obebegim nasil

2.3K 82 3
                                    

Omer cereni hic takmadan kosarak eda'nin yanina indi. 12 basamakli merdivenden yuvarlanmisti. Edanin onunu dondurdu. Agzindan kasindan burnundan heryerden kan geliyordu. Ciziklerde vardi hemen ambulabsi aradi cunku boynu kirilmis olabilirdi. Omerin bagirisi ile kapidan giren hanimaga ve omerin babasi kosarak geldiler. Omer edayi yavasca birakti ve kosarak cereni saclarindan tuttu. Kapiya getirdi.
Bosol
Bosol
Omer oglum dur dedi babasi. Omer sinirle cerene tekme atti. Ceren yere dusup bayildi. O arada ambulans gorevlileri iceri girdi. Omer edanin bacaklarindan akan kana bakiyordu. Hemen hastaneye geldiler. Edayi kirmizi bolgeye aldilar. Omer de girecekti ki Hemşireler onu durdurdu. Zaten kendini zorlayamiyordu. Kapiya tekme attı ve ordan uzaklaştı. Kapı açıldı doktor dışarı çıktı.
- karım nasıl doktor
- karinizin kanaması var bebek rahime düşmüş almamız gerekiyo.
- yok öyle birşey alamazsiniz
- almazsak anne de ölür bebekte Sayet ikiside yaşarsa ki bu ihtimal çok düşük bebek sakat doğar şimdi kariniz mı bebek mi?
- tabii ki karım doktor edami kurtar. Doktor ameliyathaneye girdi. O sırada edanin annesi ve babası ali Ağa ike sultan hanimaga geldi.
-------4 saat sonra------
Ameliyat bitmişti. Doktor çıktı.
- nasıl oldu karım nerde
- ameliyati atlatti. Ama uyanma süresini bilemiyorum. Hastanın direncine kalmış. Ayrıca kansizlik olduğu için bayagi kan kaybetti. 4 ünite kan verdik. Ne zaman uyanır bilemiyorum.
- ne demek lan ne zaman uyanır uyandıracaksin karimi
- omer oğlum doktoru rahat bırak o elinden geleni yaptı hem senin karın da be öyle herseyde bayılıyor ayiliyo. Omerin annesi hatice hanimaga en yanlış cümleyi söylemişti bu zamanda söylenir mi bu hanim dedi omerin babasi kemal aga. Ömer bi hisinla annesine döndü
- bana bak anne zaten edam senin o yazıktir geri getir dediğin o***** ceren yüzünden bu halde karım hakkında düzgün konuş.
Ömer agliyordu. Eda'yi gerçekten çok seviyordu. Ve onu tekrar kaybedemezdi.
------4 gün sonra omer'den------
Eda hala uyuyor. Kimseyi içeri almıyorlar. Edama dokunamiyorum. Adayı getirdiler. 1 saat önce annesine baktı uyandır baba annemi özledim dedi. Sustum birşey diyemedim. Edam bu kadar mı ölmek istiyorsun beni bıraktın mi çok kızdırdım onu belkide cezam bu benim allahım yardım et nolur.
------3 gün sonra Eda'dan------
Gözlerimi yavaşça araladim gücüm yoktu elimi bile kipirdatamiyordum. Doktor girdi hemen içeri "be..Bebeğim nasıl o iyi mi?" "Sakin olun hanimefendi bir kaza gecirdiniz. Anladigim kadariyla doktorsunuz da Bebeğinizi kaybettiniz." Dedi ve çıktı arkasından içeri ömer girdi. Ömer dedim sadece ve ona sarıldım. Ağlamaya başladım. Kolumda çok acıyordu incilmis. Sarmislar. Omeri bıraktım. Aklima o müstakbel karısı yüzünden bu halde olduğum geldi. Anlamış olacak ki elimi tuttu.
- edam ağrın sizin var mı rahat mısın?
- be..Bebeğim ömer o..o beni bı...bırakmadı dimii.
- edam üzülme o cennette bize bakıyor.
------1 hafta sonra-----
Eve geldik hemen adama sarıldım. Çok özlemiş beni. Öptüm kokladim. Bitanem benim ya bu kız. Ömer koluma girerek beni yukarı çıkardı. Odaya girince şok oldum. Ceren omerin yastigina sarılmış uyuyordu. Omerin kolundan çıktım. Cerenin saçlarını kavrayıp kaldırdım. Noluyo felan demeden gözünün üstüne yumruk attım. Yere düştü tekmelerken ömer beni tuttu. O an omerin kaslı kollarina bıraktım kendimi zaten çok bitkinim. Kasiklarim agrimaya başladı. Beni yatağa yatirdi ömer sonra cerene 3 kez bosol deyip attı kapıdan dışarı.

Evveettt nasıl bu bölüm canlarım farkındayım geç oldu k.bakmayin.....

KumaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin