~ Χτύπησες? ~

346 26 0
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα πιο γρήγορα για να προλάβω να αγοράσω το cappuccino για τον James. – Σήμερα αρχίζουν τα βάσανα μου..! μονολογώ καθώς μπαίνω στο ασανσέρ. Πήρα τον καφέ και πήγα στην στάση του λεωφορείου και καθώς περίμενα θυμήθηκα τα κορίτσια που βγήκαμε χθες. Περάσαμε καταπληκτικά, είναι πολύ καλές, αμέσως με έκαναν να νιώσω άνετα και να τις συμπαθήσω, σήμερα αν δεν με θέλει κάτι ο James θα πάω να τις βρω στο διάλλειμα. Το λεωφορείο μου κόρναρε με αποτέλεσμα να με βγάλει από τις σκέψεις μου και παραλίγο να μου πέσει ο καφές.

Καθώς κατέβηκα από το λεωφορείο είδα την «Αγία Τριάδα» να με περιμένουν. Τους είπα ένα ξερό καλημέρα, έδωσα στον James τον καφέ του και έκανα να φύγω όταν ο Logan (όπου έμαθα το όνομα του από το facebook ) με σταμάτησε πιάνοντας με από το μπράτσο

- Δεν πιστεύω να θες κι άλλες εκτός από αυτές που έφαγες χθες?! μου είπε χαμογελώντας.

- Όχι δεν θέλω.

- Ωραία.

- Με θέλετε κάτι και δεν με αφήνετε να φύγω?

- Ναι! μου λέει ο James και πίνει από τον καφέ του.

- Σε τι μπορώ να σε βοηθήσω? του λέω ήρεμα..

- Σήμερα στα μαθηματικά θα κάτσουμε μαζί.

- Γιατί?

- Επειδή άκουσα τον καθηγητή να λέει ότι θα μας κάνει απρόοπτοι άσκηση.

- Ωχχ..

- Τι ωχχ?

- Δεν διάβασα...

- Και γιατί παρακαλώ? έκανε νόημα στους άλλους να φύγουν

- Επειδή δεν είχα χρόνο.

- Αλλά είχες χρόνο να πάς στο cafe με τις «φίλες» σου.!!!

- Και σένα τι σε νοιάζει. Εσύ γιατί δεν διάβασες? Αλλά όχι εσύ είσαι ο JAMES.!!

- Μην με ειρωνεύεσαι σου είπα... και ναι ΕΙΜΑΙ Ο JAMES ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ.!!!

- Ugg... αναστέναξα και έφυγα από κοντά του... αλλά ένοιωσα κάποιον να με τραβάει προς τα πίσω. Γυρίζω και τον βλέπω νευριασμένο... ωχ..

- ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΥΓΕΙΣ!!! ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ??? μου φώναξε μέσα στα μούτρα. Εγώ από τον φόβο μου του έγνεψα καταφατικά και των ρώτησα

- Με θέλεις κάτι άλλο?

- Το διάλειμμα θέλω να μου φέρεις μια τυρόπιτα και ένα χυμό πορτοκάλι από το κυλικείο. Μου απάντησε πιο ήρεμα..

No more tears for you.!!Onde histórias criam vida. Descubra agora