.....Rose.....
Potom ako sme sa s Elizabeth dohodli sme sa rozlúčili a odišla som domov. Všetko som nachystala a ešte som sa aj
osprchovala a obliekla som si šaty tmavomodrej farby s ružovou mašľou pod prsiami. Vlasy som si dala do zložitého copu a na nohy som zvolila ružové baleríni. Mala som všetko hotové no ani Mike a ani Sintia s Connorom nikde.Pre Mike : Mike kde si? Za chvíľu má prísť Connor a Sintia a ty nikde .
Počkala som desať minút no nič. Ani mi neodpísal a ani nezavolal.
S povzdychnutim som položila mobil na stôl a napila sa pomarančového džúsu."Mňau " z chodby som započula mačku. Že by susedia mali mačku? Postavila som sa z mäkkého gauča a pomalým krokom som sa došuchtala až do chodby. Zasvietila som svetlo no nič tu nebolo. Mala by som sa dať liečiť. Toto už nie je normálne.
" Crrrn " ozval sa zvonček a ja som išla otvoriť.
" Ahojte " usmiala som sa na nich a oni ma objali .
" Kde je Mike ? " spýtal sa Connor. Ako keby som to vedela, no vlastne mala by som to vedieť. Mykla som ramenom a zaviedla som ich do obývačky."Uhm. Zatiaľ si môžete pustiť telku a ja idem dorobiť večeru" usmiala som sa a odišla do kuchyne. Za par minút ku mne prišla Sintia a ponúkla sa že mi pomôže.
" Robí ti to stále? " Ozvala sa po chvíli ticha a ja som strhla na ňu zrak.
" Čo myslíš? " nechápavo som na ňu hľadela a ona si povzdychla.
" Nechodí z roboty priamo domov. Chová sa k tebe arogantne a stále ťuká do mobilu. Ehm. Vieš , možno Mike nie je taký dobrý manžel ako sa hrá " smutne sa na mňa usmiala a ja som sa len zasmiala." Prosím ťa , nezveličuj " mrknem na ňu a nakrájam papriku.
" nezveličujem Rose ,len objasňujem situáciu keďže vidím že si to sama priznať nechceš" ." som doma " zakričí a my sa pozrieme na biele dvere v ktorých sa po chvíli objaví Mike s Connorom.
" Povedz mu svoj názor " zašepka Sintia a odíde aj s Connorom do zahrady." Rose, idem sa osprchovať tak prosím pohosti ich " povedal a odišiel z miestnosti. Nadvihla som svoje obočie nad tým ako sa správa. Že pohosti ich. Ale však som ich pohostila. To ja jemu by som mala povedať. Celý deň je v práci a ešte ja tam aj po pracovnej dobe a nakoniec mi povie že ich mám pohostiť. Ani pusa ani nič. Naozaj sa zmenil. A viem že mám pravdu lebo si to všimli aj ostatný. Je to dosť desivé lebo sa bojím že ho už nebavím. Predsa sme už spolu 2 roky . Ale povedal by mi to? Povedal by mi že ho už nezaujímam? Alebo že som ho nahnevala?
" Rose? " Ozvala sa Sintia a ja som sa na ňu pozrela.
" Rose?! Prečo plačeš ?" Spýtala sa starostlivo a ja som si to len teraz uvedomila že ju vidím rozmazane. Pár krát som zažmurkala a potom to bolo fajn. " Uhm. Nie ,len som krájala cibuľu a spustili sa mi slzy"" áha. Tak .uhm. Kde išiel Mike ?" Opatrne sa spýtala a ja som sa posnažila usmiať sa na ňu no skôr mi to prišlo že to vyzeralo ako úškrn, ale naozaj neviem.
" Išiel sa osprchovať . No hneď príde" . Sintia prikívla a pomohla mi odniesť taniere s jedlom do záhrady .Po cca 15 minútach prišiel aj Mike a všetci sme si sadli za stôl.
Panovalo tu hrozné ticho a tak somsa ho rozhodla prerušiť." kde si bol tak dlho ? " spýtala som sa a všetci pri stole sa pozerali raz na mňa a potom na Mikea
" V práci" odvrkol a ďalej jedol pečené kura zo zemiakmi.
" do pol desiatej? " prekrížim si ruky na hrudníku a Mike sa na mňa nahnevane pozrie." Niečo som si tam musel vybaviť" povie s jasným nezáujmom a nechutne začne prežúvať svoju porciu čo si dal do úst.
" Pokiaľ viem tak o pol ôsmej sa firma zatvára. " milo som sa usmiala a on na mna hodil vražedný pohľad." toto je akože nejaký skurvení výsluch či čo? "
" Hmm. Nie ale neodpovedal si na otázku" nadvihla som práve obočie a a čakala čo povie." ehm. Tak fajn? Máš pravdu. Firma sa zatvára o pol ôsmej, no ale potreboval som vážne dokončiť určite papiere takže som poprosil šéfa a on mi dal kľúče . Spokojná? " spýtal sa a bolo dosť počuť že ho táto debata nebaví a dá sa povedať že ho to aj serie.
" Bola by som spokojná kebyže to je pravda. Volala som do tvojej práci a povedali mi že si dnes odišiel o siedmej. Tak ma prosím ťa prestaň klamať! " bola som nahnevaná. A to dosť. Prečo mi nechce povedať pravdu?
" a dosť ! Ja tie tvoje skurvené keci už nemienim počúvať. Som tvoj snúbenec a nie tvoje decko kurva. Na mňa kričať nebudeš" treskol do stola a z hlásitým buchotom odišiel zo záhrady
Po dlhej dobe je tu zasa nová časť. Nebudem sa tu vyhovárať ,že nebol čas alebo iné hlúposti. Pravda je že sa mi nechcelo a ked som sa do toho ako tak dokopala , že napíšem tak ma nič nenapadlo. Som si plne vedoma, že si túto poviedku niektorý vymazali a je mi to dosť ľúto ale nedá sa nič už robiť.
Budem sa snažiť pridávať aspoň dve časti za týždeň a možno si urobím aj 'rozvrh ' dní kedy budem pridávať. Dúfam že nová časť urobila radosť aj keď je to ešte stále také suché. Ďalšia celkom dôležitá vec je tá , že túto poviedku vidím ešte na cca 15 častí. A z istotou môžem oznámiť , že ďalšia časť bude 20 . 2 2016. To je asi zatiaľ všetko .
Ďakujem vám veľmi pekne , že ste si našli čas čítať túto poviedku .Ps: Prosím nevšímejte si chyby :-D
DU LIEST GERADE
Naveky Spolu
ÜbernatürlichesOBSADENIE : Channing Tatum - Mike Ballingwod Jenna Dewan - Rose Floweris Amanda Seyfried - Jiliet Ballingwod Nemecký ovčiak - Aris Britská modrá mramorová - Mia