Promisiunea ruptă

15 0 0
                                    

Iată-ne ajunsi din nou la animalul care eram, un lup tânăr și nebun, fara vrun pic de rațiune si gândire, batusem grav doi copii teribilisti, ego-ul meu crescuse, botnița fusese dată jos și lanțurile rupte... atâta euforie imbătătoare, sentimentul de libertate combinat cu puterea venea în valuri... iar eu ma inecam in nebunia dulce a acelor momente... am plecat acasa așa împlinit, m-am așezat în pat cu vantaile expuse si fara sa spun ce s-a intamplat... a doua zi de dimineață mama m-a dus la școală pentru că o chemase învățatoarea și nu era singura mama chemată... acolo erau si mamele victimelor animalului... aratau bine bogdan cu buza sparta, cristi cu ditamai cucuiul in cap si purpuriu pe mainile pe care il calcasem... eu cu o falcă puțin umflată am zambit in ciuda usturimi,  mama nu știa ce sa facă, dar sigur a avut flashback-uri cu ceea ce ii facusem lui Alin... era clar iși datuse seama ca o sa fie greu sa ma redreseze, gustasem putin din puterea de a seta gradele, de atunci ajunsese sa imi strige ca o sa ajung ca tata, un alcoolic violent daca o sa o tin tot asa. Dar mie nu mi-a pasat de asta, resetasem gradele,  în mintea mea gasisem soluția sa îmi creez respectul cu pumnul. Despre sedința aceea va pot zice că lucrurile au decurs in favoarea mea, elevul model si cuminte contra bataușilor școlii, s-a lasat cu ordin de restrectie trimis directorului, am uitat sa mentionez era si politia prezenta pentru ca maicasa lu bogdan voia sa scoata certificat medicolegal pentru vatamare corporala, dar s-a dovedit ca ei erau vinovati si politisti au spus ca cel mai eficient e un ordin de restrictie. Asa ca asta s-a facut, daca mai eram agresat de ei sau ei mai cauzau probleme, urmau sa fie exmatriculați și trimiși la scoala de corecție s-au cel putin asa ni-sa spus ți mi-a spus cristi mai tarziu prin generală. Le simțeam ura de fiecare data cand ma duceam in clasa, ah, atat de minunat, urâti-mă așa cum v-am urât eu, turbați ca sa vă tăiați singuri in propria nebunie, eu am control asupra voastră... dar orice naș iși are nașul... al meu era Gaby, iesisem de la școala și ma îndreptam spre casa... ajuns in fața blocului dau nas in nas cu Gaby si gasca lui... ma apuca de ceafă și imi spune " ia vino ma te-n gură de drac de copil "  nu știam ce să fac, vocea lui mi-a ajuns pană în măduva oaselor, ma temeam că stiam ce făcea în cartier din auzite cand cineva îl călca pe coada...

-  Tu chiar ai indraznit sa rupti pactul cu mine, sa ma sfidezi nerespectandu-ne promisiunea de sange, pregateste-te sa platesti... poate ar trebui sa te invăț cate ceva despre cuvinte, isi desface briceagul printr-un click, si lama stralucea in lumina nopții, hai să îți fac și eu ce i-ai facut lu Alin...

Inghetasem pentru o secunda, apoi i-am dat drumul, turbează, nu sunt slab sunt un animal, instinctul de supravietuire s-a pornit, m-am zbatut și m-am eliberat din strânsoare... l-am lovit cu piciorul in tibie, un pumn in coaste si unul in mana care ținea briceagul, apoi aleargă, aleargă .... pacat ca el era cu mult superior mie ... m-a prins din nou si a dat cu mine de pamant din fugă, privindu-ma de deasupra, mi-a spus maine dupa ce termini orele esti la mine altfel o iei mai rău... eram înfrant în cateva secunde, eu învingatorul înfrant....m-am dus acasa ca o pisică după rafuiala si mi-am lins ranile plangand de furie... dar m-am dus a doua zi, că știam la ce să ma astept daca nu ma duceam

Intru la el in cameră muzica de la casetofon dată la maxim, rasuna codul penal și fumul era așa de des incât puteai să crezi ca te afli într-o camera de gazare în Holocaust

- Ai venit pană la urmă aaaa, acum probabil Stefan e la usa ta intreband de tine să vadă dacă chiar ai plecat de acasă ... o sa apară si el mai tarziu, dar acum hai să vorbim Gogule sau vrei mai intâi să te trezesc ca aseară....

- Te ascult....

-Ascultă-mă bine bă puță că nu mai vreau să te tratez ca pe un copil ... ai sangele neamului nostru in vene, alde Țap, iar noi am fost oameni ai dracului si ne-am făcut un renume in căcatul asta de oraș prin pumni, dar ne-am folosit si mintea *jap palma peste ochii * AI ÎNTELES TÂMPITULE, CU MINTEA, MINTEA IN PULA MEA, ZI IN PULA MEA CA AI ÎNTELES

The silence of the WolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum