~ Party! ~

333 25 0
                                    

Μετά από 2 μήνες:

Από τον Οκτώβρη που άρχισαν τα βάσανα μου με τον James επιτέλους σε 1 εβδομάδα θα είναι η διακοπές τον Χριστουγέννων επίσης κοντεύουν τα γενέθλια μου και γίνομε 17!!! Βέβαια θα αναρωτιέστε τι γίνετε αυτούς τους 2 μήνες. Καθημερινά πήγαινα στον James το cappuccino του, τις περισσότερες φορές του έκανα τα μαθήματα κι όταν ήταν λάθος με έβριζε. Α... επίσης τα έφτιαξε με την Jane την Ψωνάρα του σχολείου, ζήλεψα στην αρχή αν και ακόμη με ενοχλεί που την φιλάει μπροστά μου... τέλος πάντων, εγώ ήμουν χάλια ψυχολογικά επειδή τον Νοέμβρη πέθανε ο θείος μου (ο αδελφός τις μητέρας μου), έπαθε έμφραγμα. Η μητέρα μου του είχε τρομερή αδυναμία, ήταν πολύ αγαπημένη από όταν ήταν παιδιά κι επίσης μας βοήθησε όταν χώρισαν οι γονείς μου. Κι εγώ του είχα αδυναμία, ήταν σαν δεύτερος πατέρας για μένα. Μου έμαθε να ξεχνιέμαι μέσα από τα βιβλία και από τότε που ήμουν μικρή θυμάμαι να τον χαρακτηρίζω η αιτία για των έρωτα μου με τα βιβλία. Ήταν συγγραφέας και τα περισσότερα βιβλία του τα διάβαζα πρώτη εγώ επίσης όταν ήθελε βοήθεια σε κάποια ιδέα των βοηθούσα. Τον πρώτο καιρό ήμουν χάλια, δεν είχα όρεξη για τίποτα, έκλαιγα συνέχεια τα βράδια και με έβρισκαν τα ξημερώματα. Στον James δεν έδειχνα κάτι γιατί πολύ απλά δεν ενδιαφέρετε για μένα έχει καλύτερα πράγματα να κάνει παρά να ασχοληθεί μαζί σου!!! είπε η φωνούλα μέσα στο μυαλό μου... εσύ μας έλειπες τώρα. Με τα κορίτσια ήρθαμε πιο κοντά αφού με βοηθούν να ξεπεράσω των θάνατο του θείου μου. Εδώ και 4 εβδομάδες διάβασα πάνω από 3 βιβλία. Με βοηθούν να ξεχνιέμαι λίγο από την ρουτίνα της καθημερινής ζωής και να χάνομαι στο μαγευτικό κόσμο των βρικολάκων, της αγάπης, του έρωτα και του μίσους. Κάποια στιγμή στο μέλλον θέλω να γράψω κι εγώ ένα βιβλίο, δεν ξέρω αν θέλω να γίνω συγγραφέας αλλά μου αρέσει να γράφω και να διαβάζω. Η μαμά μου δουλεύει στον φούρνο δίπλα από την πολυκατοικία μας, είναι κάπως καλύτερα. Προσπαθώ να την κι εγώ να την στηρίζω όπως μπορώ.

Αύριο είναι Σάββατο κι έχει γενέθλια η Nina με την Sia, έχουν διαφορά 2 λεπτών, είναι δίδυμες. Δεν μοιάζουν καθόλου, η Sia ξανθιά με γαλάζια μάτια και είναι 2 λεπτά πιο μεγάλη από την Nina. Η Nina είναι μελαχρινή με σκούρα καστανά μάτια και έχει πολλά tattoo. Η Sia μοιάζει του πατέρα τους και η Nina της μητέρας τους. Επίσης η Nina τα έφτιαξε με τον Logan, η Sia με τον Kendall και ο Carlos φλερτάρει με την Sara αλλά αυτή του κάνει την δύσκολη αν και της αρέσει. Μας είπε ότι θέλει να τον παιδέψει λίγο και μετά βλέπει τι θα κάνει. Κι όπως καταλάβετε έμεινα «σαν την καλαμιά μέσα στον κάμπο!!!»(δηλαδή έμεινα στα κρύα του λουτρού, για όσους δεν κατάλαβαν τι σημαίνει). Γίναμε όλοι μια μεγάλη παρέα αν και στην αρχή δεν μου πολύ άρεσε η ιδέα, αναλόγως περνάμε καλά, βασικά οι άλλοι γιατί εγώ είμαι εκεί μόνη μου με ένα βιβλίο στο χέρι, κάποιες φορές όταν βγαίναμε όλοι μαζί η Sara επειδή βαριόταν τον Carlos, συζητούσαμε για διάφορα θέματα. Βέβαια ο James με την Jena όπως και τα αλλά 2 ζευγαράκια της παρέας σαλιάριζαν. Εγώ ήμουν απορροφημένη στο βιβλίο μου και δεν τους έδινα σημασία. Τις περισσότερες φορές ο James και η κοπέλα του με κορόιδευαν και δεν ήταν λίγες η φορές όταν γυρνούσα σπίτι κλεινόμουν στο δωμάτιο μου κι έκλαιγα αθόρυβα για να μην καταλάβει κάτι η μαμά μου. Τον τελευταίο καιρό ο James σταμάτησε να με διατάζει, 1 πρόβλημα μείον, το άλλο πρόβλημα είναι ότι με κοροϊδεύει ότι θα με βαρεθούν τα βιβλία, με βρίζει χωρίς λόγω και τα κορίτσια για να με υπερασπιστούν του φωνάζουν να σταματήσει. Δεν του αντιμιλώ για να μην με «τιμωρήσει» πάλι, με πληγώνει η συμπεριφορά του επειδή όταν μας ανακοινώσε την σχέση του με την Jena κατάλαβα τι πραγματικά αισθάνομαι γι' αυτόν. Είμαι ερωτευμένη μαζί του. Το πάρτι των κοριτσιών θα είναι σπίτι τους και κάλεσαν μόνο την παρέα μας.

No more tears for you.!!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant