O călătorie aproape mortală

62 1 1
                                    

Dupa acel incident se pare ca lucrurile devin mai "amzuante"...Alin mă evita , Gaby incepe sa ne viziteze mai des pentru ca " era prin zona " ...dar defapt venea pentru a ma verifica pe mine daca sunt in regula si imi amintea mai mereu ca o promisiune e ceva ce nu se incalca fara a avea loc niste consecinte . Dar ,in fine, sa ne intoarcem la subiectul capitolului nostru ... venise timpul ca unchii mei de la Turnu Magurele sa plece acasa cu ajutorul lui tata si al masinii sale, sfanta Dacie 1310, ....lucrurile erau inca tulburi dupa acel incident ... multi ma compatimeau iar altii ma urau pentru fapta ( unul era Alin desigur... care cu timpul a realizat ca nu era vina mea cu adevarat ) .
Ne aflam in masina 75 la ora ... destul de putin ... insa o clipa de neatentie si o căruță nesemnalizata corespunzatore pot face un drum usor ...un adevarat cosmar ...
Se pare ca Marcel ( unchiul meu ) i-a cerut tatalui meu sa ii spuna ce ora indica ceasul de pe mana sa ... tatal meu s-a conformat ...ora 8:45 ...era in urma cu 25 de minute ... dar stai se pare ca nu doar ceasul ramasese in urma ... si atentia tatalui meu la drum a ramas in urma , acesta neobservand o amarata de bricheta care semnaliza ca in fata se afla o caruta ...decat prea tarziu ... Tata nu a mai apucat decat sa rasuceasca stanga tare de volan sa apese frana ... facand ca masina sa faca balans si sa se rostogoleasca cu noi ca un porc care se rostogoleste prin noroi ... tipete ca din gura de sarpe se auzeau in interiorul masini , in timp ce fierul se distorsiona ,geamurile se faceau tandari in fata noastra ...insa eu puteam doar auzi pentru ca imediat am inchis ochii si am zis " gata murim" dupa vreo cateva secunde de cosmar ... m-a trezit intre fiarele masini mai exact pe partea drepata a masini ... partea stanga devenind noul plafon al masini ... parbrizul era spart ... mi-am croit drum printre scaune si am iesit din aceea capcana ... insa nu se terminase, mai aveam de scos persoane de acolo, primul care a inceput sa isi revina a fost tata caruia i-am desfacut centura de siguranta si a iesit de unul singur ... apoi a iesit mama ajutata de tata ... o dar stai am uitat sa mentionez ... in masina se afla o ditamai bomba ... o butelie pe gaz care avea scurgeri ... trebuia sa ne miscam repede ... eu l-am scos pe unchiul meu ... mai mult tarat ... pentru ca acesta era inconstient inca ... iar fata ii era plina de cioburi de la geamul pe care nu demult adormise...buna treaba nenea Marcel acum trebuie sa iti culeg prostia de pe fata -.-' deoarece mama era in stare de soc si doar tremura ca varza incapabila de a face altceva mai util , si ghiciti cui i-a revenit sarcina ... norocosului de mine .., da-i bataie, scoate-i un ciob din obraz niste firicele de sticla din tampla ... vreo 3-4 din buze .... ochii ca prin minune nu au fost raniti ...dar acum arata precum fantomele alea din filmele de groaza dupa ce devorau un om .... avea fata plina de sange ... o femeie care asista la intreaga sceneta a sarit sa ma ajute in timp ce ceilalti privitori il ajutau pe tata sa o scoata pe matusa Cornelia din masina... piciorul ei ramasese intepenit dedesubtul scaunului facand astfel sustragerea ei o misiune mai dificila . Intorcandu-ne la mine ... femeia aceea ma sfatuise sa pun apa sau gheata pe fata lui nenea Marcel pentru al curata si as reveni ... de ce din nou eu ?... Pentru ca ea trebuia sa caute daca are vreo fisura .. (acea femeie lucra la un spital si chiar stia ce face ) si se pare ca banuiala ia fost confirmata 4 coaste rupte care probabil i-au perforat plamanul .
A ajuns ambulanta , insfarsit , se pare ca nenea isi amintise ca ochii mai trebuie sa ii si deschida... tanti cornelia scapase din masina ...mama vorbea cu paramedici ... eu eram la caldura in masina dooctoritei pentru ca incepusem sa am frisoane si sa scap de adrenalina acaparata ... apoi chiar am inceput sa plang din cauza socului ... frate aveam doar 6 ani cand s-au intamplat toate astea ...cred ca am plans in masina cam 10 minute pana cand mi-am amintit ... BUTELIA !! Butelia inca are scurgere de gaze... plecati de langa ea ,repede !! Toata lumea a plecat imediat de langa masina ... au venit pompieri ... mirosul de gaze devenise tot mai pronuntat ... se pare ca am facut bine ca i-am inlaturat pe toti de langa ... pentru ca daca nu eram eu pompierii nu veneau ... iar oameni se aflau intr-un pericol mare datorita riscului de explozie pe care il prezenta masina ... am fost chiar felicitat de cel care conducea interventia aceea .
-Pustiu' a facut bine ca v-a indepartat de langa masina ... a-ti fi putut fi toti acum morti daca nu era el ... e un mic erou pentru varsta lui !
Wow , serios adica stai putin eu nu demult incercam sa omor un om si acum sunt un erou ?! ~ atunci am realizat cat de ciudata poate fi lumea si cat de groaznica poate deveni o clipa banala ..

ACEST CAP. E SCIRS DATORITA CERERILOR VOASTRE SI NU ESTE UNUL FOARTE STRALUCIT ... E SCRIS DE PE UN TAB 3 LA ORA 5:31 ... relatarea este adevarata dar exprimare si detaliile nu sunt bine conturate din lipsa de resurse adica PC si timp

The silence of the WolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum