Telefondan yaziyorum yanlis olursa kusura bakmayin bu arada oy ve yorum yok ama ben yaziyorum eger boyle giderse hikayeyi silmeyi dusunuyorum.
Yavas yavas adini bilmedigim sarisin cocukla odaya cikiyorduk.
Ne o bakiyordu ne ben ona bakiyordum sadece ayak seslerimiz merdivende yanki yapiyordu.
Sonunda benim odama gelmistik.
Kapiyi acip iceri girdim.
Arkamdan sarisin cocukta girdi iceri ve yavasca kapiyi kapattim.
Yatagin yanindaki koltuga gecip oturdum.
Sarisin cocukta baska oturacak yer olmadigi icin yatagin kenarina gecip oturdu.
Korkuyordum.
Cok korkuyordum.Ya bana birsey yaparsa ? Pek oyle birine benzemiyordu ama yinede korkuyordum.
Odaya geleli iki dakika olmustu.
Ve sessizligi bozan ben oldum.
Sey ben ozur dilerim"dedim neden ve ne icin dedigim hakkinda hicbir fikrim yoktu.
Ne icin ?" Dedi sarisin cocuk bana bakmadan.
kafasi yerdeki zemine bakiyordu.
Geceni Mahvettim.Yani cok iyi kizlar vardi ben gercekten ozur dilerim.
Isteyerek gelmedim"Dedi. Yine bana bakmiyordu.Sadece zemini inceliyordu.
Sasirmistim Nasil isteyerek gelmedi.Ilginc.
Ben zaten sey yapamam eger istersen sey yani asagida guzel kizlar var sey Lia'ya soyleyelim sana bir tane ayarlasin"Dedim umutsuzca aslinda o sarisin cocugun o kizlarin yanina gitmesini istemiyordum.Neden bilmiyorum. Daha adini bile bilmedigim o cocugu kiskanmistim.
Sana istemiyorum ben buraya zorla geldim anlamiyor musun? " Diyerek ayaga kalkmisti ve ilk defa bana bakarak konusuyordu.Cok kotu bagirmisti korkmadim desem yalan olur.
Aniden cevap verdim.Ve onun hizasina gelerek ayaga kalktim gozlerimi gozlerine sabitledim.
Bana bagirma gibi bir hakkin yok!
Oylemi senin gibi bir Oros*u 'ya bagirma hakkim yok mu parani almiyor musun ?"Diye bana cikisti.
Cok sinirlenmistim.Bana nasil boyle cumleler kuruyordu ? Lanet olasica Herif ne zannediyor kendini.
Sen kendini ne zannediyorsun ha "Diye cikisdim.
Parani verecegim ne istersem yaparim"Dedi.
Ben oros*u degilim o kalin kafana sok bunu ! Anladin mi ?
Guldurme beni burada ne isin var o zaman ?
Bugun geldim Lanet herif anladin mi bugun geldim Beni asagidaki oros*u lardan biri getirdi.Kimseyle yatmadim ben . bakireyim.Daha 18 yasindayim anliyormusun ?
konusurken birden aglamaya basladim.
Siddetli bir sekilde agliyordum.
Durduramiyordum kendimi.
O ise bana bakiyordu gozlerimin icine.
Birden beni kollari arasina aldi.
Aniden sarilmaya basladik.
Ona sarilmak istemiyordum ama yapiyordum sanirim birine ihtiyacim vardi.
Ozur dilerim"Diye konusmaya basladi.
Cevap vermedim.
Ozur dilerim Nadja lutfen affet"Diye sesini biraz daha alcatarak konustu.
Onemli degim unutalim "Dedim.
Hala sariliyorduk.
Birden beni birakip kapiya dogru ilerledi.
Ne yaptigini anlayamadim Deli olmus gibiydi aniden kapiyi acip merdivenlerden inmeye basladi sanirim asagiya gidiyordu.
Arkasinda bagirdim.
Lutfen gitme !
Hey !
Bir yandanda agliyordum.
Dizlerimin uzerine cokup aglamami hizlandirdim.
Agzimdan fisilti gibi bir sesle "Lutfen kurtar beni " Cumlesi cikmisti.
MANUEL NEUER ANLATIMIMDAN
Lanet olsun Lanet olsun onun burada ne isi var !
Bir yandan agliyor bir yandanda buz gibi havada kendi kendime konusuyordum.
Senin boyle yerlerde ne isin var Nadja'm Ne isin var.
Seni Cok seviyorum Nadja cok .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ich liebe dich, bitte lass mich nicht(Manuel Neuer Türkçe )
RomanceBir kız düşünün. Yalnız çaresiz. Acınası halde. kimsesi yok. Ne bir annesi. Ne bir babası. Yapayalnız. Kaldığı kızlar yurduna hapsolmuş. Tek bir arkadaşı var. Yurtakki tüm kızların nefret ettiği kız o. Devamlı ağlayan. Devamlı sigara içen. Bağımlı b...