Hoofdstuk 7

10 2 0
                                    

Julia pov
Het is al avond als ik aan het wachten ben op Selena. Ze wil namelijk dat ik haar outfit beoordeel vóór ze naar Stef ging. Eindelijk komt ze naar buiten. 'En?' vraagt ze. Ze had een kort rood jurkje aan en rode naaldhakken eronder. Haar haren zaten in een warrige knot wat de look wat stijl gaf, haar make-up zat echt echt flawless. 'Perfect!' zeg ik. 'Kleed jij je ook nog om?' vraagt ze opeens. Ik kijk haar verbaasd aan. 'Hoe bedoel je? Ik ga niks doen hoor.' zeg ik. 'Oh echt wel. Stef heeft geregeld dat jullie meekunnen. Hij is zo lief!' zegt ze. Ik zucht en kijk in mijn koffer. Ik zie een lichtblauw jurkje liggen en trek die aan. In plaats van naaldhakken trek ik ballerina's aan. Ik maak een wing met de eyeliner en doe extra volume mascara op. Ik vlecht mijn haren en loop naar Selena. Ik zie haar ogen groot worden. Ik grijns. 'Kom, we moeten gaan.'

Als we bij de jongens aankomen zien we dat ze naar ons staren. Selena loopt op Stef af en zoende hem. Ik zag Romeo kijken. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus op zijn wang. 'Sorry dat ik opeens wegliep Romeo' fluister ik in zijn oor. 'Het is oké schatje.' fluistert hij terug en geeft een kus op mijn oor. Ik giechel. Het kietelde echt verschrikkelijk. Hij pakt me op en zwiert me in het rond. Ik zoen hem en Romeo vraagt om toestemming of hij verder mag gaan. Ik schudt mijn hoofd en zeg 'Straks.' Hij begint te grijnzen en zet me neer.

Romeo pov
De meiden komen aanlopen, wat ziet Julia er mooi uit. Blauw staat haar echt goed! Ik zie Selena en Stef zoenen, ik ben best jaloers op ze. Julia geeft me een kus op mijn wang en fluistert dat het haar spijt. 'Het is oké schatje.' fluister ik terug en geef een kus op haar oor. Ze begint te giechelen. Ik pak haar op en zwier haar in het rond, we beginnen te zoenen. Ik vraag om toestemming maar ze zegt 'Straks.' Ik grijns. We lopen naar de auto en rijden richting het restaurant. Julia zit dicht tegen me aan. Ik druk een kus op haar hoofd. Ze glimlacht en kust me. Stef en Selena zijn druk aan het zoenen. 'Waarom liep je eigenlijk weg?' vraag ik. Ik zie dat ze slikt. 'Omdat, omdat ik bang was dat je me pijn ging doen...' fluistert ze. 'Waarom zou ik je pijn doen?' Ik zien een traan over haar gezicht lopen. Ik veeg de traan weg. 'Ik... ik ben ooit verkracht in het bos.' Ik schrik. Julia drukt zich tegen me aan en begint te huilen. Ik pak haar vast en zo blijven we nog een tijdje zitten.

Romeo en Julia,  maar dan modernWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu