Ni som undrar hur Ashley ser ut så har ni en bild på henne där ovanför.
Som jag sa tidigare i ett kapitel så har Ashley mörka ögon som i mörk grönaAshleys priv: jag vaknade upp och kände glädjen av att det var lördag "yessss" tänkte jag. Jag tog upp datorn och såg att nån ville chatta med mig jag gick in i chatten o såg att det var Cameron.
-hej,skrev Cameron
- hej hej
- vad händer
- inget speciellt
- vad sägs om att gå och bada??, sa Cameron jag satt och tänkte över. Varför ska jag gå och bada med en kille som jag nästan inte kände.
- nja känner inte direkt för att bada
- vad sägs om bio då??
- kanske nån annan dag Cameron
- AA visst säg bara till när du vill, sa Cameron han tog det faktiskt rätt bra. Jag sprang ner till köket för jag var jätte hungrig och såklart ska det inte finnas någon mat. Jag hörde hur min mobil börjande plinga. Jag hade fått ett sms från Emma.
-vi måste prata!// Emma , Stod det
- jaha om vadå??
- möt mig bara vid busshållplatsen Oke!!
- jaja sluta tjata. Sa jag och tog på mig mina skor och gick ut.
När jag kom ner till busshållplatsen så ser jag Cameron som står och pratar med några andra killar. Bredvid dom så stod det en svart skåpbil. Jag gick närmare men jag såg inte Emma. Jag började ana att de höll på med något jag gömde mig bakom ett träd.
- inte så bra gömställe, hörde jag någon säga, jag kollade bak och såg att det var en kille som hade en pistol i handen han tog tag i mig och tog mig till Cameron och de andra killarna.
- Ashley???!!, sa Cameron förvånat
- Cameron, sa jag förvånat
- vad ska vi göra med henne CAM. Sa killen som höll i mig.
- ta in henne i bilen, sa Cameron
Ursäkta sa han " ta in henne i bilen" vem tror han att han e. Ska han kidnappa mig eller vad.
- vad e de du säger Cameron!!, skrek jag till honom men han svarade inte. Han gick in i bilen och killen som höll i mig tog mig in i bilen jag försökte slita mig loss men killen var för stark för mig. Han tog ett rep och virade runt mina händer sedan satte han en tejp bit på min mun så jag skulle skrika skrika.
Camerons priv:
Jag ville inte göra detta mot henne hon var den ända tjejen jag fick lite känslor för även fast jag lura henne i min fälla. Men jag kan inte tänka så nu. Hon blir perfekt till jobbet.
Ashleys priv:
Jag kollade på killarna som satt mittemot mig i den stora skåpbilen jag gav alla 5 killarna mördarblickar.
- vad e det för blick du ger oss, sa en av killarna han hade mörkt hår och mörka ögon.
Jag kunde inte svara efter som jag hade tejp över munnen. Men då kom killen med mörka ögon och mörkt hår och drog bort tejpen ovanför min mun och det gjorde så ont att jag började få tårar
- så ni gillar att kidnappa oskyldiga folk ser jag, sa jag på ett kaxigt sätt
- kanske det och du hade en väldigt hög självförtroende du vet dom flesta som vi kidnappar säger inget sånt dom sitter bara och gråter och e rädda men inte du nej. Jag måste ändå säga att du är rätt modig, sa en av killarna.
- håll käften och låt mig gå, sa jag
- oj hon hade kanske för hög självförtroende. Sa han och skrattade
- oj han kanske hade för självförtroende för att skratta åt sina egna skämt, sa jag
Alla killarna började skratta stort.
- Hållkäften, sa han argt
- kayl ta det lungt, sa Cameron som satte och körde. Vilken idiot han är tänkte jag.
- kan ni inte bara släppa mig, sa jag argt
- kan du inte hålla käften och sova, sa kayl till mig
- du kanske borde ta och försöka sova det kommer ta ett tag innan vi e framme, sa Cameron
- du kan bara hålla käften jävla idiot!! , Sa jag
Camerons priv:
När Ashley sa så till mig så fick jag en klump i magen. Ett teckna för att jag faktiskt hade känslor Ashley. Jag hade aldrig känt så här för någon anan tjej förut.Hoppas ni gillade kapitel 3
ESTÁS LEYENDO
Laugh with many but don't show hearts to Any
RomanceAshley är en tjej på 15 år åldern som nyss ha börjat en ny skolan. Ashley är en tjej som inte faller för killar snabbt. Hon är rätt kaxig av sig och modig. När Ashley träffar Cameron skolans badboy. Så litar hon inte på honom till 100%. Men när C...