Her şeyin bir sonu varmış.
Şu ana kadar bana destek olan, yanımda duran ve 'özellikle' de yorum yapan herkese çok teşekkür ederim. Ve sanırım işte final. Sanırım beklentilerinizi karşılamayan bir final. Kötü olduysa Üzgünüm.
Ağlıyorum yaLiam, şu anda araba sürerken, mutluluk saçıyordu. Çünkü Zayn ile birlikte, küçük bir kız çocuğu evlat edinmeye gidiyorlardı. Büyük ihtimalle Liam onu herkesten kıskanıp, koruyacaktı. Zayn ise onları gülerek izleyecekti. Umarım, küçük kızları Zayn ile kala kala onun gibi olmazdı.
Çünkü resmen Liam, Zayn'e 'seni seviyorum' dediğinde, çocuğun suratına okkalı bir tokat atmıştı. Böyle bir tepkiyi Liam da dahil kimse beklemiyordu.
Tamam, birine sevmediğinizi her türlü söyleyebilirdiniz. Mesela 'üzgünüm, yapamam' veya 'olmaz sana karşı bir şey hissetmiyorum gibi. Ama tokat atmak nedir yahu!Liam, Zayn'in tokattan sonra onun yüzünü bir daha hiç görmek istemeyeceğini düşünmüştü ancak bu böyle olmamış, Zayn attığı tokattan sonra ben o kadar boşuna mı acı çektim bunca zaman boyunca neden bana söylemedin temalı konuşma yapmış ve boynuna gömülüp ağlamıştı. Onu kıskandığı ve ona aşık olduğu tüm zamanları anlatmıştı.
Zayn'in Perrie ile olan, Liam'ın da Sophia ile olan tüm ilişkileri bitmişti. Ilişkilerini, herkese anlatmışlardı. Tüm Dünya'da konuşulmuştu.
Şuan çoğu kişi tarafından unutulmuştu. Ara sıra okudukları nefret mesajları onları üzse de, gelen sevgi dolu güzel mesajlar da yüzlerini güldürüyordu.Liam, öylesine bir konserde herkesin önünde Zayn'e onu sevdiğini söyleyip, evlenme teklifi etmişti.
Sonra da onu herkesin ortasında öpmüştü ve Zayn'in ruhuna mutluluğu aşılamıştı.Çekilen acılar, söylenen sözler ve onca saçma şeyden sonra herkes mutluydu. Şu an ise evlatlık bir çocuk alacakları yere yaklaşmışlardı. Zayn heyecandan yerinde duramıyorken, Liam her zaman ki gibi sakin olandı. Ama tabiki de kocasının sevincini anlıyordu. Belli etmese de içinde heyecan ve mutluluk duygusu yer alıyordu.
Şu an her şey mükemmeldi. Sevdiğiyle birlikteydi. Dostları yanındaydı. Ve büyüyünce bu ailede delirme seviyesine gelecek bir kız çocuğu daha gelecekti. Neden mutlu olmasındı ki? Neden heyecanlanmasın ki?
Her şey güzeldi.
Çoğu zaman her şey kötü gitse de, iyi son olması en güzeliydi.