Severus Snape odaya göz gezdirmiş,bir iki adım atarak incelemiş ve hiçbir şey olmadığını varsayarak çıkmıştı.
Draco ise hala Harry'nin boynunu emiyordu.Mosmor olmasını istiyordu.Gömleği,kravatı bile saklayamasın çevresindekiler sorduğunda iki büklüm olsun istiyordu.Elleri rahat durmuyor Harry'nin erkekliğini avuçluyordu.
"M-Malfoy ..Profesör gitti.."
Nefes nefese fısıldarken kendine hakim olmaya çalışıyordu.Draco'nun geri çekilmesini ve geçenki gibi gitmesini beklerken üstlerindeki görünmezlik pelerinini sertçe sıyırarak bir köşeye fırlattı.Yan yana olan vücutları yer değiştirmişti.
Draco Harry'yi soğuk mermeye sırt üstü yatırmış ve üstüne çıkmıştı.
"Potter"
Elleri pijamalarının açık bıraktığı aralıktan içeri girmiş her yerinde dolaşıyordu.Boynundan ayırmadığı dudaklarına bağımsızlığını ilan etmiş nefesleri eşlik ediyordu.Harry ise belini istemeden yay gibi kaldırıyor,elleri ise Draco'nun ensesinden sırtına doğru yol çiziyordu.Erkeklikleri birbirine değerken Harry bu sefer Draco'nun da onunki kadar tahrik olduğunu ve sertleştiğini hissetti.Buna gülümserken nefesleri arasından ona soyadıyla seslenen çocuğa cevap verdi.
"Evet Malfoy?"
Boynuna geçirilen dişler inlemesine sebep olurken zar zor kelimeleri birleştirmişti.
"Beni deli ediyorsun Potter"
Harry duydukları karşısında şaşırsa da hissettiği dudakların varlığına geri döndü.Draco ise birden durdu ve kafasını hafifçe kaldırarak eserine baktı.Harry'nin bembeyaz olan boynunun iki tarafı da çok fazla abartılmayacak şekilde morarmıştı.Buna boğukça kıkırdayan Draco,Harry'nin nefeslerinin dibine yerleşti.Buğulu pencerelerden içeriyi aydınlatan ışığı farketti.Sabah oluyordu ve her an yakalanabilirlerdi.Hemde bu pozisyonda!
"Durmamız gerek"
Harry kendine gelerek kafasını olumlu şekilde salladı.Çok masum,sanki elinden şekeri alınmış gibi bakıyordu.İstemeden de olsa yüz ifadesi durdukları için üzüldüğünü belli etmişti.Draco hala ona yukardan bakarken Harry yerde uzandığı için kafasını biraz kaldırdı ve buz gibi duran soluk cilde uzandı.Dudağının kenarından başlayarak boynuna kadar küçük öpücükler kondurup nefesini ağır ağır vererek ilerledi Harry.Draco gözlerini kapatmış bedeni üstünde gezinen ince,sıcacık dudakların hissiyatında kaybolmuştu.Ama dediği gibi..Durmalıydı.
"Seni şuan şu pozisyonda becermemi istemiyorsan dur Potter"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scared Pottah? - Drarry
FanfictionHarry Potter Kelid aynasında ailesini görmeyi beklerken Draco Malfoy'u görmüştü. Smut içerir,boş boş eleştirecek olan varsa hikayemi terketsin