Celú cestu som rozmýšľala nad tou ženou. Kto je to? A ako sa mohla tak zmeniť ? Čo chce? A prečo sa tvári vždy smutne ? Jedine čo som o nej vedela bolo že nie je človek.
Mike zaparkoval pred nemocnicou a pomohol mi vísť z auta. Chytil ma za ruku a spoločne sme vošli do budovy.
" Dobrý . Na ktorom poschodí je pán doktor Moonstlou ?" Spýtala som sa slečny za recepciou.
Bola mladá mohla mať tak 24 . Dlhé čierne vlasy mala uviazané v cope ." poschodie 4 a dvere 94" odpovedala a usmiala sa. Úsmev som jej opätovala a vybrala som sa tam .
Sadla som si do čakárne a čakala. Po chvíli sa vo dverách objavila sestrička a ukázala že môžem vojsť.
Za stolom sedel pán Moonstlou a niečo si pozeral v papieroch. Niečo si zahundral popod nos a potom sa pozrel na mňa.
" á slečna Floweris . Čo vás trápi " Spýtal sa a ukázal na stoličku . Sadla som si a povedala mu čo ma trápi a on ma vyšetril.
Po 30 minútach
" gratulujem ste tehotná " usmial sa. Ja som vyvalila oči a pozrela sa na Mika. Ten sa ..... usmieval ?! Ale to nie je možné však som brala antikoncepciu .
" Zlato to je úžasné " pobozkal ma a objal. Nakoniec som sa usmiala a objatie mu opätovala.
Večer
" kedy si pôjdeme po Arisa ? " Spýtala som sa pri večeri.
" Môžme zajtra ak chceš " zamumlal s plnou pusou.
Prikívla som a napila sa." Ináč nemal si sa vrátiť až zajtra ?"
" Ehm... mal len pán Godler musel odísť tak to presunul " usmial sa a odpil si z vína.
" Ale pán Godler je v Amerike tak- "
" Kurva vadím ti tu?! Ak áno tak ja odchádzam " buchol päsťou do stola a odsunul stoličku. Obliekol si bundu a odišiel.Čo mu je ? Však som nič také nepovedala . Pokrútila som hlavou a upratala stôl.
A čo mám teraz robiť ? Keď som všetko zpratala tak som si zobrala zmrzlinu a zababušila sa do deky.
Mike
Tá krava čo si ako myslí ? Že ma bude vypočúvať alebo čo? Mám také nervy že až a jediný kto mi z nich pomôže je Collin .
YOU ARE READING
Naveky Spolu
ParanormalOBSADENIE : Channing Tatum - Mike Ballingwod Jenna Dewan - Rose Floweris Amanda Seyfried - Jiliet Ballingwod Nemecký ovčiak - Aris Britská modrá mramorová - Mia