Believe

168 7 0
                                    

Öncellikle medyadaki şarkı ile okuyun derim :) seveceksiniz :) 

Geçen bölüm

MANUEL NEUER ANLATIMI

Bu numara kimindi ? delirmek üzereydim arayıp aramamak konusumda kararsızken ne olursa olsun diyerek numarayı tuşlamaya başladım telefon üç kere çaldıktan sonra bir kız sesi "Merhaba ben Tresa" dedi.

Tresa'da kimdi ?

MANUEL DEVAM

Alo,şey orada mısınız acaba ben Tresa. siz kimsiniz ? 

Merhaba bende Manuel"dedim kısık bir sesle.

Karşıdan bir 10 saniye ses gelmeyince ikilettim

Hey orada mısın ? Tresa değil mi ? lütfen ses ver önemli çok önemli"dedim yalvarır bir ses tonuyla.

E-Evet burdayım ne istemiştiniz ?

Tresa'nın ses vermesiyle zafer kazanmış gibi hissedip sorumu yöneltmeye karar verdim.

Nadja"diyiverdim çabukça.

karşıda yine bir sessizlik oluşunca.boğazımdaki gıcığı temizleyip tekrar konuştum.

Bak Tresa, Nadja benim için çok önemli lütfen yerini biliyorsan yada ondan haberin varsa söyle yalvarırım.

Tresa kısık bir sesle konuşmaya başladı.

Birincisi beni nereden buldun,ikincisi Nadja'yı tanıdığımı nereden biliyorsun ?

Çünkü o bu numarayı aramış yani seni. Hastaneden senle birlikte kaçtı öyle değil mi ? benden kaçtı.Oysaki ben ona iyi davranmıştım, kötü birşey yapmamıştım onu o lanet olasıca evden kurtarmıştım.Nadja'nın teşekkür anlayaşını beğenmedim.Gerçekten.Şimdi telefonu Nadja'ya ver lütfen.

Yanımda değil.

Tresadan çabuk ve emin bir cevap gelmişti.

Sana inanmıyorum"dedim.

İnan yada inanma ama yanımda değil.Senin cüzdanını almış.

Demek cüzdanı Nadja almıştı.

Peki nerede biliyor musun Tresa lütfen ? 

Bilmiyorum inan bilmiyorum Manuel.

Tresa ?

Efendim ?

Buluşalım bunu telefonda konuşmak istemiyorum seninle konuşmak istiyorum bana yardım etmelisin beni bir dinlesen yardım edeceğine eminim.

Bak be-

Tresa lütfen"dedim hafif bağırarak.

Peki.Nerede ? Ne zaman ?

Yarın saat 13.30'da Lamos caffede.

Peki tamam görüşürüz.

Ben birşey demeden Tresa telefonu yüzüme kapatmıştı.umursamayarak telefonu yatağa fırlattım ve odamın içerisinde bir sağa bir sola gitmeye başladım.

Nadja v.ı.p

Sonunda güzel bir otel bulmuştum.Manuel'in cüzdanındaki paraları görünce ammada parası varmış demekten kendimi alamamıştım tabii sjdlfghweg

Çok yorgun olduğum için üstümdekileri çıkartarak kendimi ılık bir su ile duş almaya zorladım.En azından 5 dakkika ılık suyun altında olanları kafam atabiliyordu.

Ilık bir duş'un ardından otelin mavi havlusunu bedenime sarıp kendimi yatağa attım.

daha sonra başka kıyafetim olmadığı için tekrar aynı kıyafetlerimi üzerime geçirdim.

Aç olduğumu fark ettiğimde telefonu alıp oda servisini tuşladım.

Buyrun efendim.

Karşıdan seslenen adama "Merhaba yavrum ben senin Annenim"demek gelsede tabiki burda saçmalamayacaktım jfwoeghgrh.

Merahaba, akşam yemeği bitti öyle değil mi ? " dedim.

Malasef efendim.

Peki , aşağıda çay bahçesi falan var mı ?  " dedim.

Tabikii efendim eğer arzu ederseniz atıştırmalık birşeylerde var çay bahçesinde.

Ederim jhgg.

Pardon ?

Ihğ yani şey çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için"dedim ve kapattım.

Mecbur çay bahçesine inecektim.

Aynanın karşısına geçerek heryerden çıkan saçlarımı tepeden topuz yaptım ve yüzüme bir  iki kere su çarptıktan sonra aşağı inmeye yöneldim.

Aşağı inip güzel bir yer bulduktan sonra garsona sipariş verip siparişin gelmesini beklemeye koyuldum.Bahçenin parkında oynayan küüçük çocukları izliyordum.kafamı çevirmemle ayağa kalkmam bir oldu.

Ne işin var burada ?  


ÖZÜR DİLERİM KISA OLDU AMA ZAMANIM KISITLIYDI GELECEK BÖLÜME TELAFİ ETMEYE ÇALIŞIRIM ACABA GELEN KİŞİ MANUEL Mİ ? YOKSA BAŞKA BİRİSİMİ ? LÜTFEN YORUM YAPIN VE VOTE VERİN :)  





Ich liebe dich, bitte lass mich nicht(Manuel Neuer Türkçe )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin