balayı

5.5K 137 1
                                    

---------1 ay sonra---------
Eda'nın vurulmasının üstünden bir ay gecmisti. Cereni merak edecek olursaniz omer vurmayi dusundu ama eda ona karsi cikti. Sonucta onun da bir hayati vardi. Cereni sadece istanbula gondermekle yetindiler. omer birgun eda ile hic vakit geciremediklerine karar verip edayi tatile cikarmaya karar verdi. Antalya da yedi yildizli bir otelde yer ayirtti. Oyle boyle derken otele vardilar. Aksam di ve yemege inmeleri gerekiyordu. Omer daha fazla eda'yı bekleyemedi ve indi eda ise bunu firsat bilip yaninda geturdigi bar elbisesi gibi olan kisa siyah elbisesini (multide ki kombin) kombinledi ve giydi upuzun sari saclarini acti ve dalgalandirdi masmavi gozlerine ise mavi goz kalemi ve mavi far surdu, kirmizi rujunu da surup indi asagiya. Eda yemekhaneden iceri girer girmez herkes bi anda ona dondu ve sonra delikanlilar ve omer haric herkes yemegine dondu. Eda omere bakti ve yaninda 3 kiz ile kikirdayip gulen bir adet omercik gordu.
--------Eda'dan-------
Omeri oyle gorur gormez kan beynime sicradi. Tabi bende durur muyum fizigimi konusturmaya karar verdim. Kiritarak yemegimi aldim ve hem omerin hemde delikanlilarin beni gorebilecegi bir yere oturdum. Bi delikanli dayanamayip yanima oturdu. Sohbet etmeye basladik adi aşkımmış ne garip isim ona ismi ile seslenirken garip oluyordum. Omer de gordu bizi. Yanima geldi ve etegime bakti. Gozleri faltasi gibi acildi. Bende baktim normaldi benim icin. Ceketini cikardi bacaklarimi orttu ve cocuga sakince git lan burdan dedi. Ben ise "aşkım kal" diyerek hayatimin hatasini yapmistim.

Bolümler nasil canlarim neler olmasini istersiniz sonra ki bolumde heyecan dolu bir bolum bizi bekliyor. Yarin yazarim tahminimce. :)))) SİZLERİ SEVİYORUMMM...

KumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin