Kurtar Beni Lütfen !

317 14 3
                                    

Oncelikle telefondan yaziyorum yanlis varsa ozur dilerim.

Nadja tatlim odanda misin ? "diyen Lia'nin sesiyle irkildim ve kapiya dogru yoneldim.

Kapiyi nazikce actim ve karsimda duran Lia'ya gulumsedim.

Ah sey gercekten uyumak harika geldi.Yorgunlugumu attim Tekrar Tesekkur ederim Lia.

Kapiyi iyice araladim ve Lia'nin girmesini sagladim.

Ah Nadja sana nasil soyleyecegim bilmiyorum. Lia basini egik bir sekilde konusuyordu.

Sey sen soylemeden ben birsey istesem Lia"dedim.

Basi yerde olan Lia birden kafasini kaldirip Bana bakmaya basladi.

Be-Ben sey bir tane daha hap alabilir miyim ? lutfen Lia ihtiyacim var.

Tabikii. Neden soylemekten utaniyorsun Nadja Almak zorundasin cunku bagimlisin.

Lia'ya Carpik bir gulumseme gonderdim.

Sey sen bana ne soylecektin"dedim ve Lia'ya odaklandim.

Ben Nadja bugun ilk gunun az sonra musteriler gelir senin hazirlanman lazim.Uzgunum.

Lia lutfen yapmam istemiyorum yalvaririm. Ben bakireyim ve oyle kalmak istiyorum lutfen.

Biliyorum ama-Peki peki tamam ayarlamaya calisicagim.

Lutfen"dedim fisilti gibi bir sesle.

Lia gitmek icin kapiya dogru yoneldi.

Seni gormek icin arada gelirim tatlim ve az sonra Mia ile hap Gonderirim kendine iyi bak.

tesekkur ederim Lia 😟

onemli degil tatlim keyfine bak.uzulmemeye calis lutfen .

Tamam " dedim ve gulumsedim. Lia artik benim icin en degerliydi.

Lia gittikten sonra kapiyi kapatim odada yiyecek aramaya basladim ama nafile.

LİA ANLATIMINDAN

Kizlar son hazirliklar tamam mi ?

Tamamdir Lia biz haziriz.

Pekâla Martina musteriler heran gelebilirler dikattli olun ve-

Konusmam yarim kalmisti cunku telefonum caliyordu kabul edip telefonu kulagima goturdum

Alo

Alo Lia nasilsin ben Mario.

Ahh Mario ne zamandan beri yoksun ozlettin yaramaz cocuk"Deyip kahkaha atmaya basladim.Mario'da karsidan karsilik veriyordu.

Anteremanlarim falan vardi cok yogundum. Lia senden birsey isteyecegim

Ne demek

Arkadasim Su siralar iyi degil. Onu memnun edecek bir kiz ayarlamani istiyorum az sonra oradayiz sana guveniyorum optum.

Mario'ya cevap veremeden yuzume kapatmisti. Pekâla memnun edecek bir kiz ? kim olabilir ? Hah tabi ya.

MANUEL NEUER ANLATIMINDAN

Mario igrenc herifin tekisin biliyorsundur umarim

Bilmezmiyim canim arkadasim sen kafana takma harika olacak hersey.

Tabii eminim.

Mario arabayi issiz bir ormanin onune park etti.

Hadi in arabadan diyen Mario'ya baktim.

Ne ?

Inmek zorundayiz araba daha fazla gidemez hemen surasi zaten biraz yuruyecegiz.

Lanet peki tamam " Diyerek Mario'yu takip etmeye koyuldum.

Biraz dedigin bu muydu Mario Geberdim.

Ah hayir lutfen gecenin sonuna kadar Geberme"Diyerek siritan Mario'ya baktim.

Salak Herif " Diyerek Mario'ya kucumseyici bir bakis attim.

Iste geldik dostum.

Birden geldigimiz yere baktim boyalari eskimis Eski bir evdi burasi.Ve kotu kokular.Igrenc !

Mario evin ziline basti ve kapiyi 20'li yaslarda sarisin altinda mini bir etek ustunde bir sutyen ve uzerine kot gomlek giyen bir kiz acti.

Ah tatlim sen nasil bir seysin oyle"diyen Mario'ya yine kucumser bakislar atmistim 😏

Ah Mario 😊

Guzel bayan 😌

Nerelerdesin sen gercekten ozlemisim Sanirim arkadasin bu olmali Hosgeldiniz.

Karsimda 40 45 yaslarinda kizil bir kadin bana Merhaba demisti bozmadan bende cevap verdim.

Merhaba.

Evet Lia sabirsizlaniyorum senin su guzel kizlarin neredeler 😄"Dedi Mario

Awwh Iste hepsi orda karsidaki salondalar istedigini alabilirsin tatlim "Diyen kadina baktim adi Lia'mis.

Hadi dostum Manu sec al "Diyerek siritan Mari'ya dondum.

Inanamiyorum"dedim. Gercekten bu benmiydim?

Hayir.

NADJA ANLATIMINDAN

Gercekten acikmistim asagi inmemistim cunku korkuyordum.Ama midem laf dinlemiyordu yemek yemege ihtiyacim vardi ve midemi dinleyip kapiya dogru ilerledim odadan cikip yavasca kapiyi kapattim.Ve yavasca asagi indim sesler geliyordu.Karmasa sesler.Salonda olduklarini anladim ve salona dogru ilerleyip Lia'yi gordum.

Lia ozur dilerim ama sey ben cok aciktim yani eger bana birseyler verebilirsen harika olacak"Dedigimde Kumral ve sarisin iki cocugun bana dikkatle baktiklarini gordum.Utancimdam olebilirm.

Birden kumral olan cocuk konusmaya basladi.

Hey Lia bu da kim ?

O Nadja Bugjn geldi"Dedi lia.

Oh Tamamdir ben onu istiyorum"Dedi kumral cocuk.Ne diyordu bu Tanrim ! Kafasini patlatmak istiyorum.

Lia bana bakti ve sonra tekrar kumral cocuga dondu.

O calismiyor Mario uzgunum.

Bu arada Adinin Mario oldugunu ogrendigim cocugun Yanindaki sarisin cocuk bana bakiyor ve inceliyordu. Bende ona bakmaya basladim Onjn buz mavisi gozleri ile benim Buz mavisi gozlerim bulustu.Sadece bakiyorduk. Tanrim ! Cok tatli bir cocuk ne diyorum ben.

Onu istiyorum parasi neyse verecegim daha fazla verecegim 2 3 katini Nadja'yi istiyorum"Diyen mario beni dusuncelerimden uzaklastirdi.

O zaman Ta-Tam-Tamam"Diyerek bana bakamayan Lia'ya baktim.

Pekala bebek hadi odamiza gidelim.

Ne diyorsun hicbiryere gitmiyorum"dedim Mario'ya.

Evet geliyorsun

Gelmiyorum

Geliyorsun.

Mario ile Bagrismalarimizi bolen O sarisin cocuk idi .

Hic bir yere gitmiyor Mario ! Cunku Nadja'yi ben istiyorum.Beni buraya sen getirdin ve istedigim kizi alabilirim Mario Kendine baska birini bul.

Tamam tamam anladik "Diye mario Mariam'i secmis ve coktan yukaridaki odaya cikmislardi.

Yavas yavas O sarisin cocukla Odaya cikiyorduk.

Ich liebe dich, bitte lass mich nicht(Manuel Neuer Türkçe )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin