*____________________________________________________________________________*
Οι επόμενες μέρες ήταν μια σκέτη ζάλη για τις προετοιμασίες τις γιορτής. Μέσα σε δυο ημέρες έπρεπε να μάθω ένα αισχρό τραγούδι, που θα έπρεπε να τραγουδήσω μπροστά σε όλους, κάτι που δεν θα ήμουν ποτέ έτοιμη.
Τεχνικά, ναι είχα μάθει το τραγούδι, ωστόσο ψυχολογικά δεν θα ήμουν ποτέ. Ειδικά όσο σκεφτόμουν ότι αυτός, θα ήταν εκεί.
Και από την άλλη η Έμιλι, κάθε στιγμή της ώρας δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό της. Ήταν το στοιχείο της να είναι μέσα στο κόσμο. Ειδικά αυτό τον κόσμο.
Κάποιες φορές απορούσα πως είχαμε ταιριάξει και περνούσαμε μαζί τον χρόνο μας. Ήταν εντελώς διαφορετική από εμένα. Το πιο σοκαριστικό όμως ήταν πως εκείνη είχε διαλέξει αυτή την ζωή.
Είχε φύγει από το σπίτι της για να έρθει εδώ. Ήταν το όνειρο, όπως μου είχε πει, να είναι μέσα στο πλούτος του κάστρου και χάρηκε τόσο όταν την διάλεξαν να είναι παλλακίδα. Έτσι θα μπορούσε να παίρνει μέρος στον πλούτο αυτόν. Δεν ήξερε πως ήταν να έρχεσαι εδώ παρά την θέληση σου .....να σκοτώνουν όσους ήξερες για διασκέδαση!
Όταν μου το είπε πριν λίγες βραδιές, άρχισα να την κοιτάω αλλιώς. Ποίος άνθρωπος θα ήθελε αυτή την ζωή;
Τελικά, μάλλον εκείνη.
Όπως όμως είχε έρθει η κατάσταση, εδώ και δυο μέρες δεν την είχα δει καθόλου, με όλες τις παραπάνω ώρες που ασχολούμουν να μάθω αυτό το καταραμένο τραγούδι και εκείνη τον χορό της.
Στην πραγματικότητα δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευγνώμον για αυτό. Δεν ήθελα να είμαι κοντά της. Φοβόμουν πως κάποια μέρα μπορεί να γινόμουν και εγώ έτσι.....Να μου αρέσει εδώ.
Για την ώρα η απάντηση ήταν μια....ποτέ.
Ακόμα κάτι που φοβόμουν για εκείνη την μέρα πάρα πολύ, ήταν πως οι πιθανότητες έλεγαν πως μπορεί ο βασιλιάς να επιλέξει κάποια από εμάς. Βαθιά μέσα μου, η ιδέα πως μπορεί να είμαι εγώ αυτή η κοπέλα, που θα πέρναγε το βράδυ μαζί του μου έφερνε πανικό. Έτσι και αλλιώς η τύχη μου ήταν τόσο άσχημη που δεν θα το έβρισκα καθόλου περίεργο να συμβεί.
Μα είχε αποτυπωθεί στο μυαλό μου, πως αν ήθελα να πετύχει το σχέδιο μου....έπρεπε να τον κάνω να με θέλει. Ωστόσο δεν θα ήθελα να είμαι ποτέ δίπλα σε αυτόν τον άνθρωπο.
KAMU SEDANG MEMBACA
Queen Of Darkness
FantasiΗ Έμμα Χείντεν σε όλη της τη ζωή, ζούσε με ένα φόβο. Το σκοτάδι που είχε μέσα της. Όταν μια νύχτα ωστόσο επιτέθηκαν στο χωριό που ζούσε, τίποτα δεν θα έμενε το ίδιο. Εκείνη στάλθηκε στο κάστρο, ή μάλλον πουλήθηκε, για να υπηρετεί τον άντρα αυτό πο...