HATIRLATMA ÇABALARI

180 15 0
                                    

Kenan gelmiştir. Reyhan ise hala şaşkındır.

Kenan: Reyhan, hayatım seni merak ettim. Telefonlarımı da açmayınca endişelendim. Hem kendimize vakit ayırırız biraz.

Reyhan: Yaa... Ne kadar iyi olmuş anlatamam. Vakit bulursak ayırırız canım.

Fahriye: Reho. Bizi tanıştırmayacak mısın?

Bunları duyan Kenan Reyhanın ellerini tutar ve ellerini öper.

Kenan: Ben Reyhanın nişanlısıyım. Yakında da düğünümüz var. Onu ve arkadaşlarını görmeye geldim. Siz... Siz arkadaşı... Hımm. Ha buldum Fahriye olmalısınız.

Fahriye : Memnun oldum. Ayakta kaldınız. İçeri buyrun.

Kenan aslında Reyhanı almaya gelmişti ama Reyhan da oturunca o da  içeri girdi.

Diğer bir taraftan Mazhar ve Sevinç köşesinde ise gelinlik bakılacaktır.

Sevinç hemen eline geçirdiği gelinliği denemeye başlar.

Sevinç:Aşkım bu nasıl?

Sevinç ilk gelinliğini Mazhara göstermek için kabinden çıkar. Mazhar Sevinci gördüğünde onun yerine bilinçaltı Reyhanı gelinlikler içinde görüyordu.

Mazhar : Çok güzel olmuşsun Rey...  Sevinç.

Sevinç : Ayy sen de beğendiysen hemen alalım.

Der ve gelinliği alırlar.

Diğer gün...

Reyhan Kenan geldiği için hatırlatma çalışmalarına daha dikkat edecekti.İlk olarak yani ilk tanışmalarını tekrar ona yaşatacaktır. Kurabiye yapar ve Fahriyelerde davet verir. Aslında Fahriye ye davet verdirttirir. Ama Sevincin haberi olmayacaktır. Tüm dekoru hazırlarlar. Kimsenin son kurabiyeyi yememesini de tembihlerler.

En son Reyhan ve Mazhar gelir. Mazhar son kalan kurabiyeye yönelirken Reyhan da yönelir.

Reyhan: Çok mersi ! Önce hanımlar ve çocuklar dimi?

Der ve Mazharın ne diyeceğinden korkuyordur.Acaba tekrar aynı kelimeleri söyleyecek mi diye gözlerini açmış ona bakıyordur.Üzerinde o gün giydiği kıyafetleri vardır.

Mazhar:Yalnız o tehlike anında geçerli...Ben şu an ortada tehlike görmüyorum.

Der ve Reyhanın elindeki son kurabiyeyi alır.

Reyhan belli etmese de çok sevinmiştir.Konuşmasına devam eder.

İşte konuşmalardan sonra son hamlesi olan kurabiyeye tükürmeyi de yapar.Mazhar elindeki kurabiyeyi yerine bırakır.

Reyhan : İşte hayat böyle acımasız olabiliyor little bad boyyy!Hahahaa..İşte böyle hoopp diye tükürüverirler en sevdiğin kurabiyenin üstüne...Al ye ye çekinme ye yha ye !

Mazhar:Gerçekten iğrençsin.

tabiki sonra bili bili gelmesi gerekiyo ama tabi onu çağırmadıkları için Fahriye gelir.Son kurabiyeyi görür ve oraya yönelir.

BU KALP SENİ UNUTUR MU?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin