HERŞEY AYNI BOK

96 3 0
                                    

Medya:Burak :)
Keyifli okumalar :) <3

"Tedavi olabilirsiniz burak bey kaçarak bi yere varılmaz acılardan kaçılmaz üstüne giderek onu yenebilirsiniz"
Bu sözler bir kulağımdan girip diyerinden çıkarken bir an önce burdan çıkmak istediğimi tekrar hatırladım.
"Bak doktor benim yerim burası değil benim yerim hastane odaları değil.Benim yerim,benim yerim babamın yanı"
Ağzımdan sadece bu sözler döküldü
"Burak bey sizi anlıyorum ama sizde biliyorsunuz ki bu dünyadan elbet hepimiz göçecegiz sizin önünüzde koca bir hayat var ölümü düşünmek sizin için erken"
Bu sözleri daha fazla dinlemek istemediğimi anlayınca kapıyı çarpıp odadan çıktım.Hastane koridorları beni hep etkilemiştir belkide babam burda can verdiği için belkide babamla birlikte çocukluğumu hayallerimi burda bıraktığım için belkide...
"Zzzzzz"
"Tam da ötmenin sırasıydı"

(Asunun söyledikleri + , buragin söyledikleri - )

+ aşkım nihayet açtın telefonu çok merak ettim seni seansın nasıl geçti ?
-aynı
+nasıl yani aşkım devamlı olacak mı devam edecek misin destek almaya ?
-hayır
+aşkım neden böyle yapıyorsun ben senin iyi olmanı istiyorum.
-bunu istemek zorunda değilsin asu benim suan kapatmam gerek.
+ama aş...
"Dıt dıt dıt"
Telefonu sinirle kapatıp otobüse bindim sonuç her zaman ki gibi hayal kırıklığı oturacak yer yok,arkalara doğru ilerledim en sonunda en arkada durup tutunmaya başladım oldum olası kalabalık yerleri sevmem kendi kendimi içimden konusurken üstümde bi fazlalık hissettim.
"Ben çok özür dilerim size çarpmak istememiştim kusura bakmayın gerçekten."
Kıza dönüp baktım değişik bir havası vardı masumdu kullandıklarıma benzemiyordu gözleri dolmuştu belliki oda benim gibi üzgündü,daha fazla kız hakkında içimden yorum yapmadan söze atıldım
"Bi daha olmazsa sevinirim"
"Odunlukta master yapmış gibi sözler kullanıyorsun iyi ki yanlışlıkla çarptık önemli değil desen ölür müsün yani ?"
"Evet"
"Pislik"
Otobüsten indim ve yürümeye başladım.
Mezarlığa girdiğim de içimi yine her zaman ki o acıdan kaplandı canım yandı babamın mezarının başına geldiğimde biriktirdigim tüm yaşlar bir bir topragin uzerine aktı.
Gittin be baba siktigimin dünyasında sende gittin..
Arkadaslar hikayeye yeni başlıyoruz umarım beğenilir :))

Hissiz ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin