25~~

1.8K 198 50
                                    

Ayy ben geldiiim. Özlediniz mi? Yorum lütfen yorum. Yazarken bana feels geldi. Umarım size feels geçirtebilirim. Aslında bu bölümü beğenmezsiniz diye çok korkuyorum. Sizi seviyorum.

Zayn, eve geldiklerinde sırıtmadan duramıyordu. Tam tamına bir gecede herşey değişmişti. Şu an ise evin kapısında Liam'ın kendisine uzattığı eline boş boş bakıyordu.

Liam'ın yüzüne baktığında, gülümseyerek ona baktığını farketti. İçindeki heyecan dalgası tüm vücuduna yayılırken, çekinircesine yavaşça Liam'ın elini tuttu. Liam, onu yavaşça içeri yönlerdirdi. Liam'ın evine gelmişlerdi. Zayn nefes alamıyormuş gibi hissediyordu.

Liam'ın odasına çıktıklarında, Liam Zayn'e göre bir eşofman altı verdi. Hava soğuk olmadığı için tişört vermemeyi seçti. Liam tişörtünü çıkarınca, Zayn bu görüntüye hazır olmadığını hissetti. Ona bakarken tükürüğünde boğulup, ölebilirdi. Tabi şu an nefes alıyor olsaydı.

Bakışlarını ondan çekebildiğinde, banyoya gidip üzerini değiştirdi. Sadece eşofman altı ile yatacaktı. Liam da öyle. Nefes almaya çalıştı.

Yatakta, Zayn'in kafası Liam'ın kolunun üstündeydi ve Liam onu kendisine doğru çekmişti. Zayn'in kafası Liam'ın boynuna denk geliyordu. Onun gıdıklandığını bilse de doya doya kokusunu çekiyordu içine. Sonuçta bu fırsat eline ilk kez geçmişti. Şu an ise ciğerlerini Liam kokusu ile dolduruyordu.

Liam onu sarmalayıp, saçını okşarken, onun için uyanık kalmak çok zordu. Direnmedi ve sevdiği adamın kucağında, onun kokusu ile uyudu.

Liam kapattığı gözlerini yavaşça açtı. Zayn uyumuştu ve kendisi uyuyamıyordu. Onu izleyebilirdi. Uyurken bile, o kadar tapılası gözüküyordu ki. Yavaşça saçlarını okşarken, elini yüzünde gezdiriyor, her yerini aklına kazırcasına bakıyordu.

Yanağındaki eli ile, Zayn'in yanağını okşuyordu. Zayn dokunuşu hissetmişcesine kirpiklerini kırpıştırdı. Liam ise o an o kirpikler için şiir yazmayı düşünmeye başladı. O kadar güzellerdi ki. Zayn gibi. O tamamiyle güzeldi. Başka bir tanımı olamazdı. Güzeldi işte. Liam elini yavaşça çekerken, Zayn'in kaşları çatıldı. Kirpikleri bir kaç kez daha hareket etti ve durdu. Liam onları öpmeyi diledi. Dudaklarında o uzun kirpikleri hissetmeyi diledi, ve oldu da. Yavaşça kafasını eğdi ve dudaklarını kirpiklere dokundurdu. Bu dünyanın en güzel hissi olmalıydı.

*
Normalde uzun süre uyuyan kişinin Zayn olmasına rağmen; bugün uyanan ilk kişi Zayn'di. Zaten Liam, Zayn'i izleyeceğim derken uyuyamamıştı. Zayn gözlerini açtı ve Liam'ın kollarının arasında kaybolduğunu fark etti. Daha güzel bir şey olamazdı herhalde.

Kocaman gülümsedi ve karşısında uyuyan insana baktı. Tanrı, onu öyle bir yaratmıştı ki. Onu sevmeyecek biri olmazdı. O çok mükemmeldi. Baya mükemmeldi. Zayn, uykusunda ağzını şapırdatan Liam'a gülümsedi. Fazla sevimliydi. Şapırdattığı ağzına bakınca, Zayn'in bakışları, Liam'ın dudaklarına kaydı.

O her zaman renkli olan dudaklara bakınca elinde olmadan iç geçirdi. Şu an sadece kendisi vardı ve Liam'ın dudakları. O kadar dalmıştı ki oraya bakmaya, uyanan ama gözlerini 'bilerek' tekrar kapayan Liam'ı fark etmedi. Elini yavaşça dalıp gittiği dudaklara götürdü ve baş parmağı ile yavaşça okşamaya başladı. Ancak, Liam onun baş parmağına öpücük kondurduğunda onun uyandığını fark etti ve hızlıca utanarak elini çekti.

Liam, onun bu hareketine gülümsedi ve onu biraz daha yukarı, daha yakınına çekti. Gözlerine uzun uzun baktı. O güzelim gözleri uzunca izledi. Ikisi birbirlerinde kaybolmuş gibilerdi. Liam, Zayn'in elmacık kemiklerine öptü. Daha sonra yüzünün her yerini. Öpülmedik yeri kalana kadar, yüzünün her yerini öptü. Sonra geri çekilip gülümsedi. O gülümseyince, Zayn'in içinde bir şeyler oldu. Liam, her zaman gülümsemeliydi. Zayn de o gülümserken, onu izlemeliydi. Liam gülerken, Zayn onu aşkla seyrediyordu. Gülüşü insanı eriten cinstendi. Zayn de şuan eriyordu. O gülüşten öpmek istedi ve öptü de. O mükemmel dudaklar gerilmişken, dudaklarını bastırdı. Yamukça gülümseyerek geri çekildi. Bu sefer diğerinin gülüşünü aşkla seyreden, Liam'dı. Zayn geri çekilince, Liam öpmek için zaman kaybetmedi. Dudaklarını hızla onunkilere bastırdı.

Notice to me -Ziam Texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin