Hoofdstuk 3

23 1 0
                                    

Julia pov
'Echt waar, Selena, waar ben je aan begonnen? We gaan naar de rimboe en dan denk jij "oh leuk, ik ga ff mee." Waar was jij met je hoofd toen mijn ouders je vroegen of je meeging?!' Oké, ik flip 'm dus alweer. Voor de zoveelste keer. We zijn bijna bij de rimboe en dan mogen we in een tent gaan slapen! Yay, ik verheug me er nu al op. NIET DUS. Ik snap de mensen echt niet, gelukkig is Selena wel mee, maar dan nog!

Eenmaal uit het vliegtuig stinkt het naar vieze mensen. Oké, ik stond tussen de vieze mensen, maar goed. Nu wachten op de limo... ik ben benieuwd.

We zijn dus ein-de-lijk opgehaald door de limo. Het duurde wel een uur! Geez, ik ga dan naar de stad, ga eten en kom dan weer terug en dan heb ik nog 10 minuten over! Ik haat het nu al hier. 'Ey Juul, we zijn er bijna.' hoor ik opeens. Ik kijk naar buiten. Weilanden. Weilanden, weilanden en nog eens weilanden! Waar ben ik beland?! Selena kijkt ook niet echt tevreden, maar mijn ouders vinden het dus he-le-maal geweldig. Yes, daar zit ik 5 weken mee op een CAMPING. Mijn dag kan niet meer stuk.

We zien de camping eindelijk staan. Dat duurde joh. Ik dacht dat het korter zou zijn maar goed. Ik zie twee jongens staan bij de ingang. Ze zijn best knap, maar ik denk niet dat ze mijn type zijn. De getinte jongen helpt me uitstappen en vraagt of ik zin heb om mee te gaan zwemmen. Ik wil wel gaan zwemmen maar dan niet met de jongens erbij. Alleen is Selena het daar niet helemaal mee eens. 'Kom op Julia, doe nou gezellig mee.' Ik zucht. 'Goed ik ga wel mee...' 'Mooi dan zien we jullie aan de rivier.' Waar ben ik aan begonnen?!

Romeo en Julia,  maar dan modernWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu