Sanki uzerimden buyuk bir kamyon grubu gecmis gibiydi acayip yorgundum.Yavas yavas goz kapaklarimi araladigimda etraf bulanik ve karanlikti.Hemde fazlasiyla.Kollarimdan guc alarak yatakta dogruldum.Ilk bes dakika nerede oldugumu anlayamadim cunku etrafi tam net goremiyordum.Gozlerimi dort bes kere kirpistirdiktan sonra karsida kanepede uyuyan Manuel'i gordum.Uyuyordu.Iste kacmam icin biyuk bir firsatti.Kesinlikle hem o igrenc evdende kurtulduguma gore artik kacabilmem icin bir sorun yoktu.Yavasca uzerimdeki pike'yi kenara ittim ve sessizce terliklere giyerek kapiya ilerlemeye basladim.Tam kapiyi acip cikacaktim ki Masada duran Manuel'in cuzdanini gormem bir oldu.Tekrar oraya ilerleyerek cuzdani aldim ve kapiyi acarak hastahanenin anons bolumune ilerledim.
Bakarmisniz ? ben birini arayabilir miyim acaba cok kisa surer ?Hemsire beni bir suzdukten sonra kocaman bir gulumsemeyle "Tabikii" dedi.
Hemen Tresa'nin numarasini yazdim ve ara tusuna bastim.Umarim numarasini degistirmemistir.
Karsidan gelen "Alo" Sesiyle irkildim.
Alo Tresa ! Ben Nadja ve yardimina ihtiyacim var fazla vaktim yok
Alo Nadja Nerelerdesin sen cok ozledim seni sesini duymak rahatlatti.
Kes simdi Tresa zamanim yok diyorum ben ---------- Hastahanesindeyim cabuk gel al beni eger 10 dakika icerisinde burda olmazsan kafani kopartir yahni yaparim duydun mu ?
Tamam tamam hemen geliyorum.
Telefonu kapattiktan sonra Kiza tesekkur edip ayrildim.Hemen Bir tuvalet bulup orada beklemeye basladim.
Nede olsa Manu uyanip beni bulabilirdi.Tresa gelene kadar burada beklemem en uygunuydu.
Beklerken aciktigimi hissetimm birseyler yemek istedim fakat manuel uyanmiss olabilir ve suanda beni ariyordur belkii .Tresa gelene kadar burda beklemeliyim.MANUEL NEUER ANLATIMINDAN
Yavasca gözlerimi actimm.Dogrulmak istedim fakatt belim tutulmustuu bir an bir acı hissetim.Basimi kaldirdip nadjaya bakmak istedim fakat nadja yoktu.Nadja yatakta göremeyince panikledim.Napacagimi bilemedim nereye gitti bu kiz hayirr. Onu bir daha bulmusken tekrar kaybetmek istemiyorum kaybedemezdim.
NADJA AĞZINDAN
Nihayet 5 dakikalik bir aradan sonra Tresa hastahaneyi bulabilmisti.
Tresa : Neredesin seni o kadar merak ettim ki !
Nadja : Bosver simdi bir an once cikalim buradan.
T:nadja neler oluyor senin burda ne işin var
N:sana bunlari konusacak vaktimiz olmadigini söyledim.Daha sonra herseyi anlatirim.Zamani degill.Suan beni kimse görmeden hastaneden cikarman lazim.
T:Tamam.Ama nasil?
N:İçerde manuel uyuyor.Beni görmemesi lazim sende bana yardim edeceksin.
T:Manuel de kim?
N:offff...çok soru soruyorsun daha sonra anlatacagim zaman kaybedemem şuan şimdi sana tek bir sorum var bana yardim ediyormusun , etmiyormusun?
T:Tabiki de sana yardim edecegim.Benim en yakin arkadasimsin.
N:Güzell. Peki tamam hadi bir an önce beni burdan cikartmaya bakalim.
MANUELİN AĞZINDAN
(manuel hemen yataktan kalkar ve nadjayi aramak icin hastanede telasla kosmaya baslar.)
Nereye gider bu kiz.Onu bulmuşken tekrar kaybedemem.
NADJANIN AĞZINDAN
Tresa:Seni burdan cikartmak kolay ama asil sorun nasil cikartacagimiz?
Nadja:Offff bilmiyorum...
T:Tamam sakin ol halledecegiz.
N:Nasil sakin olmami beklersin Tresa?Burdan biran önce kurtulmak istiyorum...derken
(Lavaboya temizlik yapan bir bayan işçi girdi.Tresanin aklina bir fikir gelmisti. Cakmak Cakmak temizlikci bayana bakti.Bayan bir lavaboya girerken Tresa kösede duran fircayi alip temizlikciye sert ve basina gelecek bir şekilde vurdu.Temizlikçi olduğu yere düştü.)Nadja şaşkinlikla Tresaya bakar.
T:Bos bos bakma hadi su kadini kiyafetlerini giyecem bn sende temizlik malzemelerinin bulundugu kutuya saklan.
N: peki. saol tresa sen olmasan ben ne yapardim.
T:önemli degil... hadi hadi bu kadar yeter cabuk olalim.
Manuel Neuer anlatimindanŞey bakar misiniz ?
Hemen hastahanenın anons bolumune İlerledım ve oradaki asıstanlara Nadja'yı tarıf etmeye basladim. Hemşireler az once oyle bır bayanın burada bır arama yaptığını soyledıler.Tesekkur edip ayrılacaktım kı Nadjanın aradıgı numarayı merak ettım ve asıstandan telefon numarasını rıca ettım.Nadja Anlatımı
Sonunda,kimse görmeden çıkabilmiştik.Tresa olmasaydı ne yapardım bilmiyorum.Onu ne kadar sevdiğimi şuan bir kere daha anlamıştım.Ve o yurtdan kaçış olayında tamamiyen hatalı olduğumu anlamıştım.Ama bunları düşünmenin sırası yada yeri değildi tabikide.
T: Eee şimdi ne yapıyoruz Nadja ?
N:Hiç bir fikrim yok,ama sanırım bir otel odası kiralayacağım orada kalır hem bir süre düşünme şansım olur.
T: Ne yani dönmüyor musun yurda ?
N: Ben dönsem bile o cadaloz müdirenin tekrar alacağını zannetmiyorum tatlım. Herneyse sana herşey için teşekkür ederim Tresa ama çok yorgunum kafam bu kadarını kaldırmıyor affet beni hemen gidip bir otel bulmalıyım sende yurda gir cadoloz farketmeden.
Tresa ile kucaklaştıktan sonra bir taksiye atlayıp otel bulmaya çalıştım. Manuel'in cüzdanını aldığıma şuan bir kere daha şükrettim.
Taksiden atlayıp büyük ve lüks bir otelin önünde beklmeye başladım girip girmemekte kararsızdım çünkü çok pahalı bir yere benziyordu. Çantamdaki Manuel'in cüzdanını çıkarıp içeresindeki paraya baktım. Tanrım ben 50 sene çalışşsam bu parayı biriktiremezdim kesindi bu.
Adam resmen para s**ıyor. Daha fazla düşünmeden otele girdim.
Resepsiyonda işimi halletikten sonra 79 nolu odanın yolunu tuttum.
Sanırım artık özgür bir Nadja yaşayacaktı en azından Para bitene kadar.
MANUEL NEUER ANLATIMI
Bu numara kimindi ? delirmek üzereydim arayıp aramamak konusumda kararsızken ne olursa olsun diyerek numarayı tuşlamaya başladım telefon üç kere çaldıktan sonra bir kız sesi "Merhaba ben Tresa" dedi.
Tresa'da kimdi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ich liebe dich, bitte lass mich nicht(Manuel Neuer Türkçe )
RomanceBir kız düşünün. Yalnız çaresiz. Acınası halde. kimsesi yok. Ne bir annesi. Ne bir babası. Yapayalnız. Kaldığı kızlar yurduna hapsolmuş. Tek bir arkadaşı var. Yurtakki tüm kızların nefret ettiği kız o. Devamlı ağlayan. Devamlı sigara içen. Bağımlı b...