Κεφάλαιο 14 (Ε)

4.3K 394 23
                                    

   


  *___________________________________________________________________*


                                                                                  ****

Νομίζω...νομίζω πως το όνειρο μου έγινε πραγματικότητα. Ο αέρας με χτυπούσε στο πρόσωπο μου και ο ήλιος ζέστανε το δέρμα μου. Ενώ από παντού ακουγόταν το κελάηδισμα των πουλιών.

Ήμουν πίσω στο λιβάδι με τις μαργαρίτες, στο σπίτι μου. Θα το αναγνώριζα ακόμα και με κλειστά μάτια. Εδώ ερχόμουν σχεδόν κάθε μέρα με του γονείς μου όταν ήμουν μικρή....και όταν μεγάλωσα ήταν το μέρος που ερχόμουν και ξεφύγω από τις ματιές και τα σχόλια των ανθρώπων.

Άρχισα να περπατάω χωρίς σκοπό, βλέποντας την όμορφη εικόνα που νόμιζα πως είχε χαθεί για πάντα. Το γρασίδι στα πόδια μου ήταν σαν ένα μαξιλάρι τόσο μαλακό, όσο ένα πούπουλο. Τότε άκουσα γέλια και φωνές. Χαρούμενες. Αμέσως έτρεξα στην γνωστή διαδρομή.

Ήμουν σπίτι μου! Είχα έρθει πίσω σε αυτούς που με αγαπούσαν και όλα τα άλλα ήταν ένας κακός εφιάλτης.

Όταν έφτασα στο σημείο που ακουγόταν η φασαρία, για λίγα λεπτά ξέχασα πως να αναπνέω. Όλα τα γράμματα είχα φύγει από το μυαλό μου και με είχαν αφήσει να βλέπω απλά.

Μπροστά μου ήταν το πιο όμορφο θέαμα. Μπροστά η μητέρα μου, να χαμογελάει στον μικρότερο εαυτό μου. Η αγάπη της για μένα, μάλλον για το μικρό κορίτσι, είναι γραμμένη σε όλο το πρόσωπό της. Ο πατέρας μου στέκεται σχεδόν απέναντι μου και με κρατάει στου ώμους του. Στα μαλλιά έχω ένα στεφάνι από μαργαρίτες. Τότε ήμουν τόσο αθώα και ξέγνοιαστη, σε αντίθεση με τώρα.

Τότε η μητέρα μου με πλησιάζει, όχι στο μικρό κοριτσάκι της αλλά σε εμένα. Μου χαμογελάει και για μια στιγμή νιώθω πως είμαι όντως στο σπίτι μου και ότι τίποτα κακό δεν έχει γίνει. Ήθελα να της πω τόσα πολλά, που δεν πρόλαβα εκείνη την μέρα. Μα δεν μπορούσα να σχηματίσω τις λέξεις.

Εκείνη όμως μπορούσε "Όμορφο μου κοριτσάκι....δεν ήρθε ακόμα η ώρα να έρθεις μαζί μας. Να θυμάσαι πάντα όμως, πως σε αγαπάμε."

Με έπιασε από τα χέρια μου και το σημείο αυτό άρχισε να λάμπει με ένα άσπρο φως και ένιωσα να εξαπλώνεται σε όλο μου το σώμα ζεστασιά.

Για άλλη μια φορά ήθελα να της μιλήσω και τώρα τα κατάφερα "Και εγώ σε αγαπάω μαμά."

Queen Of DarknessOù les histoires vivent. Découvrez maintenant