HARAM GECELER...

188 14 5
                                    

Reyhan mutlu ve umutlu bir sabaha uyanır.Artık hatırlatması gereken sadece bu günü kalmıştır. Çünkü yarın Mazhar ve Sevincin düğünü vardır.

Kenanla aynı odada kalıyorlardır.Kenan koltukta Reyhan da yatakta yatmıştır.Reyhan uyanınca odadaki perdeleri açar ve güneşin ışıklarının odaya girmesini sağlar.Kısa bir süre dışarısını seyreder.

Kenan da uyanır.

Kenan:Günaydın sevgilim...Erkencisin bakıyorum.

Reyhan:Günaydın.Evet.Bugün daha çookk işim var.

Kenanla sohbet ederlerken Kenan'a telefon gelir.Telefonu açar ve konuşur.Sonra da hemen yerinden kalkıp giyinmeye başlar.

Reyhan:Kenan ne oldu?

Kenan:Reyhan İsviçre'de acil bir toplantım var.İlk uçakla İsviçre'ye gitmem lazım.Burdaki işlerimi de uçak kalkana kadar halledicem artık.Sen de İstanbul gezisi bitince gelirsin İsviçre'ye.

Reyhan:Tamam.Ben de hemen senle çıkayım.

Kısa bir süre sonra giyinip çıkarlar.Reyhan Fahriye'yi görmek için okula gider.Mazhar da kantindedir ve Reyhan'ı farkeder.Hemen yanına gider.

Mazhar:Reyhan,Fahriye'yi görmeye geldin sanırım.

Reyhan:Evet,ama dersi bitene kadar da bir çayını içerim.

Mazhar:Tabi tabi.Sen geç otur.Ben hemen iki çay alıp geliyorum.

Mazhar çayları getirir.

Mazhar:Sen İsviçre'ye neden gittin sorması ayıptır?Yani şey Fahriye'den duydum da ona da sordum ama cevap yok.

Reyhan:Hem kendimi hem de onu üzmemek için...

Mazhar:Onu?Sevdiğin kişi herhalde.

Reyhanın gözlerinden yaşlar süzülmeye başlar.Ne kadar Mazhar'dan gizlemeye çalışsa da Mazhar farkeder.

Mazhar:Benimle durumun bir ilgisi var.Artık eminim.Ne zaman bu konuları açsam hep gözyaşı hep gözyaşı...Fahriye,Haluk abi , Ayşem,Ömer....Hepiniz benden bir şeyler saklıyorsunuz.Biliyorum..Anlat hemen Reyhan.Artık kaçamazsın.

Reyhan:Mazhar,burda olmaz.Sevinç ,Fahriye falan görürse sorun çıkar.Başka yerde konuşalım lütfen.

Mazhar:Sahile gidiyoruz.Hepsini birer birer anlatacaksın.

Mazharın arabasıyla sahile giderler.Mazhar arabayı durdurur .

Mazhar:Anlatmaya başla.Bunları duymaya hakkım var.Anlat!!!

Reyhan Mazharın bağırmasından irkilir.

Reyhan:Tamam anlatıcam.Biz psikologta karşılaştık.Ben Nezih'i kaybetmiştim.Sen de Naz diye bir nişanlını.Sonra beş yıl önce sen bana aşık olduğunu , sevdiğini söyledin.Ben de sevdim ama...Ama sevdiğim birisini kaybedince sanki tüm sevdiklerimi kaybedeceğim sandım.Sana da bir şey olmasından korktum...Sen de gidersin diye korktum.Sonra da İsviçre'ye gittim işte.Ben gittikten sonraki hallerini de Fahriye'den duydum.Buraya gelince de seni mutlu ve nişanlı görünce....Söyleyemedim.Buna hakkım yoktu.

Reyhan ağlamaya başlar.

Mazhar:Sen gitmişsin be Reyhan...Sevdiğini bırakıp gitmişsin....

Reyhan gözyaşlarını siler ve arabanın kapısını açar.

Mazhar ise Reyhan'ı hatırlamaya çalışıyordur .Kapı sesini duyunca hemen Reyhanın peşinden koşar.

Reyhan taksi durdurur.Mazhar da yetişir ona .

Mazhar:Abicim sana gerek kalmadı.Hadi sen git.

Reyhan:Aaaa yok öyle bişey.Ben binicem.Gitme gitme.

Taksici:Binicekseniz binin ya .Tövbe tövbe....

Mazhar:Al sen şu parayı.Hadi şimdi git.

Taksici:O zaman ben gittim.

der ve gider.

Reyhan:Yhaaa.Ben binicektim.Taksiyi şimdi nasıl bulucam?

Mazhar:Daha konuşacaklarımız bitmedi.Reyhan,bak ben seni ve beş yıl önceki hiçbir şeyi hatırlamıyorum.Ne kadar istesem de olmuyor.

Reyhan:Mazhar,eğer hatırlayacakların seni üzecekse ben hatırlamanı istemem zaten.Sen mutlu ol yeter.

Mazhar:Artık geç oldu.Ben seni bırakırım.Taksi de bulamazsın başka.

Reyhan:Tamam o zaman.

Mazhar Reyhanı oteline bırakır.

Mazhar:İyi geceler.

Reyhan:İyi geceler.

Reyhan odasına çıkar ve yatağına atar kendini.Sessiz ve derin bir şekilde Mazharı düşünür.

Reyhanın iç sesi: Yarın artık her şey bitti.Olmadı...Hatırlatamadım ona kendimi...Unutmuş demek ki beni, bizi, herşeyi...Benim yapacağım hiçbir şey kalmadı.Kalbime gömücem sevgimi...Yarın ilk uçakla İsviçre'ye gideceğim.Zaten hepsi benim suçumdu.Benim suçum...Gitmemeliydim.Gitmemeliydim...

Reyhan hep zihninden böyle düşünürken Mazhar da Reyhanı düşünür.

Mazhar:Yarın evleniyorsun oğlum ama hala aklında Reyhan var.Hep o var aklımda...Hep o...Seviyor musun onu?Offf ....Çıldırıcam yakında çıldırıcam...

























Yarın düğün var...Bakalım neler olacak?

Diğer bölüm sizleri BU KALP SENİ UNUTUR MU? da final bekliyor...

Medyaya koyduğum video Nilüfer'den Haram Geceler...Dinlemenizi tavsiye ederim.

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum :))





BU KALP SENİ UNUTUR MU?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin