1.BÖLÜM

176 11 3
                                    

~MEDİA SİMAY ~

Berlin'deydik. Yeni taşındığımız evimize geleli 1 buçuk hafta olmuştu. Yarın okulun ilk günü olacaktı bunun için çok heyecanlıydım. Okul zamanı yapacağım şeylerin listesini yapıyordum. Annem "Hadi kızım saat 1'i 10 geçiyor çok geç oldu eğer erken yatmazsan sabah da erken kalkamazsın ve okula da geç kalırsın!" dedi. Ve ben korkudan yattım.

5 saat sonra

Sabahın körüydü saat 6'yı 10 geçiyordu. Annem beni okula göndermek için uyandırdı. Bir yandan kahvaltımı hazırlıyordu, bir yandan da bana laf yetiştiriyordu. "Hadi okula geç kalacaksın!" ben kavaltımı etmek için masaya oturdum.

10 dk sonra


Kahvaltımı ettikten sonra servisimi beklemek için aşağıya indim. OKUL SERVİSİ yazılı bir otobüs evimizin önüne geldi ve şoför benim içeri gelmemi söyledi. Ben bindikten sonra otobüs ilerlemeye başladı ve sessiz bir sokakta, birden bire durdu. Neye uğradığımı şaşırdım. Şoför bana "Çok üzgünüm sanırım otobüs bozuldu." dedi. Ben korkudan ne yapacağımı şaşırdım ve yolda ilerlemeye başladım. 2 m ilerledikten sonra arkama baktım ama adamı ve otobüsü göremedim. Çok korkuyordum. Kimse yokmu! diye bağırdım. Oradan bir kişi bana "Sadece sen ve ben varız" diye yanıt verdi. Ben de ona "Sen kimsin" diye sordum. Cevap vermedi ve yavaş adımlarla bana yaklaşmaya başladı. Uzun boylu benim yaşlarımda bir genç belirdi. Merhaba dedi ve ismimi sordu. Ben de "Simay" dedim ve ben de onun ismini sordum o da "Ozan" dedi.

Lütfen vote ;-)

Sessiz SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin