Yeter ! o lanet şeyi bırak artık biri görürse yanarız.
Umrumda mı sanıyorsun ha ?.
Nadja kendine gel !
Canım yanıyor Tresa o beni bırakıp gitti Lanet olsaıca gitti işte , sadece üzerimde pisliklerini bıraktıı.
Nadja seni seviyorum biliyorsun senin kötü olmanı istemiyorum . Ama artık o lanet herifi unutman lazım.Bu uyuşturucu alkol ve sigara pisliğinide bırakman lazım.Ya müdire görürse ne olacak düşündün mü ? yurttan bile atılabilirsin ayrıca sağlığın git gide kötüleşiyor. Geceleri nöbet geçiriyorsun ve artık para yok nadja ! yok anlıyor musun ? kendi paranı zaten bitirdin benim bütün paramı da aldın şimdi ne olacak ? hı ? Tanrım lanet olsun !
Gerekirse hırsızlık Gerekirse Fahi...
Hı ne ? evet evet devamını getir ne yapacaksın Fahişelik ? sana inanamıyorum Nadja inanamıyorum !
Ne yapmamı bekliyorsun ha ? kurtulamıyorum işte kaç kere denedim olmuyor !
İyi tamam Nadja be- ben artık dayanamayacağım yani böyle olmayacak bu senin kötülüğüne sağlığın git gide düşüyor ! Be-ben sanırım müdire'ye senin bağımlı olduğunu söyleyeceğim.
Ne ? Hayır olmaz bunu en yakın arkadaşına yapamazsın değil mi ? olmaz Tresa ne olur.
Üzgünüm.
Ağzından tek kelime çıkmıştı "ÜZGÜNÜM" ne yani şimdi gider söylerse ne olacak ? ne yapacağım zaten hemen hap almam lazımdı.Çünkü sabahtan beri bir tane bile almamıştım. Çünkü yoktu lanet para yoktu para olmayınca hap'ta !
3 SAAT ÖNCE
Yalvarırım Marcel ne olur bir tane sadece bir tane Hap !
EE Yeter ! işim gücüm yok birde seni çekiyorum burada paran yoksa hap'ta yok Defol !
Ne olur krizlerim başlıyor ! Marcel lütfen hem hem sen beni sevmiyor muydun ? ben senin sevgilin değilmiyim ne olur ?
Değil sevgilim Annem olsa acımam sürtük !
sen bana nasıl sürtük dersin ? si*tiğimin herifi !
Cümleyi tamamlayamadan Marcel'in sol yanağıma şiddetli bir tokat yapıştırması bir oldu.
si*tir git buradan ! bir dahada seni görmek istemiyorum.Eğer bir daha beni rahatsız edersen sonun olur güzel ve aptal kız anladın mı ?
Marcel'in kelimesinin ardından kendimi Münih'in en tehlikeli ve ıssız yerindeki büyük deponun dışında buldum.Beni dışarı atıp kapıyı da kilitlemişti.
Dışarı da son model Marcel'in Audi a8 olan arabasını yumruklamaya başladım.Oradaki bir sopayı alıp camlarına indirip yurtta kaçmıştım.
TRESA'NIN ANLATIMINDAN
Ne bu nasıl bir rezalet !
İnanamıyorum gerçekten benim gibi tertipli düzenli kural bozmaz dakik bir kadının yurdunda nasıl böyle bağımlılar barınır !
Efendim gerçekten Nadja da böyle olsun istemezdi ama onun bir erkek arkadaşı vardı Marcel adında yani hep o Nadja'yı alıştırdı. Onun bir suçu yok lütfen onu bağışlayın. Onu ispiyonlamak gibi bir niyetim yok ! Sadece onun sağlığı kötüye gidiyor yani onun sağlığı için endişeleniyorum.
Ne olursa olsun ben yurdumda bir bağımlı istemiyorum nereye gidersen gitsin ! şimdi çıkabilirsin tresa lütfen Nadja'ya da söyle eşyalarını toplasın .
Ama-şe
Lütfen dedim Tresa !
Peki efendim ben hemen söylüyorum
Ne yapmıştım ben en yakın arkadaşımı bile bile yurttdan kovdurdum.Ben tam bir salağım. ona bunu nasıl söyleyeceğim şimdi nasıl ? Herşeyi berbat ettim
NADJA ANLATIMINDAN
Lanet herif b*k herif hala aklımda. Çıkmıyor işte beni bu pisliklerde bırakıp gitti.benden birlikte olmak istemişti ama ben kabul etmemiştim. iyiki de etmemişim. Yoksa bakireliğimi böyle rezil ve b*k bir herife vermek istemezdim.
Nadja biraz konuşalım ?
Hım dur tahmin edeyim sen gidip beni müdireye söyledin o da beni yurtdan kovdu.Öyle değil mi ?
İnan bana kötü niyetim yoktu ama ya-
Evet evet benim sağlığım için bla bla bla !
Nadja dur ne yapıyorsun ?
Ne mi yapıyorum gidiyorum şimdi izin ver valizimi toplayayım.
Am sen nereye gideceksin ? gidecek bir yer yok !
Sen beni mi düşünüyorsun ? Si*tir Tresa !
Sen bilirsin Nadja her zamanki gibi sen bilirsin.
2 SAAT SONRA
Sonunda bayağı yol katetmiştim yurtaki odada kalan bir kaç kızın çantasından yüklü miktarda para almıştım. artık yurda dönmeyeceğime göre sorun yoktu.
akşam saat 19:50 civarı münüh kararmaya başladı.
Valizimi sımsıkı tutuyorum çünkü içindeki para olmazsa b*k olurum.
Nerdeyse 1 saaten beri bu kaldırımda oturuyorum. Takki o sarışın oro*pu kadının beni alıp bir Genelve götürünceye dek..
ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR BEN YAZARKEN BU HİKAYEYİ ÇOK ZEVK ALACAĞIM. YENİ BÖLÜM KESİNTİSİZ GELECEK.UMARIM SİZDE OKURKEN ZEVK ALMIŞSINIZDIR. İKİNCİ BÖLÜMDE NEUER HİKAYEYE GİRİŞ YAPACAK. :)
YENİ BÖLÜM İÇİN 5 YORUM VE 10 VOTE :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ich liebe dich, bitte lass mich nicht(Manuel Neuer Türkçe )
RomanceBir kız düşünün. Yalnız çaresiz. Acınası halde. kimsesi yok. Ne bir annesi. Ne bir babası. Yapayalnız. Kaldığı kızlar yurduna hapsolmuş. Tek bir arkadaşı var. Yurtakki tüm kızların nefret ettiği kız o. Devamlı ağlayan. Devamlı sigara içen. Bağımlı b...