17

1.8K 225 101
                                    

*Liam*
Dönme dolaba bindiğimizde, Niall pamuk şeker yiyordu. Zayn ile o Aiden denen şahıs oturmuştu.

Louis ve Harry zaten birlikte oturuyordu. Şu an ise Sophia beni öpme çabalarındaydı. O beni öpmeye çalışırken; ben, Zayn ve Aiden ikilisine bakmadan duramıyordum.

Zayn, zaten korkuyordu. Aiden yaklaştıkça, uzaklaşacağım diye kenara yaklaşıyordu. En sonunda; Aiden, kolunu Zayn'in omzuna attığında, tırnaklarımı derime geçirdim. Güya koruma amaçlı yapacak ama resmen Zayn'in korkusundan yararlanıyordu şerefsiz çocuk.

Aiden, gözlerimin içine bakıp, kaşlarını havaya kaldırdı. Sonrada sırıttı. Ben ise tırnaklarımı daha çok derime geçirdim. En sonunda dayanamayacağımı anladığımda, bu işi yapan adama durdurmasını söyledim. Sinirden yerimde duramıyordum. Adam durdurmadığında, ona da küfür sıraladım.

Küfürler, işe yaramış olacak ki adam durdurdu. Durdurması iyiydi ama üstüme doğru gelmesi iyi değildi sanırım. Varır varmaz yüzüme yumruk sallamasıyla, geriye doğru savruldum. Sonunda kendime gelebildiğimde ben de ona yumruk attım. Zayn ise bizi ayırmaya çalışıyordu. Ama çalışmamalıydı çünkü adamın yumrukları harbi sertti. Yüzüme doğru gelen yumrukla birlikte sesimi yükselttim. "Zayn, geride dur. Zarar göreceksin." Louis, adamı tutmaya çalışırken, Harry çığlık atıyordu.

Zayn hala ayırmaya çalışırken bende yumruk yiyordum. Sonunda adam geriye çekildiğinde, Zayn'in yardımı ile bende ayağa kalktım.

Umarım bir tarafım morarmazdı ama bu yumruklar ile morarmayacak gibi de değildi. Canım acıyordu, eve gitmeliydim. Zayn bir koluma, Aiden bir koluma girerken; Aiden'i ittim ve tüm ağırlığımı Zayn'e verdim. Tamam belki biraz zorlanacaktı ama o piçten yardım almaktansa, gebermem daha iyiydi.

Notice to me -Ziam Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin