4

1.5K 95 7
                                    

Polis memuru Sehun'un arka arkaya kurduğu mantıklı cümleden sonra ekibini toplayıp merkezden uzaklaştı.Kai Sehun'un yorgun göründüğünü düşünüyordu.

"Sehun git otur bir yerde kahve falan iç.Çok bitgin görünüyorsun.Ben ilgileniyorum kedi çocuklarla tamam mı?"

Sehun Kai'yi onaylamıştı çünkü gerçekten de bitkin hissediyordu.Az sonra Kai"ın görevlendirdiği stajyer sütü ve biftetleri getirmişti.Kai poşetleri eline alıp teşekkür edip arkasına dönünce kızın surat astığına emindi çünkü tüm bu stajyerler ya Kai"ye yada Sehun"a aşık oluyordu ve nedenini hala Kai çözememişti.Kai seksiydi Kai yakışıklıydı bunu kabul edebilirdi am iki kedi çocuğu içerde bıraktığı için bunları düünecek vakit olmadığını kendine hatırlattı.İlk önce çalışma odasına ordan da dinlenme odasına geçti (Y.N:Çalışma odasının içinde birkapı var ordan dinlenme odasına gidiliyor. :) )

Kai dinlenme odasına girdiğinde iki kedi çoçuğunde aynı şedkilde oturğunu gördü.Baykuş kediciğin elinde kendi kırmızı oyunca arabası vardı ve bu onun oyuncak araba koleksiyonun en önemli parçayı- ki bunu Kai'ye babası vermişti.-tutuyor ve tekerleklerini çeviriyordu.Kai bu şirin görüntüyü umursamamaya çalışıp Kai umursamaya çalışıp ve içerideki küçük masanın üzerine yiyecekleri bıraktı.İki kediciğinde gözleri yemeklerdeydi. Be kulakları dikleşmişti.Üstüne ikisinde kuyrukları hızla sallanıyordu ve Kai bu görüntüye ölmezse daha da ölmeyeceğini düşündü.Kai sütleri bardağa ve biftekleri tabağa koydu. Kediciklere döndüğünde ikisininde minnetle gülümsediğini gördü.Hatta baykuş kedicik mırlamıştı bile ki Kai'nin tüm tüylerini ayağa kaldıran bir mırlamaydı.Kai'de kötü düşünceleri-ki bu konuya kesinlikle girmek istemiyordu ve bunun suçunun baykuş gözlü kedicik olması sorundu- yok edip gülümsedi.Sarı kedicik hemen yemeğe başlamıştı.Bardağı eline almak yerine kafasını eğip bardağı yalıyordu ve Kai bu kedicikleri nasıl bir birey haline getireceklerini düşünmekle meşkuldü.Siyah kediciğin ise yanakları kızarmıştı ve Kai Baykuş kediciğin utandığına emindi.

"Yemeğimizi yiğin lütfen.Ne olduğunu ve olayları tam bilmiyorum ama kesinlikle muhteşem varlıklar olduğunuzu söylemeliyim."

Kai sözlerine devam etmeden ikisinde yüzünde bakmıştı.İkisinde yanakları iltifattan dolayı kızarmıştı ve çok tatlı duruyorlardı.

"Sehun'la yani sizi bu odaya getiren adamla sizi koruma altına aldık.Size kimse zarar veremiyecek ve tüm bakımınızı biz karşılayacağız.Ve polisler sizi zorla tutan insanları bulacak.Bundan sonra güvenmenizi istediğim.İki insan var .Sehun ve Kai yani ben"

İki kedicikte gülümsemişti. Kai sevgi ve güven verici şeyler hayal etti bu onun hormonlarını tetikleyip kedilerin ona daha fazla bağlanmalarını ve güvenmelerini ağlıyacaktı ve bunun işe yaradığını önceden görmüştü.Sehunda odanın içine girmişti .Elinde iki tane şapka vardı.Kai Sehun'un elindeki şapkayı aldı ve baykuş kediciğinsaçına nazikçe taktı ve kediciğin kulakları zarar gelmesin diyede de kedi çocuğun kulağının arkasını ovalamıştı.Kedici aniden mayışmış ve közleri kısılmıştı ,tatlı bir şekilde 'mırrr' ladı.Kai kedicik düşmesin diye onu kedine yapıştırdı ve giydiği paltoyu çıkartıp kediciğe giydirdi.Kedicik bu hediyenin ardından iyice Kai'ye sokulmuştu.Ve kuyruğunu Kai'nin eline sürtmüştü.Ama kendini biraz rahatsız hissetmişti.Kai söze atıldı

"Bunu sana giydirmeliydim dışarıdaki insanlar senin kulaklarını ve kuyruğunu görmemeli."

Büyük gözlü kediciğin yüzü düşmüştü.Kedicik Kai'nin onun kulaklarını kimsedin beyenmeyeceğini düşündü nerdeyse gözleri dolmuştu.Kai hemen düzeltti.

"Kuyruğun ve kulakların çok güzel ama dünyanın bu güzelliği görmeye hazır olduğunu sanmıyorum"dedi.

Kedicik hem gülümsemiş hemde gözlerini kaçırmıştı.

Sehun'a gelirsek sarı kediye nerdeyse şapkayı fırlatmıştı.Kedicikte bunun üzerine bir güzel Sehun'a tıslamıştı.Kai emindi ki Sehun'un yüzünü çizen kedicik bu kedicikti çünkü yanındaki kedicik dünyanın en uysal kediciği olduğuna emindi.Ama dünyada kaç tane daha olduğunu bilmediği için ne düşünmesi gerektiğini bilmiyordu bu konuda.Sarı kedicik hızla şapkayı taktı .Kai'de ona dolabındaki paltolarından birini giydirdi.Sarı kedicikte kolunu Kai'nin yüzüne sürtmüştü.Bunun üzerine baykuş kedicik dudaklarını bükmüş ve kuyruğuyla onu çekiştirmişti.Kai onun kıskanıp kıskanmadığına emin diğildi.Sarı kedi Kai'ye gülümsedi ve onun önünde eğildi.Sehun sarı kediyi kolundan tutup dışarı çıkarırken Baykuş kedicikte Kai'yi takip edip aşağı inmişlerdi. İkiside arabalarına binmişti .Kai büyük gözlü tatlı kedicik ile evine giderken Sehun geyik bakışlı kediyle kavga gürültü gitmişti.

Saat sabahın 10'u ve ben hikayeye bölüm yazdım.Bu yazar çıldırmış olmalı :D Vote verirseniz dahada hızlı yazma teşfiği gelir. :D Sevgilerle...
Notcuk:Az önce kaedeşime para teklif ettim bu bölümü tabletinden yayınlamama izin versin diye.Acıların dibiyim.Ama yinede ayaktayım. *-*
613

My CatboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin