Genelev

488 19 4
                                    

Evet güzelim gel bakalım.

Kadının cırmalıyıcı ve yüksek tondaki sesini duymuştum ama yanına gidip gitmemekte kararsızdım.Kadın tekrarladı.

Hey ! sana diyorum gelsene 

Be- ben şey emin değilim.

Ovhh küçük bebeğimiz korkmuş mu ? 

Hayır " diye çıkışdım kadına.

Peki o zaman neden yanımda değilsin ?. Korkmana gerek yok bebeğim sadece beni takip et .

Doğru sanki bunlar yamyam beni bir kocaman kazanın içine koyup yiyecekler yok artık ! Nadja kendine gel iyice saçmaladım ! İç sesim konuşmasa olmazdı zaten ! 

Kadının gittiği ıssız yoldan onu takip etmeye devam ediyordum.Sanki bacaklarım geri geri gidiyordu ve içimdeki sesde Nadja oraya gitmemelisin seni yanlış yola götürüyor diyordu ama gidiyordum işte gidiyordum lanet olsun ki gidiyordum düşüncelerimden kadının işte bebeğim geldik demesiyle sıyrıldım.

İşte artık senin yeni yuvan güzelim. Hepimiz için iyi olcak inanmalısın.

Şey burası neresi acaba ? 

Soruma cevap gelmemişti. İkilettim ve birdaha sordum

Burası neresi dedim " dedim kadına.

Ne kadarda meraklısın bebeğim az sonra görürsün" dedi ve yüksek topuklularıyla içeri girdi.

 Burası boyaları eskimiş en az 25 yıllık duran kötü kokular gelen ve kahkaların hiç susmadığı bir evdi ilk başta kadının evi diye düşünmüştüm ama kokular ve içerideki en az 20 genç çıplak kızı görünce buranın bir genelev olduğu kafama dank etmişti.

Bir an kaçmayı düşündüm ama kaçarsam nereye gidecektim ki ormanın içinde ıssız bir yer nereye gidebilirdim zaten hava kararmıştı oh hayır bu gece yarısı bu soğukta yapamazdım !

Kadının girdiği kapıya doğru yöneldim ve küçük adımlarla içeri girdim.

Kapıdan girer girmez 20 tane çıplak genç kızın kafalarının bana bakması bir oldu.

Alt dudağımı dişlemiştim ve kanadığına yemin edebilirm

Oradan kızıl kafalı 45 yaşlarında sütyen ve altında kalçalarının hizası belli olan bir şort giymiş kadın bana doğru yaklaşıyordu.

Ah aramıza yeni katılacaksın galiba güzelim oh çok güzelsin bu arada 

Fısıltı gibi bir sesle "Teşekkür ederim " Dedim.

"Kaç yaşındasın diye sordu" kızın kafalı kadın  

Şe-şey 18 yaşındayım.

AHH küçüksün sen tam istediğimizden Harika birini bulmuşsun Mariam.

Beni buraya getiren kadına teşekkür etmişti. Demek adı Mariam'dı.

Ben sadece işimi yapıyorum Lia " Dedi Mariam.

Demek kızıl kafalı kadının adıda Lia'idi.

Senin adın nedir diye sordu Lia.

Nadja.

Nadja oh güzel isim sanırım Alman değilsin ?

Şey aslında evet değilim sadece münih'de doğdum. Normalde Gürcistan uyrukluyum.

Ha evet bir nevi Rus kızısın yani ha ?

Sanırım Sovyet birliği kızıyım " dedim ve yamuk bir gülümseme attım.

Ich liebe dich, bitte lass mich nicht(Manuel Neuer Türkçe )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin