ÖZÜRMÜŞ! AL SANA ÖZÜR

83 6 2
                                    

Okuldan atıldım, dövdüğüm kız yoğun bakımda , annem olanlardan sonra her dakika bunu hatırlatıyor. Kimse kimseyi boşuna dövmez. Bende boşuna dövmedim .Senenin başından beri kimle takıldıysam onun peşine takıldı ,erkek arkadaşımla ayrıldıktan 1 hafta sonra onu evinde gördüm ,hem de ne pozisyonla gördüm, okulda düzenlenen partide de en sevdiğim pantolonuma meyve suyu döktü...

Normalde pek sabırlı biri olmamama karşın okulda çok kişiyle kavga ettiğim için dosyam baya kabarık olduğundan hep bekledim. Eğer bir sefer daha kavga çıkarırsam atılacağımı 10 bininci kez müdürün tekrarlamasına karşın, bu benim için sanıldığı kadar basit bir şey değildi. Sevgili müdürümüzde okuldan atmakla tehdit edip özür dilememi söylemişti, bu orospuya asla özür dilemem, ayrıca benim özür dilediğim görülmüş müydü ?

İsterse beni sınır dışı yapsın, ister atsın ama ilk özürümü de bu kıza etmeyeceğime emindim ..

Müdürde '' ee özür dilediğini duyamadım'' dedi. Bu sırada mal Ilgım alttan sırıtıyordu, bende müdüre dönüp '' az bile yaptım' diye kötü bir şekilde suratına baktım, '' işlemler başlasın'' dedi ,

''hı hı işleminiz bitince annemi yollarım'' dedim. Kapıya doğru ilerlerken Ilgım bana bakıyordu özür dileyeceğimi sanmış olmalı tam kapıdan çıkacakken '' ha Ilgım bu arada bu iş burada bitmedi bilesin'' dedim, kan dondurucu bakışlarımla pislik gülüşümü de göndermeyi eksik etmedim korkmuş bir biçimde baktı .Müdürde bu sırada ''  kızım akıllanmayacak mısın sen?'' dedi. Cık  dedim kaşlarımı kaldırım sonrada ''Sus be yaşlı bunak '' deyip kapıyı çarpıp çıktım.

''Yaşasın yeni, okul yeni insanlar ''diye bağırdım !

Okula son kez bakıp bir hareket çektim ve ''siz piç kuruları lanet okulunuzu kıçınıza sokun'' diye bağırdım. Bunu 12. sınıfın onunda yapmayı zaten planlıyordum ama 1 sene erkenden yaptım.

Mutluydum özgür gibi hissetmek en güzel şeydi...

Kim bu çocuk?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin