Kapitel 7

135 3 1
                                    

Ni som undrar hur kyal ser ut så har ni en bild på honom där ovanför. Om ni undara hur Emma och Amanda ser ut så kan jag lägga upp en bild på dom om ni vill. Kommentera "ja" om ni vill att jag ska lägga upp en bild på dom.

Ashleys priv:
Vi gick efter kayl som tog oss in i klubben. 
Aldrig att jag skulle strippa bara för att den där idioten Cameron skulle få pengar. De kan han glömma.
-jag gör inte detta, sa jag och kollade på kayl som blev chockad.
- ni 2 andra tjejer kan väl gå och börja jobba Medans jag ska prata ned Ashley lite, sa kayl till Emma och Amanda som började gå ut till klubben.
- e du rädd, sa kayl och kollade på mig.
- om jag e rädd, de e väll klart jag e rädd din idiot, vem vill göra detta egentligen, sa jag och kollade på kayl med stora ögon.
- kom igen det är inte så farligt, sa kayl
- inte så farligt ja men då kan du gå ut och göra det själv eller hur, sa jag
- jag är ju en kille, sa kayl
- jag ser väll inte så mycket av kille i dig, de beter dig mer som en oskyldig liten flicka, och du gnäller som en, sa jag och kollade irriterad på honom.
- sluta nu!! Skrek kayl på mig
- och det är väldigt konstigt att dina föräldrar inte ha börjat letat efter dej tycker du inte det eller, sa kayl och såg nyfiken ut
- jag har inga föräldrar, sa jag och kollade ner i golvet.
- oj Ashley jag visste inte, sa kayl och såg ledsam ut.
- bara lägg av, sa jag och gick ut till klubben
Aldrig att jag ska strippa. Emma och Amanda va uppe på scenen och strippade. Jag gick fort till ett hön.  Och såg att det fans en öppen dörr som jag kunde gå ut från. Jag öppnade dörren och just när jag skulle smita ut så kände jag en arm hålla i min axel jag vände mig bak och kollade ven det var. Det var ju.......

Hoppas ni gillade kapitel 7 jag vet det var ett kort kapitel. Det kommer säkert finnas stav fel för att jag skriver på ipaden så ja

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 14, 2015 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Laugh with many but don't show hearts to AnyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang