Part 9

736 100 3
                                    

Κλειδωνω την πορτα και καθομαι στο πατωμα κλαιγοντας.Μου λειπει τοσο πολυ.Την θελω πισω.Ειμαι μιση χωρις αυτην.Παντα με συμβουλευε και ηξερε να βαζει ορια αναμεσα στα πρεπει και στα μη.Αν ηταν εδω....



''Κλερ ανοιγε την πορτα αμεσως.''Χτυπαει νευρικα την πορτα.



''Θελω να μεινω μονη μου.''Καταφερνω να πω μεσα απο το κλαμα μου.


''Ποτε ξανα μονη σου Κλερ.Εγω θα καθησω διπλα στην πορτα και θα σε περιμενω να βγεις.Δεν θα σε ρωτησω τιποτα απλως θα ειμαι διπλα σου.Βγες.''Η φωνη του σβηνει στο τελος.


''Δεν φταις εσυ.Εγω φταιω.Εγω ειμαι προβληματικη.''


''Αν σε ξανακουσω να πεις τετοια λογια για τον ευατο σου πιστεψε με δεν θα σου ξαναμιλησω ποτε Κλερ.''Λεει δυνατα και κλοτσαει την πορτα.


Καθομαι αρκετη ωρα στο μπανιο και αφου πλεον εχω βρει τον ευατο μου ανοιγω σιγα την πορτα.Τον βλεπω να κοιμαται.Σκυβω στο αυτι του.



''Shawn μπορεις να σηκωθεις να κοιμηθεις στο κρεβατι; Συγνωμη για ολα.''Ψιθιριζω και ανοιγει τα ματια του.Με τραβαει κατω διπλα του και με βαζει στην αγκαλια του.Δεν λεμε τιποτα.Το μονο που ακουγεται ειναι οι καρδιες μας.



Με σηκωνει στην αγκαλια του και με βαζει στο κρεβατι του.Ξαπλωνει και αυτος και ανεβαινω πανω του.


''Ακουσες αυτο που σου ειπα πριν;''Ρωταω και τον φιλαω στα χειλι εντονα.


''Ναι το ακουσα.Οπως ακουγα και το κλαμα σου. Κλερ δεν θελω να σε ακουω να κλαις .''



''Προσπαθω προσπαθω αλλα μολις αισθανομαι καλα κατι συμβαινει και μου θυμιζει τα παλια.''



''Αυτη η γυναικα σου θυμισε τα παλια;''Βαζει τα χερι του στο μαγουλο μου και μου το χαιδευει τρυφερα.Φερνει το δαχτυλο του στο στομα μου και το δαγκωνω.Χαζογελαει σαν παιδι.


''Δεν παιζεις τιμια Κλερ.''Λεει παιχνιδιαρικα


''Μαθε μου εσυ πως να παιζω σωστα τοτε.''Τον προκαλω.


''Και ποιος σου ειπα οτι εγω θελω να παιξω σωστα;''Κλεινει το ματι του και με γυρναει.Αυτος βρισκετε απο πανω μου και οι ανασες μας βαριες.Με φιλαει τρυφερα και αργα.


''Τα χειλι σου...''Λεει μεσα στο φιλι μας.''Ειναι υπεροχα.Θελω να σε φιλησω παντου μωρο μου.''


Η καρδια μου φλεγεται με τα λογια του.Ξεκουμπωνει το φορεμα μου προσεκτικα και το κατεβαζει μεχρι τα γονατα.Με το δαχτυλο του ξεκιναει ενα ταξιδι απο τα μαλλια μου στο μαγουλο μου στον λαιμο μου στην κλειδα στο στερνο μου στο στηθος μου, στην κοιλια μου μεχρι τους γοφους μου.Μολις φτανει εκει με κοιταει σαν να μου ζηταει την αδεια.Προς απαντηση μου του γλειφω τον λοβο.Παιζει με τον δειχτη του πανω στην κοιλια μου πραγμα που με κανει να γαργαλιεμαι.


Προσπαθω να κρυψω τα γελια μου αλλα ματαια.


''Γαργαλιεσαι;''Ρωταει με τοση ευχαριστηση.


''Οχι.''Γελαω δυνατα.


''Μου φαινεται καποια λεει ψεματα.''Με γαργαλαει δυνατα.


''Σε παρακαλω σταματα.''Ειναι απο πανω μου και με γαργαλαει.Δεν μπορω να σταματησω να γελαω.


''Μαλλον θα σε γαργαλαω καθε μερα για να σε βλεπω να γελας πιο συχνα.''Λεει κατσουφης.


''Καθε μερα;''Ρωταω και τα ματια μου βουρκωνουν.Σε 4 μερες φευγω απο εδω.Δεν θα τον ξαναδω δεν θα με ξαναδει.Θα τελειωσουμε.


''Δεν ξερω.''Παραδεχεται.''Κλερ αφεσου στα χερια μου.Ζησε απλως την καθε στιγμη σαν να μην υπαρχει ολη.Πιστεψε με αν το κανεις αυτο μια ζωη θα περνας υπεροχα.''Προσθετει.



''Shawn αυτο δεν θελω να τελειωσει.''Παραδεχομαι και σε εμενα και στο σεξι παιδι απο πανω μου που με κοιταει με λαμπερα ματια.


''Ουτε εγω πιστεψε με.''Το εννοει ειμαι σιγουρη.


Κοιταζομαστε για λιγο και χαμογελαμε ο ενας στον αλλο χωρις λογο.Τριβουμε τις μυτες μας και δινουμε μικρα πεταχτα φιλια.Γελαμε χωρις λογο.Σηκωνει το κεφαλι του λιγο και κοιταει το σωμα μου.Ειμαι μονο με τα εσωρουχα τωρα το καταλαβα.Κοκκινιζω αμεσως.


''Κοκκινισες.''Λεει και γελαει.


''Οχι.''Δεν δεχομαι να πω την αληθεια.


''Ελα ψευτρα μου ...παραδεξου το.''Με γαργαλαει παλι.



''Οκ Οκ κοκκινησα.Σταματα τωρα.''Τα ματια μου εχουν δακρυσει απο τα γελια.Ακουω χτυπημα απο το διπλανο δωματιο.'ΥΣΗΧΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ' Φωναζει καποιος απο το διπλανο δωματιο.Ξεσπασεμε σε μεγαλητερα γελια.



''Αν δεν σταματησεις να γελας δεν θα σταματησω ουτε εγω.''Μου λεει και πεφτει ακριβως διπλα μου.



''Αυτο ηταν αστειο.''Λεω.''Χρονια ειχα να γελασω ετσι.''Παραδεχομαι οταν εχουμε σταματησει να γελαμε και προσπαθουμε να βρουμε την ανασα μας.


''Σου ειχα πει οτι οταν θα εισαι διπλα μου δεν θα σταματησεις να γελας.''Μου λεει και γυρναει να μου χαμογελασει.


''Τι ωρα ειναι;''Ρωταω.Σηκωνεται και κοιταει το κινητο του.''Πεντε μιση.''Λεει χαλαρος.

Γουρλωνω τα ματια μου.''Χαλαρωσε δεν εχεις να κανεις τιποτα αυριο.''Με καθησιχαζει και καθεται ξανα διπλα μου.


''Να σου πω κατι;''Ρωταει και με κοιταει βαθια.κουναω το κεφαλι μου θετικα και περιμενω να μιλησει.


''Και εγω πολλες φορες δεν ειμαι στα καλητερα μου.Κανω πραγματα που μετα τα μετανιωνω.Και επισης ειμαι πολυ εγωιστης.Ακομα και να θελω να κανω κατι ο εγωισμος μου με κραταει πισω.Και επισης σιχανομαι να ακουω μεταλ γιατι μου τρυπανε τα αφτια και επισης εχω τρελα με τα Muffins . Μπορω να φαω αμετρητα.Βασικα μπορω να ζησω με αυτα και με το κινεζικο.Αγαπω πραγματικα πολυ τους φιλους μου και εχω αρκετους.Δεν ξερω γιατι στα λεω ολα αυτα αλλα ηθελα να ξερεις μερικα πραγματα για μενα.''Ολοκληρωνει και ξεροκαταπινει.



''Μερικα;''Τον κοροιδευω.


''Καλα , καλα γκρινιαρα.Εσυ; Αγαπημενο φαγητο χρωμα κατοικια αδερφια γονεις;''Ρωταει και δεν θελω να ανοιξω την κουβεντα με τιποτα τωρα.Δεν θα χαλασω την στιγμη.



''Μου αρεσουν πολυ η μακαροναδα Ναπολιτεζ... και οι πατατες τηγανιτες.Το αγαπημενο μου χρωμα ειναι το μπλε και το γαλαζιο.Μενω στην Θεσσαλονικη.Στην Ελλαδα. Και εχω μια μεγαλητερη αδερφη.''Χαμογελαω.


''Στην thessaloniki εχει και εκει πολλα αρχαία οπως και στην Αθηνα;''Ρωταω και γελαω με τον τροπο που προφερε την Θεσσαλονικη.


''Χαχαχα νομιζω εχει πιο λιγα αλλα και παλι εχει αρκετα αρχαιολογικα μερη.''Χαχανιζω και με κοιταει γλυκα.


''Γιατι κρυβεις απο τον κοσμο αυτο το χαμογελο;''Ρωταει.



''Ειναι επειδη θελω να το δειχνω μονο σε εσενα.''Απανταω και με τραβαει γρηγορα στην αγκαλια του.Χαιδευω το μπρατσο του και αφηνω υγρα φιλια στον λαιμο του.....

Παιχνίδια Θέλησης. (Shawn Mendes.)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ