Hoofdstuk 4

21 1 0
                                    

Romeo pov
'Wow, die blonde was echt knap!' zeg ik tegen Stef, die het andere meisje nakijkt. 'Ja, maar die andere ook. Hoe heetten ze ook al weer?' Ik haalde mijn schouders op. 'Hebben ze niet verteld.' Stef kijkt teleurgesteld. 'By the way, die blonde is voor mij hè?' zeg ik maar gauw. Je weet maar nooit met Stef. We lopen naar onze tent om ons om te kleden voor het zwemmen in de rivier. Ik begon na te denken. Waarom kwamen ze in een limo aan? Hoe konden ze dat betalen, en als ze dat konden betalen, waarom zaten ze dan niet in een hotel? Stef merkte het aan mij en vroeg 'Gast, waar zit je nou mee?' 'Niks.' Stef haalt z'n schouders op en loopt de tent uit. Ik kom gelijk achter hem aan.

Bij de rivier moet we best lang wachten totdat de meiden er waren. Maar het was het echt waard. Die twee waren zo mooi! Ik begin maar met praten als er een lange stilte valt. 'Dus... ik ben Romeo en dit hier is Stef. Wie zijn jullie?' Oh wauw, ben ik zo echt begonnen? Waar is mijn flirt-instinct als ik het nodig heb? Het blonde meisje kijkt me nijdig aan. Het andere meisje zegt 'Ik ben Selena en deze norse meid is Julia.' 'Selena! Waarom zei je dat nou?' Ze kijkt mij weer aan maar went haar blik gauw weer af.

Romeo en Julia,  maar dan modernWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu