Reyhan o gece yaşadıklarını odasında düşünüyordur.
Reyhan : Belki Mazhar herşeyi hatırlasaydı daha kolay olurdu. Ama o zaman belki çoktan evlenmişti. Şimdi beni nasıl hatırlasın ki? Yanındaki o kadını hatırlar. Adı Sevinç mi Üzünç mü neydi? Ama artık imkansız zaten. Haftaya düğünü var nasıl ben ona haftaya kadar hatırlatacam kendimi ki?
Bu düşünceler kafasında hakimken uykuya dalar.
Diğer gün...
Reyhan artık Fahriye den kaçamayacağını düşünür ve konuşmaya karar verir.
Reyhan: Acaba nerde yhaa? Okuldadır şimdi. Okul hala aklımda. En iyisi oraya gidiyim. Şimdi öğretmen çıkmıştır çoktan.
Der ve okula gider. İlk olarak öğrencilere sorar.
Reyhan : Şey ben Fahriye yi yani Fahriye hocaya bakmıştım. Nerde acaba?
X: Kantinde görmüştük onu. Bence oraya bak bi...
Reyhan : Teşekkürler.
Der ve kantine gider. İlk olarak Mazhar orda mı diye bakar ama yoktur.
Fahriye bir masada Sevinçle çay içiyordur. Reyhan Sevinçle tekrar karşılaşmak istemez. Bu yüzden Fahriye nin kalkmasını bekler.
Sevinç : Fahriyecim ben artık kalkayım müsadenle. Mazhar beni almaya gelecekti. Gelinlik bakmaya gideceğiz. Öptüm.
Fahriye: Tamam kıvırcık. Hadi görüşürüz.
Der ve o da evine gitmek için okuldan çıkar ve Reyhanı karşısında görür.
Reyhan : Fahriye! Ben geldim.
Fahriye: Reho! Yani Reyhan!
Der ve onu görmemiş gibi yoluna devam eder.
Reyhan : Fahriye bi dur. Tamam gittim ve gelmekle de hata ettim. Ama... Ama ben sizi çok özledim. Lütfen konuşalım.
Fahriye: Seninle konuşacak birşeyimiz kalmadı. Hem gelecek zamanı mı buldun. Mazhar yeni bir hayata başladı.
Reyhan : Fahriye gerçekten bilmiyordum. Geldiğimde öğrendim herşeyi. Ben... Ben çok üzgünüm.
Fahriye: Artık üzgün olsan da değişmez bir şey. Mazhar sen gittikten sonra dağıldı. Çöktü, bitti. Bitti anlıyor musun? Artık yeni Mazhar var. Bak Reyhan. O... O kazayı sen yüzünden yaptı. O akşam çok içmiş ve işte sonra aşırı hız, kaza... Sonra da hafıza kaybı. Seni unutamadı ve hala da aklındasın. Sadece sen düzeltebilirsin.Sen hala Mazharın bir parçasısın.
Reyhan üzülür. Ağlamaya başlar.
Reyhan : Ben... Ben yüzünden oldu herşey. Hayatını berbat ettim. Ben onsuz yaşayamam. Ama artık bir mucize olmalı ki beraber olalım.
Fahriye : Reho bak ben sana hala kızgınım ama bana yaşattıkların yüzünden değil. Mazhara yaşattıkların yüzünden sana öfkeli ve kızgınım.
Reyhan: Fahriye ben çok özür dilerim herşey için. Çok pişmanım. Lütfen beni affet.
Der ve Fahriye nin ellerini tutar.
Fahriye : Tamam kız. Ağlama. Affettim.
O sırada onlar ayakta konuşurken onları Sevinç görür.
Sevinç : Fahriye! Seni de mi ele geçirmeye çalışıyo bu kız.
Fahriye : Kıvırcık bi dur. Reho benim zaten yakın arkadaşımdı. Sen de biliyorsun. Dönmüş işte konuşuyorduk. Hem ben konuşmayı istedim.
Reyhan : Neyse ben artık gidiyim. İşlerim vardı zaten.
Fahriye: Reho bekle beni. Neyse Sevinç ben eve Reyhanla gidiyorum. Orda konuşuruz artık zaten sen de geç gelirsin bu akşam. Görüşürüz.
Sevinç : Beni de Mazhar bekler zaten. İyi konuşmalar size.
Mazhar kısmını Reyhan da orda olduğu için üzerine basa basa söylemiştir. Mazhar Sevinç gelince arabaya atlar ve birlikte gelinlik bakmaya giderler.
Reyhan ve Fahriye de eve gidip konuşurlar.
Fahriye : Reho. Ben bi çay koyayım da geleyim. Sen de rahatına bak.
Fahriye çayı koyup gelir ve yarım kalan konuşmalarına geri dönerler.
Reyhan: Fahriye, acaba tekrar hatırlatabilir miyim ona bizi?
Fahriye : Rehocum zaten Mazhar seni unutmadı ve unutmayacak! Bunu böyle bil. Sen geldiğinden beri hep hatırlamak için seni beynini zorluyor.
Reyhan: Evet yhaa... Ona hatırlatıcam tekrar bizi ve yaşadıklarımızı. Sadece bir haftam kaldı herşey için. Sonra da mutlu son olacak.
Diye konuşuyorken birden kapı çalar ve Fahriye kapıyı açar.
Fahriye kapıyı açar ve kim olduğunu tanıyamaz.
Fahriye : Buyur kime baktın?
Kapıdaki kişi:Ben Reyhan burda mı diye bakmıştım.
Reyhan: Kenan!!! Senin burda ne işin var? Ne ara geldin?
Diğer bölüme acaba neler olacak? Kenan Mazharla tanışacak mı? Mazhar Reyhanı hatırlayacak mı?
Hepsi diğer bölüme...
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU KALP SENİ UNUTUR MU?
FanficBir ReyMaz efsanesi... Yıllar sonra karşılaşan aşıklar acaba yine biraraya gelebilecek mi? Karşılarına almaları gereken onca insan... Yıllar sonraki gerçekler bir bir ortaya çıkacak. Hafıza kaybına uğrayan bir insan aşk ile herşeyi hatırlayabilecek...