A Little Party Never Killed Nobody

328 25 0
                                    

Kluci vešli do klubu a našli si volný stůl. Scott šel na bar a donesl pití všem na stůl. „Hele Stilesi, nechceš si to zkusit u nějaké jiné holky?" „No tak Isaacu! Nemůžu pozvat na rande obě." „Nemusíš ji někam zvát, jen bys ji mohl zkusit třeba polichotit. Bavit se s ní." „Jo, no to nezní špatně, ale kterou?" Všichni tři se začali rozhlížet až pak Scott ukázal k baru. „Na dvanácté hodině, černé vlasy, zelené tričko." „Wow, no hodně štěstí Stilesi." Podotkl Isaac. „Kámo to nemá šanci." Stiles ho propaloval pohledem. „Ale jo zvládne. Jdi na to." Stiles vstal. Byl plný odvahy, ale zřejmě všechny někam vyprchala, když ji viděl do obličeje. Byla moc hezká a na stupnici od jedné do desíti určitě hodně vysoko. „Ahoj." Holka se na něj otočila. „Promiň, to bylo na mě?" Stiles přikývl. „Ahoj." Usmála se, ale dál se mu nevěnovala. „Nechceš třeba koupit drink?" Ona jen zvedla plnou sklenici. „Ou, aha jasné, pití máš. Tak třeba, jak se ti tu líbí?" Pozasmála se. „Je to klub, samozřejmě, že se mi tu líbí." Stiles si byl jistý, že kdyby nechtěl dokázat Isaacovi, že to zvládne, už dávno by odešel. „Určitě toho máme spolu hodně společného. Třeba, máš doma hada?" Zavrtěla hlavou. „Ne? Já taky ne! Páni, věděl jsem, že toho máme spolu hodně společného!"
Mezitím k jejich stolu přisedl Liam. „Čau kluci." Oba ho pozdravili. „Kde máte Stilese?" „Marně se snaží o dvanáctku." Liam se otočil k baru a začal ho hledat. Když si ho všiml hned se otočil zpět. „Dvanáct a půl." „Jo, tady ani od jedné do desíti nestačí." Pozasmál se Isaac. „A vypadá to, že to vzdává." Stiles se vážně rozešel od baru ke stolu. Nezdál se ale nějak naštvaný. „Hele tak než něco řeknete, byla určitě na holky." Všichni se na něj zmateně podívali. Pak na sebe Liam se Stilesem kývl na pozdrav. „Jasně." Pokýval hlavou Scott. Liam se zvedl. „Jdu si jen něco objednat." „Hej steroide!" Zařval na něj Stiles. Liam se naštvaně otočil. „Jako vážně?" „Kup mi pití a plivání do něj si nech." Liam se cynicky zašklíbl a šel k baru. V tu chvíli se u baru objevily i Lydia s Kirou. Liam je pozdravil a stál kousek od nich. „Dvě vodky s džusem." Řekla Lydia, ale barman zavrtěl hlavou. „A občanky ?" Lydia se vesele usmála, protože měly falešné udělané od jejich spolužáka a ani je to nestálo nějak moc. „Jistě, tady." Barman se na ně podíval. „Víte, normálně by je asi barman vzal, ale já falešné poznám. ... Víte, to jsou celé holky téhle doby. Falešné nehty, falešné vlasy, falešné řasy, falešné průkazky. Máte vůbec něco pravé?" „Prsa." Vyrkla Kira. Lydia se jen pozasmála. „Dvě Vinney." Barman položil bez dalších keců jejich falešné občanky na pult a podal jim pití, které si objednaly. Zaplatily a šli si s Liamem sednout. Tense celou dobu smál. „Co je?" „Barman měl kecy a Kira ho pěkně setřela." Všichni se rozesmáli. Isaac se někam zadíval a pak se otočil k ostatním. „Jde se na průzkum lidi." Zvedl se a protáhl vedle Liama. „Která?" „Bruneta v růžových šatech na parketě." Jen, co to dořekl, odešel a vypadalo to, že mu všechno vychází. Mezitím kolem jejich stolu prošla krásná slečna, a když si všimla Liama, hned ho plácla po rameni a pozdravila. „Jéé, ahoj! Páni, tebe jsou dlouho neviděl." Řekl nadšeně Liam, vstal a objal ji. „To jsou tvoji přátelé?" „Jo, to je Kira, Lydia, Scott, Stiles a tam někdě na parketě je ještě jeden." „Aha, no ráda jsem tě viděla, ale musím jít. Čau." „Ahoj." Odešla a Liam si zpátky sedl. Stiles se hned rebelsky usmál. „Kdo to byl?" „To byla moje stará kamarádka." „Tím stará kamarádka myslíš...?" „Kamarádku, která není nová." „Jasně, díky." Lydia s Kirou a Scottem se jemně smáli, jen Stiles seděl naštvaně, že z Liama nevydoloval, to, co čekal. „Hej lidi, hádejte, co!" Řekl Isaac a přisedl si k ostatním. „Počkej teď nás to nezajímá." Otočil se k Liamovi a chtěl se ptát na dívku dál, ale jen na prázdno otevřel ústa, když slyšel Stilese. „Nás to nikdy nezajímá." „Díky za upřímnost Stilesi." Zašklíbl se a Scott se už naštval. „A dost, oba dva!" Překvapivě, byl vážně klid. Na párty se všichni skvěle bavili a Stiles, když se ráno vzbudil, byl moc rád, že už nevidí Scotta sedět v rohu a Isaaca ve vaně. Větším překvapením bylo, když vešel do obýváku. Zůstal stát s otevřenou pusou a přihlouplým výrazem. Scott spal na gauči, z druhé strany ležel Isaac. Jenže Isaac je tak velký, že měl nohy až na Scottově hrudníku. Nebylo divu, že Scott vážně spal. Na stole bylo plno alkoholu, což ho udivovalo asi nejvíc, protože nechápal, kde ho vzali. Nikdo ho koupit nemohl. Lydia seděla skrčená v křesle a spala, zatím, co Kira se opírala bokem a tváří o totéž křeslo z boku. Podíval se na druhou stranu. Liam ležel bez trička na břichu a šlo vidět jak je hrozně spálený z dovolené. Jenže zaslechl hlas ještě za sedačkou. Přišel k němu a nahlédl přes. Spal tam nějaký neznámý kluk. Plácl se dlaní do čela, když si vzpomněl, že se s nima nějak začal bavit v klubu. Podíval se zpátky ke středu obýváku, když mu něco upoutalo pozornost. Na jejich luxusním lustru, za nehorázné peníze, visela světle růžová podprsenka. Podíval se na Lydii a Kiru. Zdálo se, že obě ji mají. Tak čí je to sakra podprsenka?! Přišel k Lydii a Kiře. Jemně je probudil a kupodivu, šlo to bez problémů. Obě byly zaražené, že jsou u Stilese a né doma. Po té je poslal obě do kuchyně a dal se do buzení svých kámošů. Věděl, že za tohle mu jeho táta nejen, že vezme klíče, ale nejspíš mu i na okna pořídí mříže. Ze svého pokoje si přinesl houkačku, kterou s úsměvem zmáčkl a nějakou pěknou dobu z ní nepouštěl prst. Isaac se Scotem spadli z gauče, neznámý kluk rázem vstal a Liam šokem nejen, že vstal ale couvl dva kroky vzad až ke stěně! Pak vesele prst sundal a všichni ho zlým pohledem sledovali. Holky jen z kuchyně nahlédaly, co se stalo. „No, nehleďte tak na mě. Táta mě nejspíš pohřbí za živa za tohle. Nejen, že je tu na stole bordel, ale na lustru nám visí podprsenka a..." Zadíval se na koberec. Když si toho kluci všimli, zadívali se taky. Na koberci bylo vylité červené víno. „Na našem bílém koberci je rozlité víno... Na našem koberci..." Zhluboka se nadechl. Myslel, že je všechny zabije. „No, já bych měl asi jít." Řekl neznámý. Stiles přitakal a on odešel. Všichni mu pomohli uklidit v obýváku, ale skvrna nešla moc dobře dolů, i když ji Stiles drhl, co mohl. Zrovna ale přišel jeho táta. Kira stála s pytlem, do kterého s Lydii házely lahve od alkoholu, zatím, co kluci uklízeli zbytkový bordel, a Isaacovi se zrovna povedlo sundat podprsenku z lustru. Jen mlčel. „Tati mohl bych..." „Ne." „Ani nevíš, co jsem ti chtěl říct." „A taky se tomu chci vyvarovat."

Jak (NE)zvát slečnu na randeKde žijí příběhy. Začni objevovat