11 Časť

44 5 0
                                    

......Rose.......

" odíd " zašepkala som.
" To ty si tu tá ktorá by mala odísť " krútila hlavou a pohľadkala ma po vlasoch. Odtiahla som sa od nej no následne som to oľutovala lebo som spadla z postele. Zavrela som oči a čakala  čo sa stane.

Niekto ma chytil za zápästie a ja som sebou škubla .
" Zlato?" Ozval sa Mike. Pomaly som otvárila jedno oko a keď som videla že je to on tak som otvorila aj to druhé.

" si v poriadku? " Spýtal sa no ja som jeho otázku úplne odignoroval a poobzerala sa po izbe. Nič.  Ako keby tu ani nebola.
" Zlato?!" Povedal už hlasnejšie a chytil ma za ruku.
" Áno? "Pozrela som sa naňho.
" Čo sa stalo?"

"Nič len som mala zlý sen " falošne som sa usmiala . Mike sa tiež  usmial a pustil ma.
" idem spraviť raňajky " pobozkal ma na čelo a odišiel do kuchyne.

Čo sa to somnou deje ? Mám halucinácie alebo čo?  Toto sa mi nikdy nestávalo. Pokrútila som hlavou aby som vyhnala myšlienky z mojej hlavy  a išla do kúpeľne v ktorej som vykonala rannú hygienu.  S uterákom okolo tela som vyšla z kúpeľne a išla ku skrini.  Z nej som si vybrala biele spodné prádlo,  bielu košeľu a žltú sukňu.

Pozrela som sa do zrkadla   no stále k tomu niečo chýbalo. Prešla som ku krabičke kde mám šperky a vybrala som z nej náhrdelník zo žltou kvetinkou.

Zrazu som zacítila dych na mojom krku. Moje telo sa naplo a oči  sa mi rozšírili . Prosím nech to nie je tá ženská . Škubla som sebou  keď som zacítila niečie ruky na krku a následne mi to zobralo môj náhrdelník.

Chvíľu sa nič nedialo no nakoniec som zacítila chladný kov ako sa mi zapína na krku.
" Tento sa ti viac hodí " zašepkal. Mike. Vydýchla som si a otočila sa k nemu. Na tvári mu vládol malí úšklebok .

" Vieš ako som sa zľakla ?! " zavrčala som. Naozaj ma vydesil. " Ale noták zlato , nie som duch " uchechtol sa.
" No ale ak mi budeš takto privádzať infarkty tak ti môžem 100 % sľúbiť že sa ním staneš " buchla som ho do hrude  a on sa zas zasmial.

" No dobre ti môj paranoid . Poďme sa už najesť" tľapol ma po zadku a ja som mu venovala nepekný pohľad. Milujem ho no niekedy by som ho najradšej zabila.

Moja ruka vystrela k môjmu krku a následne som zachytila medailon . Bol krásny. (Obrázok medailónu na boku) pousmiala som sa a pobozkala Mike na pery.

Po dlhej dobe sa hlásim s novou časťou . Ja viem že táto časť je úplne o ničom no ale v ostatních částiach bude dosť významná.

Naveky SpoluWhere stories live. Discover now