Draco Malfoy-Harry Potter düşmanlığı tüm Hogwarts tarafından benimsenmişti.Öğrenciler artık onları ciddiye almıyordu.Gecenin bir yarısı Harry Voldemort'la ilgili korkunç kabuslarından uyanmış ve ter içinde kalkmıştı.Hemen üzerine görünmezlik pelerinini geçirdi ve ortak salona ilerledi.Kulesinden çıkıp kasvetli koridorlarda sessizce ilerledi.Astronomi kulesine gitmeyi düşünüyordu.Dikkatlice ilerlerken gelen sesle durdu.Hafifçe arkasına döndüğünde Severus Snape'in ona doğru geldiğini gördü.
Hemen kenara çekildi ve gitmesini izledi.Yaslandığı duvara tutunarak doğrulmaya çalışsa da arkasında birden beliren kapı ve sesi dikkatini dağıttı.Gryffindor olmanın en belirgin özelliğini,merakını ve cesaretini kullanarak kapıyı ittirerek içeri girdi.
Boş odayı dolunayın ışığı aydınlatırken karşısındaki Kelid aynasını görünce şaşırdı.
Dumbledore ilk senesinde aynayı göndereceğini söylemişti.Fakat göndermemişti.Harry mutlulukla ailesini tekrardan görebileceğini düşünerek üstündeki pelerini savurdu ve hızlı adımlarla aynanın karşısına geçti.
Annesini ve babasını tekrardan görmek için sabırsızlanıyordu.Birkaç saniye bekledi.Aynada belirmeleri zaman alıyordu.
Arkasında bir gölge gördü.Bu gölge ona yaklaşıyordu.Bir an gerçek olabileceğini düşünerek korktu ve kafasını arkasına çevirdi fakat bu aynanın ona göstereceği şeydi.Meraklı gözlerle tekrardan Kelid aynasına baktığında gölge biraz daha yaklaşmıştı.Simsiyahtı.Biraz daha yaklaşınca beline sarılan kolları gördü.Vücudunu sarmış uzun boylu takım elbiseli kişi kafasını kaldırdığında Harry'nin ağzı şaşkınlıkla açılmış,bütün kanı çekilmişti.
Bu Draco Malfoy'du.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scared Pottah? - Drarry
FanfictionHarry Potter Kelid aynasında ailesini görmeyi beklerken Draco Malfoy'u görmüştü. Smut içerir,boş boş eleştirecek olan varsa hikayemi terketsin