~ End of party! ~

274 24 0
                                    


- Emma θέλεις να γίνεις το κορίτσι μου? OMG... δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι μου συμβαίνει αυτό. Έμεινα να τον κοιτάζω ξαφνισμένη αλλά και έκπληκτη. Του αρέσω και μου αρέσει... ΑΛΛΑ... τα έχει με την Jane η οποία όπως μου είπε ότι των απατά. Δεν ξέρω τι να του πω.

- Εμμ... δεν ξέρω...

- Σου αρέσω και μου αρέσεις... σωστά?

- Ναι.

- Ε τότε τι σε εμποδίζει να δεχτής?

- Το ότι τα έχεις με άλλη κοπέλα... άκου θέλω να μου υποσχεθείς κάτι. Του είπα και ανακάθισα καλύτερα στο κρεβάτι για να τον βλέπω καλύτερα.

- Ότι θέλεις. Μου απάντησε ενθουσιασμένα.

- Να μου υποσχεθείς ότι θα χωρίσεις την Jane.

- Αυτό θα το έκανα έτσι κι αλλιώς.

- Πότε όμως?

- Αύριο, θα τις πω να βγούμε και θα την χωρίσω. Σου το υπόσχομαι. Τώρα δέχεσαι?

- Όχι.

- Τι όχι? Είπε και μιμήθηκε την φωνή μου με αποτέλεσμα να του χαμογελάσω.

- Αύριο που θα μου πεις ότι την χωρίσεις θα δεχτώ.

- Αχχ... με βασανίζεις... μου είπε με ένα παιχνιδιάρικο ύφος. Τουλάχιστον μπορώ να έχω ακόμη ένα φιλάκι? Μου είπε παρακλητικά. Hmm... ας τον βασανίσω ακόμα λίγο, τον πλησίασα κοντά στα χείλη αλλά με μια απότομη κίνηση του έπιασα τα μάγουλα και τα χείλη του έγινα σαν του ψαριού. Τον φίλησα πεταχτά στο δεξί μάγουλο και του είπα

- Τώρα που πήρες το φιλάκι σου νομίζω καλύτερα να πάμε κάτω. Έμεινε να με κοιτάζει καθώς προχωρούσα προς την πόρτα. Θα έρθεις?

- Ε... ναι. καθώς πλησιάζαμε την σκάλα σταμάτησα το ίδιο και αυτός.

- Τι θα τους πούμε? Τον ρώτησα ανήσυχη.

- Αν θέλεις τους το λέμε αύριο που θα είναι και επίσημο. Χαμογέλασα στην ιδέα ότι αύριο θα είμαστε μαζί... wow επιτέλους και κάτι ευχάριστο. Θα τους πούμε ότι μιλήσαμε, σου ζήτησα συγνώμη...

- Και ότι σε συγχώρεσα. Του είπα και τον φίλησα πεταχτά στα χείλη και κατέβηκα την σκάλα. Μάλλον δεν το περίμενε γιατί ξαφνιάστηκε με την κίνηση μου όπως και εγώ. Δεν είμαι συνηθισμένη να κάνω τέτοια αλλά όταν βρίσκομαι κοντά του μου βγάζει έναν άλλο εαυτό τον οποίο δεν ήξερα ότι έχω. Πλησίασα τους υπόλοιπους οι οποίοι συζητούσαν για το τι ταινία θα δούμε.

No more tears for you.!!Where stories live. Discover now