Τελικά από μια βδομάδα μείναμε 2 βδομάδες, ήταν πολύ ωραία έχω να πω. Σήμερα γυρνάμε πίσω. Με τα κορίτσια μίλησα χθες και τους είπα ότι έρχομαι σήμερα, χάρηκαν από ότι μου είπαν. Φτάσαμε κατά τις 15:00 και μέχρι να έρθουν οι βαλίτσες μας περιμέναμε υπομονετικά με την μαμά μου, η οποία γνώρισε έναν καλό κύριο και βγήκαν 1-2 φορές, τις έδωσε τον αριθμό του κινητού του, στην αρχή ήταν επιφυλακτική και αρνητική αλλά τις επιβεβαίωσαν ότι είναι καλός άνθρωπος η κυρίες που γνώρισε στο ταξίδι μας, δηλ. η μαμάδες τον παιδιών που έκανα παρέα. Όταν βγήκαμε από το αεροδρόμιο μια έκπληξη με περίμενε ήταν εκεί η παρέα μου και με περίμεναν. Ohh so sweet. Είδα τον Kendall να έρχεται κατά πάνω μου και με αγκάλιασε.
- Καλώς ήρθες.
- Ευχαριστώ. Του είπα και χαμογέλασε, οι υπόλοιποι μου είπαν ένα απλό καλωσόρισες, πλησίασα τον James πήγα να τον φιλήσω αλλά με φίλησε πεταχτά και αμέσως με αγκάλιασε. Περίεργα πράματα, τέλος πάντων δεν έδωσα σημασία. Με τον Kendall έχουμε μια ιδιαίτερη σχέση, από την πρώτη μέρα που τον γνώρισα τον νιώθω σαν τον αδελφό που ποτέ δεν είχα, είναι πολύ προστατευτικός απέναντι μου.
Πήγαμε ο καθένας σπίτι μας. Εγώ και η μαμά μου αδειάσαμε τις βαλίτσες και βάλαμε τα άπλυτα να πλυθούν. Ξαφνικά ακούω το τραγούδι που έχω ringtone όταν κάποιος με καλεί. Το απαντάω χωρίς να δω ποιος είναι.
- Ναι?
- Όχι δεν θέλω να τις πούμε... άκουσα την Nina να λέει...
- Ούτε εγώ θέλω αλλά θα θυμώσει ο James αν δεν τις πούμε να έρθει... λέει η Sia, ώστε δεν με θέλουν... άρχισαν καυτά δάκρυα να κυλάνε στα μάγουλα μου. Τι τους έκανα και δεν με θέλουν.??
- Μπορεί να μην θέλει να έρθει γιατί θα είναι κουρασμένη από το ταξίδι... λέει η Sara η οποία μάλλον θέλει να πάω... αλλά μακάρι να μην έρθει δεν την αντέχω άλλο... ώστε και η Sara δεν με θέλει, ωραίες φίλες έχω, μάλλον είχα. Δεν θα κατάλαβαν ότι με πήραν τηλέφωνο και το έκλεισα δεν ήθελα να ακούσω άλλο. Πήγα στο δωμάτιο μου και από το πολύ κλάμα ζαλίστηκα. Δεν μπορώ να καταλάβω τι τους έκανα και δεν με θέλουν, η Sara με πλησίασε και με ρώτησε εκείνη την μέρα γιατί είμαι μόνη μου, δεν τις είπα ότι ήθελα φίλες, μια χαρά ήμουν και μόνη μου. Ένιωθα πολύ μόνη εκείνη την στιγμή γιατί κατάλαβα ότι δεν έχω κάποιον να μοιραστώ τα μυστικά μου, να μιλήσω με κάποιον, να πω του προβληματισμούς μου. Οι υποτιθέμενες φίλες που είχα (δεν τις θεωρώ φίλες μου πλέον, μετά από αυτά που άκουσα, μάλλον γι' αυτό δεν με έπαιρναν τηλέφωνο) ποτέ δεν με ήθελαν όλον αυτό τον καιρό έπαιζαν θέατρο. Ο James??? και αυτός έπαιζε μαζί μου?
YOU ARE READING
No more tears for you.!!
Short StoryΗ Emma είναι ένα 17 χρόνο κορίτσι το οποίο είναι αρκετά ήσυχο και ντροπαλό γι' αυτό δεν έχει φίλους, δεν είναι άριστη μαθήτρια αλλά έχει ικανοποιητικούς βαθμούς. Ο James είναι ο player του λυκείου και μαζί με την παρέα του προσπαθούν να κερδίσουν...