Julia pov
Romeo trekt me zijn tent in. Hij legt me neer en gaat op me zitten. Ik glimlach. Hij begint me te zoenen en vraagt om toestemming, ik laat hem doorgaan. Hij begint steeds heviger te zoenen en pakt mijn borsten vast. Hij begint er mee te spelen en geeft er kusjes op. Ik moet giechelen, hij grijnst. Het gaat er steeds heviger aan toe. Hij trekt mijn slipje uit en begint met mijn onderste te spelen. Ik voel een vinger naar binnen gaan. Ik kreun zachtjes dat hij door moet gaan. Er komt nog een vinger bij, ik kreun harder. Ik trek zijn broek uit, hij had zijn shirt namelijk al uitgetrokken. Romeo gaat steeds harder op en neer met zijn vingers en dan stopt hij. Hij komt tegen me aanliggen en ik kruip dicht tegen zijn borstkas aan. Hij kust me. 'Waarom ging je niet door?' vroeg ik. 'Daarom.' was zijn antwoord. Ik zucht, soms haat ik het echt als jongens dat doen.Die ochtend word ik wakker van het gerits van de tent. Ik kijk op, Romeo was toch niet van plan mij hier zo achter te laten? Maar ik hoor gekreun naast me, hij ligt er nog. Ik blijf kijken naar het tentdoek. Ik hoor gefluister. 'Ze liggen er nog.' Ik herken de stem, het is Selena! Waarschijnlijk is Stef er dan ook. Romeo ligt nog steeds dicht tegen me aan. De tent gaat verder open. Selena en Stef staan in de opening. 'Ey, Romeo! Wakker worden!' roept Stef en geeft een trap tegen de slaapzak. Romeo komt moeizaam overeind. 'Wat?' gromt hij.
Romeo pov
'Wat?' grom ik. Ik ben helemaal kapot. Ik voel Julia nog tegen me aan. Ik zie Stef naar me grijnzen. 'Gast, we hebben beloofd te helpen, weet je nog?' Ik zucht. Fuck, dat klopt. Ik pak mijn kleren, trek ze aan en loop de tent uit. 'Vergeet je niet iets?' hoor ik achter me. Ik draai me om en geef Julia een kus. 'Tot straks schat.''En hoe was het met 'r in bed?' vraagt Stef opeens. Ik haal mijn schouder op. Stef kijkt me verbaasd aan. 'Gast? Wat is er?' 'Niks.' mompel ik. Opeens horen we een knal, ik voel hevige pijn in mijn rug en val neer. 'Romeo, Romeo, gast blijf er ff bij.' hoor ik Stef zeggen. Dan wordt alles zwart...
JE LEEST
Romeo en Julia, maar dan modern
RomanceSelena en Julia zijn twee meiden die voor het eerst van hun leven op een camping staan. Daar ontmoeten ze Romeo en Stef, twee players die voor het eerst verliefd worden. Romeo en Julia zijn hartstikke verliefd, maar dan wordt Romeo neergeschoten en...