Συνεχιζει να λεει τραγουδια και με εχει κοιταξει μονο 2 φορες!!! Τι γινετε; Μου ειπε να μην φυγω και τωρα δεν μου δινει σημασια;
''Σας ευχαριστω πολυ.Θα κανω ενα τεταρτο διαλλειμα και μετα ειμαι ολος δικος σας.''Λεει και χαμογελαει σε πολλα κοριτσια στο μαγαζι.Εκτος απο μενα.Σηκωνεται και κατεβαινει τι σκηνη.Με προσπερναει χωρις να με κοιταξει.Ανοιγει μια πορτα και μπαινει μεσα.Τρεχω πισω του.Θα μου δωσει εξηγησεις για την συμπεριφορα του.
Ανοιγω και εγω την πορτα και βλεπω εναν διαδρομο με 2 πορτες.Ανοιγω την πορτα και βλεπω κατι σαν κουζινα.Την κλεινω και πηγαινω στην επομενη.Την ανοιγω αργα και τον βλεπω να καθεται σε μια καρεκλα.Στο δωματιο υπαρχει ενας διπλος καναπες 2 καρεκλες και ενα τραπεζακι.Μπαινω δειλα μεσα και κλεινω την πορτα.Με κοιταζει με ενα κενο στα ματια.
''Γεια.''Καταφερνω να πω μονο .
''Εσυ δεν εφυγες;''Λεει ειρωνικα.
''Γυρισα.''Καθομαι απεναντι του στον καναπε.
''Γιατι;''Σφιγγει τα χερια του.
''Γιατι δεν γινοταν να χασω την πρωτη σου εμφανιση.''Χαμογελαω με μεγαλη προσπαθεια.
''Αρα θα ξαναφυγεις.''Τριβει τους κροταφους του.
''Οχι.Βασικα μονο αν μου το ζητησεις.''Τον κοιταω καταματα και πλεον δεν μπορει να με κοιταξει αυτος στα ματια.
''Δεν εχω προβλημα.''Λεει ξερα.ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; Δηλαδη δεν με θελει...Αναγκαστικα δεχεται... τι ηλιθια που ειμαι που ηρθα.
''Αστο καταλαβα.''Σηκωνομαι.Απο το καναπε και πηγαινω προς την πορτα.Μπαινει μπροστα μου και μου κλεινει τον δρομο.
''Τι καταλαβες;''Ποιανει το πηγουνι μου και το φερνει μπροστα στο προσωπο του.
''Οτι δεν θες.''Λεω αυτο που σκευτομαι κατευθειαν.
''Ερχεσαι εδω αφου με παρατησες και εχεις το θρασσος να ζητας να μεινεις παλι μαζι μου;''Λεει σκληρα μπροστα ακριβως απο το προσωπο μου.Ενα δακρυ κοιλα απο τα ματια μου.Οχι και αυτος...
''Ελα εδω ρε χαζο.''Με παιρνει αγκαλια.Δεν καταλαβαινω.
''Πλακα σου κανω.''Λεει και γελαει.Απομακρυνομαι και τον χτυπαω στον στηθος.
''Αυτο πονεσε.''Ποιανει το στερνο του και κανει τον πληγωμενο.
''Και εσυ με τρομαξες.''Του λεω παραπονεμενα.
''Και εσυ με τρομαξες οταν ξυπνησα και δεν σε ειδα διπλα μου.''Με πλησιαζει.
Πλησιαζει και αλλο επειλιτικα.Φτανω μεχρι τον τοιχο και σταματαω.Στεκεται μπροστα μου εκατοστα μακρυα απο τα χειλια μου.Τα κοιταει και εγω τα γλειφω.
''Μην μου αντιστεκεσαι Κλερ.''Λεει απαλα και ανατριχιαζω.Εχω μεινει ακινητη και δεν μπορω να σταματησω να κοιταω τα χειλια του.Ειναι τοσο πωθητα.Φαινονται τοσο τρυφερα.
''Δεν μπορω να αντισταθω.''Λεω ξεπνοα.Και ακουμπαει τα χειλι μου απαλα.Βαζω τα χερια μου στο σβερκο του και τον κραταω γερα πανω μου.''Εισαι κουκλα σημερα.''Λεει πανω στο φιλι μας.Με φιλαει τοσο γλυκα.Κανεις δεν με εχει ξαναφιλησει τοσο γλυκα.Απομακρυνουμε τα στοματα μας λιγο και κοιταζομαστε.Με πιεζει πανω στον τοιχο.Πιανει τα ποδια μου και τα βαζει γυρω απο την μεση του.Τον κοιταζω με λαχταρα και τον ξαναφιλαω πιο εντονα.Με ξαπλωνει στο καναπε χωρις να αφησει το φιλι μας.Ξαπλωνει πανω μου και αρχιζει να κινει το χερι του πανω στο μπρατσο μου.
''Χαιρομαι που γυρισες.''Αυτες ηταν οι λεξεις που χρειαζομουν για να ηρεμισω.Η πορτα χτυπαει και εγω τιναζομαι.
''Σε 2 βγαινεις.''Λεει μια φωνη απο εξω.Σηκωνεται απο πανω μου και με βοηθαει και εμενα να σηκωθω.
''Θα με περιμενεις;''Πιανει την μεση μου και με φιλαει τρυφερα.
''Παντα.''Απομακρυνομαι απο το αγγιγμα του και βγαινω απο την πορτα.Καθομαι στην θεση που καθοουν και τον περιμενω να βγει στην σκηνη.Μολις βγαινουν ολοι αρχιζουν τα σφιριγματα και τα χειροκροτηματα και τα σφιριγματα.Νιωθω περιφανη για αυτον.Μου χαμογελαει πανω στην σκηνη και αρχιζει το τραγουδι.Καθομαι καλητερα στην καρεκλα και τον κοιταω για τις επομενες 2 ωρες.Τελειωνει και τους ευχαριστει ολους που ηρθαν.Ολοι χειροκροτουν δυνατα και ουσιαστικα τον αποθεωνουν.Κατεβαινει απο την σκηνη και πολλες γυναικες και κοριτσια τρεχουν πισω του ζητωντας αυτογραφο.Γελαω με τον τροπο που με κοιταει.Ειναι αρκετα φοβισμενος με την γυναικεια επιθεση που μολις δεχτηκε.Εγω καθομαι στην ιδια θεση και τον βλεπω αρκετα χαρουμενο.Ευτυχως καμια δεν του ζητησε να γραφει το ονομα του στο στηθος της γιατι αλλιως.....Γελαω με τις σκεψεις μου.Τελειωνει με το γκρουπ γυναικων και εναν ανδρας τον πλησιαζει.Δινουν τα χερια και αρχιζουν να μιλανε.Δεν μπορω να καταλβω τι λενε.Η συζητησε τελειωνει.Ο Shawn γυρναει και με κοιταει με ενα χαμογελο μεχρι τα αφτια.Τρεχω πανω του και τον αγκαλιαζω.
''Τι εγινε;''Τον ρωταω και φιλαω τον λαιμο του.
''Μου ζητησαν να ξαναπαιξω μεθαυριο μονο που αυτη την φορα τα διπλασια λεφτα.''Λεει ενθουσιασμενος και με κανει στροφες στον αερα.
''Χαιρομο τοσο πολυ για σενα''Του χαμογελαω.
''Θες να παμε για ποτο;''Ρωταει.
''Δεν ειναι λιγο αργα; Η ωρα ειναι τρεις τα μεσανυχτα.''Γκρινιαζω.Πηγα Μιλανο και ξαναηρθα ειμαι ψοφια.
''Ενταξει παμε στο δωματιο τοτε.''Πιανει το χερι μου και περπαταμε εξω απο το μαγαζι.Σταματαει και κοβει ενα κοκκινο λουλουδι.
''Οριστε.'' μου το δινει.Χαμογελαει.Κανεις δεν μου εχει δωσει ποτε λουλουδι.
Κανω μυτες και εκεινος σκυβει.Του δινω ενα φιλι στο μαγουλο και εκεινος γελαει.
''Κοντη.''Με κοροιδευει.
''Γιγαντα.''Τον κοροιδευω και εγω και γελαει.Περπαταμε μεσα στα σκοτεινα σοκακια και καποια στιγμη ακουω ομιλιες απο πισω μας.Γυριζω και βλεπω την μαμα μου.Αυτη την φορα ειναι αυτη ειμαι σιγουρα.Αφηνω το χερι του Shawn και τρεχω πισω.Την κοιταζω μες στα ματια και την βλεπω.
''Μαμα;''Λεω στα ελληνικα.Με κοιταει χαμενη και ο αντρας διπλα της το ιδιο την κραταει απο την μεση.Τριβω τα ματια μου και ειναι αλλη.Απλως ειχαν το ιδιο χρωμα μαλλιων.Ο Shawn ερχεται και μου πιανει την μεση.Με γυρναει και συνεχιζουμε να περπαταμε.Προσπαθω να μην κλαψω δεν θελω να κλαψω δεν θα κλαψω μπροστα του για αυτο το θεμα.Δεν θελω να μαθει.
''Τι ηταν αυτο;''Με ρωταει σιγανα.
''Μπερδευτηκα.''Λεω νευρικα και ανοιγω την πορτα του δωματιου.Χανωμαι γρηγορα στο μπαλκονι.Πρεπει να αναπνευσω.Παιρνω 3 μεγαλες ανασες και καθομαι στην καρεκλα.
''Εισαι καλα;''Ρωταει και καθεται μπροστα μου.
''ΟΧΙ.''Φωναζω και πηγαινω τρεχοντας στο μπανιο....
____________________________________________________________________
Αλλαξα το εξωφυλλο του βιβλιο.Το εφτιαξε η @MariaCh14 και την υπερευχαριστω.
Τι τρεχει με αυτους τους δυο νεους; Ο Shawn θα πρεπει να συνηθισει τον χαρακτηρα της Κλερ.Αν και δικαιολογηται γιατι εχει περασει πολλα....
KAMU SEDANG MEMBACA
Παιχνίδια Θέλησης. (Shawn Mendes.)
Fiksi PenggemarH Κλερ αποφασιζει να ξεκινησει ενα ταξιδι γυρω στον κοσμο για να μπορεσει να βρει τον εαυτο της.Στην αρχη του πρωτου της ταξιδιου αναγκαζεται να μεινει για μια εβδομαδα στο ιδιο δωματιο με τον Shawn απο ενα λαθος του ξεναδοχειου.Οι συγκρουσεις και ο...