HERŞEY DEĞİŞTİ

272 17 0
                                    

Mazhar Reyhan gittikten bir yol sonra artık yavaş yavaş geri döneceği umudunu kaybetmeye başlar . Ne kadar onu bulmaya çalışsa da  ulaşamaz. Bu sevginin karşılıksız olduğunu düşünmeye başlar.

Dört yıl sonra... Tam dört yıl sonra karşısına onu seven bir kadın çıkar. Adı Sevinç'tir . Mazhar belki Reyhanı unuturum diye kabul eder ama yanlış yaptığının o da farkındadır. Ona hemen evlenme teklifi eder ve Sevinç de kabul eder.

Sevinç üniversitede öğretmendir ve o sene yeni gelmiştir. Mazharı ilk olarak kantinde görmüş ve zamanla aşık olmuştur. Mazharın resmen içine düşüyor ve hep ona yakın olmaya çalışıyordur. Ama Mazharın ona karşı soğuk davranışı da gözünden kaçmıyordur.Acaba başka sevdiği biri mi var? diye kendine hep soruyor ama ne zaman Mazhara sorsa bu soruyu hep hayır cevabını alıyordur. Ve Mazharın teklifini anında kabul eder. Hazırlıklara başlamışlardır büyük bir hızla. Herşeyle Sevinç ilgileniyordur.

Mazhar her anını Sevinç yerine Reyhanı düşünerek yapıyordu. Sevinci kalbinin tek sahibi olan Reyhanın yerine koymaya çalışıyordu. Sevinci de üzmek istemiyordu çünkü Reyhan ile arasındaki mesele onu ilgilendirmiyordu ama onu da buna dahil etmişti. Bir hafta sonra düğünü vardı. Hem de sevmediği kişiyle. Bunu yapamazdı. Reyhana ihanet edemezdi. Sadece Nezih'i unutamadı diye ona bunu yapamazdı. Kendinden nefret ediyordu artık Mazhar. Bir gece kafasını dağıtmak için içmeye başlamış ama fazla kaçırınca da aşırı hız ve...Kaza.Yoldan çıkmış ve arabası taklalar atarak yuvarlanmıştı.

Yarım saat sonra...

Kazadan sonra yoldan geçen kişiler kazayı görmüş ve Mazharı hastaneye yetiştirmişlerdir.

Hastaneden bir kişi Mazharın son aramalarına bakıp 5 kere cevapsız arayan Sevinç adlı kişiyi aramış ve Sevinç şok olmuştur. Hemen hastaneye gider. Doktordan son durumu öğrenmek ister.

Sevinç: Doktor bey Mazhar nasıl iyi mi?

Doktor: Maalesef iyi değil. Hafıza kaybı var. Bu hafıza kaybı öncesini hatırlamayacak. Ama belirli şeyleri hatırlayabilir.Yani bir mucize olabilir. Ama %10 ihtimal var. Ömür boyu hatırlamayabilir fakat belki de bir hafta sonra düzelebilir. Tedaviye başlayabiliriz ama etki de etmeyebilir tedavi.

Sevinç: Yani herşeyi unuttu. Herşey bitti.

Der ve ağlamaya başlar. Fahriye yi arar ve anlatır herşeyi. Fahriye de hemen taksiye atlayıp gelir. Bu sırada Ayşem e de haber verir. Hastaneye ulaşır ve Sevincin yanına gelir.

Fahriye: Sevinç! Mazhar iyi mi? Ne olmuş?

Sevinç: Mazhar... Herşeyi unuttu. Hafızasını kaybetti.

Fahriye: Ne? Yani ne kadar unuttu? Herşeyi mi?

Sevinç: Herşeyi unuttu... Herşeyi... Beni, bizi, yaşadıklarımızı...

Fahriye: Peki düzelir yani demi? Kıvırcık üzülme herşey düzelecek. Yeniden başlarsınız. Herşeyi, yaşadıklarınızı tekrar yaşarsınız. Düzelecek herşey. Çok mutlu olacaksınız.

Ayşem duyduğu gibi gelmiştir.

Ayşem: Mazhar. Nerde, nasıl Mazhar?Sevinç ne oldu?

Fahriye: Hafıza kaybı...

Ayşem: Nee? Şimdi nerde peki? Ameliyatla filan düzelmez miymiş?

Sevinç sayıklamaya başlar.

Sevinç: Mazhar... Unuttu herşeyi... Mazhar.....

Fahriye: Ayşem otur bi sende sakin ol. Mazharın hastalığı ameliyatla düzelmezmiş. Daha kötüye gidebilirmiş. Ve geçip geçmeyeceği de Mazhara bağlı.

Sevinç hala sayıklıyordur ve Ayşem ona su getirir.

Aradan bir ay geçer...

Sevinç ona kendisini öğretmiştir. Adından ve soyadından başlamıştır ilk olarak.

Sevinç ve Mazhar gezmek için kapalı çarşıya giderler. Evlilik hazırlıkları devam ediyordur. Sadece Mazharın hafıza kaybı yüzünden iki ay sonraya ertelemişlerdir. Sevinç süs eşyalarına bakar. Mazhar ise geriden geliyordur ve başka şeylere bakıyordur. O sırada Sevinç seslenir. Yanına giderken birisine çarpar.

Mazhar:Affedersiniz. Yanlışlıkla oldu.

Der ve Sevincin yanına gider.

Çarptığı kişi ise hala ona bakıyordur.

Çarptığı kişi Reyhan dır.





Diğer bölüme acaba neler olacak?İlk karşılaşmadan sonra Reyhan ne yapıcak?

Hepsi diğer bölüme...

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum :))

BU KALP SENİ UNUTUR MU?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin