Hoofdstuk 6

16 1 0
                                    

Selena pov
Eindelijk zijn die twee weg, nu heb ik alle tijd om met Stef te zijn. Stef pakt me bij mijn heupen vast. 'Romeo is echt stapel op die meid.' lacht hij. 'Ja, heeft hij al ooit een echte vriendin gehad?' Hij schudt zijn hoofd. 'Nee, het was altijd zoenen en klaar.' Ik knik. Julia had weer eens de verkeerde jongen uitgezocht. Stef ziet het aan me. 'Zo verkeerd is hij niet hoor.'

Stef pov
'Zo verkeerd is hij niet hoor.' zeg ik. Ik zie Selena me aankijken. Ik pak haar stevig vast en druk een kus op haar voorhoofd. Ik hield echt veel van d'r. 'Zullen we vanavond samen gaan eten?' vraag ik. 'Ik zou echt heel graag willen maar ik heb al iets anders gepland met Julia.' Shit. Daar gaat mijn hele romantische plan. 'Jammer.' Selena ziet waarschijnlijk aan me dat ik hartstikke baal. 'Ik kan het misschien verzetten. Juul is toch te druk bezig met Romeo.'

*ondertussen in het bos*

Julia pov
'Juul, waar ga je heen?' hoor ik achter me. Ik weet wat Romeo's plan is en ik ben niet van plan om in dit enge bos te blijven. 'Naar de camping.' zeg ik. Romeo loopt nu naast me. 'Waarom? Het is hier toch gezellig?' Hij probeert me weer terug te trekken. 'Romeo laat me los en breng me naar de camping.' Hij kijkt me aan. 'Kom.' zegt hij. We lopen richting de camping. Daar zie ik Selena staan. 'Selena!'

Selena pov
'Selena!' hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Julia. Ze rent op me af. 'Juul,' begin ik. 'Is het goed als ik vanavond met Stef ga uiteten?' Ik zag Julia's gezicht betrekken. 'Uhm, oké.' zegt ze. Ik weet nu al dat ze er niet blij mee is. 'Juul wat is er?' Julia went haar gezicht af. Ik zie een traan over haar wang lopen. 'Hij wou het met me doen in het bos waar niemand ons zag...' Ik schrik. Julia was een keer verkracht door haar vriendje in het bos. Ze was nu altijd hartstikke bang als ze alleen in het bos was. 'Hij wou je heus geen pijn doen Juul.' zeg ik om haar te troosten. Ze knikt. 'Dat weet ik ook wel.' Ze veegt haar tranen weg. 'Ga jij nou maar met Stef daten.'

Romeo en Julia,  maar dan modernWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu