Kapitel 6

105 2 0
                                    

Ashleys priv:
Jag vaknade upp och allt var suddigt jag försökte ta mig upp men jag var för svag för det.
-kolla vem som vaknat, sa kayl som just uppnat den låsta dörren till ett litet rum.
Jag kollade på honom med en mördarblick. Sedan kom Cameron in.
Åååå vilken liten BITCH han e, tänkte jag.
Camerons priv:
Jag kollade på Ashley med stora ögon. Hon var verkligen vacker. Jag ville inte göra detta mot henne men jag måste. Även fast hon inte är som dom alla andra tjejerna hon var speciell.
-kayl jag måste snacka med dig, sa jag och kollade irriterad på honom. Kayl kom mot mig och såg nyfiket på mig
- var e dom andra tjejerna, sa jag och kolade irriterat på kayl
- dom e där uppe inlåst i ett rum så att dom inte ska rymma som hon försökte göra, sa kayl och flinade.
- ta in alla i bilen vi åker nu, sa jag och kollade på kayl.
- ajaj kapten, sa kayl och skrattade jag gav honom en mördarblick och han slutade skratta.
Ashleys priv:
Kayl kom imot mig och tog tag i min arm. Han hjälpte mig upp och kollade mig i ögonen. Jag hållde på ramla men kayl hann ta tag i mig. Jag såg in i hans ögon. Kayl kom närmre och närmre mig och viskade i mitt öra " förlåt för att jag va en sån bitch förut" sa han och jag kollade på honom och nickade som svar.
*
Jag satt i bilen och det var 2 andra tjejer i bilen antagligen var dom också kidnappade av Cameron och kayl och dom andra killarna
En av tjejerna började få tårar i ögonen som rann ner för kinden hon såg verkligen rädd ut. Jag förstår henne jag var också ganska rädd om vad som skulle hända.
Kayl körde och Cameron satt bredvid kayl. Jag och dom andra två tjejerna satt bak med några andra killar som vakta oss om vi skulle försöka med något.
Efter cirka 20 min så stannade bilen och jag kände hur mitt hjärta började slå snabbare.
- va inte rädd nu bejb, sa kayl och flinade
- jag är bara rädd när jag ser ditt ansikte,sa jag och gick ut från bilen.
Några killar tog tag i mig och drog mig in i en byggnad jag försökte ta mig loss men dom va för starka för mig. Nör jag väll var inne i byggnaden så insåg jag att det var en stripp club. Fantastiskt tänkte jag.
- okej tjejer ni ska gå och byta om och Kevin kommer följa med er så att ni inte försöker med något. Sa Cameron med ett flin.
Vi gick efter någon kille som antagligen hette Kevin. Han ledde oss till ett litet rum och vi alla 3 tjejer gick in.
- ni får 15 min på er att bli klara jag väntar hör utanför, sa Kevin och stängde dörren.
- jag heter Amanda, sa en av tjejerna och log
- och jag heter Emma, sa den andra tjejen och log snällt
- jag heter Ashley, sa jag och log till dom båda.
- när blev du fången, frågade Emma och fick en tår i ögonen som rann ner för kinden
- för typ 2 dagar sen ni då, sa jag väldigt ledsmat
- vi har vart här i en månad, Amanda
- oj, sa jag och fick flera tårar
- mm.... Vi måste nog göra oss redo nu, sa Emma och torka bort tårarna
När vi var klara gick vi ut och där stod ingen mindre än Kevin och väntade på oss.
Jag kände mig så obekväma med dessa kläderna jag hade på mig.
Jag hade på mig en jätte kort kjol och en topp som bara tänkte brösten.
Jag hade även min navelpercing kvar. Jag hade tagit hål i min navel för cirka 1 månad och 14 dagar sen. Så den va inte helt läkt en så det gjorde lite ont.
-sexigt, sa kayl och kollade på mig från topp till tå. Cameron kolade på kayl med en mördarblick.
- kayl ta tjejerna ut till cluben. Sa Cameron
Camerons priv:
- och förresten kayl, håll dej så långt borta som möjligt från Ashley, sa jag och gav kayl en mördarblick och han backade bak och gick med dom andra tjejerna.

Lovade ett långt kapitel men mer än så blev det inte.
Hoppas ni gillar den och jag vill bara tack så jätte mycket för 85 tittare. Trodde inte jag skulle få så många tittare så tack så jätte mycket❤️❤️
All kärlek till er

Laugh with many but don't show hearts to AnyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora