19

1.7K 197 28
                                    

*Zayn*
Yakınlaştığımız için sabah mutlu olmuştum ama herşey her zamanki gibi devam etmişti. Ki bu beni sinir eden bir olaydı.

Onlar sürekli sohbet etmişti ve ben onları dinlemeyip kendim ile iç savaş vermiştim. Bu yüzden boş boş durmak yerine eve gelme kararı almıştım. Akşama kadar salak gibi koltuka oturup küçük olan popoma katkıda bulunmuş, göt büyütmüştüm.

Sıkılmaktan, kendimi asma kararı aldığım zaman, gruba mesaj geldiğini duydum. Telefonumun sesi duyuluyordu ama koltukta kaybolmuştu herhalde. Sonunda telefonumu bulduğumda mesajın bana yönelik olduğunu ve Liam'dan olduğunu gördüm.

Lee: Aiden gelsin dedin getirdik işte mutlu oldun mu birde dayak yedim

Lou: Liam o kasların boşuna mı

Lou: Her neyse sana bi ara dövüşmeyi öğretirim

Louis'in mesajını görünce kahkaha attım. Liam'ın kaslarına gerçekten hayrandım, hatta onlarla ilgili farklı hayallerim vardı ama dün cidden kötü dayak yemişti.

Korkuyordum çünkü Louis ona, sana dövüşmeyi öğretirim deyip dayak yemeyi öğretebilirdi. Bir mesaj daha geldiğini fark ettim ve baktım.

Lou: Zayn dün olanlar neydi öyle aixjsixjcx

Louis'in mesajını görünce kalbime iniyordu, Liam ile yakınlaşmamızdan bahsedeceğini sandım. Ta ki Harry'nin de attığı mesajı görünceye kadar.

Harold: Aynen ya neydi öyle çocuk içine düştü resmen

Zain: Ben bir şey yapmadım ki

Gerçekten bir şey yapmamıştım. Ayrıca çocuk yılışıp dursada iyi biriydi. Güzel esprileri vardı ve sempatikti. Pek tipim değildi ama o da hoş çocuktu yani. Niall'ın da mesaj attığını gördüm ve baktım.

Neil: Tabi tabi

Gülümsedim ve mesaja cevap vermeyip esnedim. Akşam olmuştu, bütün gün otursamda yorgun hissediyordum ve uyumaya karar verdim.

Notice to me -Ziam Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin