soğuk hemde fazlasıyla

13 2 0
                                    

Ergenlik döneminin zamanlarından birinde muhakkak okulun o sert bakışlı her zaman siyah giyinen gizemli çocuğuna aşık olurdunuz.Herkese kendini açmayan herkese uzak olan kişi dikkatinizi çekerdi.Daha kendinizi yeni keşfetmeye dünyayı sorgulamaya yeni başlamışken birde keşfedilmemiş bir liman bulmak kolay değildi, bulupta ulaşmakta öyle...
Ben derin ,her zaman okulda sorunlu sayılan, herkesle aramda bir mesafe bulunduran, okulda havalı sayılacak ama tiki olmayan o kızlardanım ve şuan karşımda, yani kapıya yaslanmış ve elinde sigarasıyla yere bakmata olan çocuğu görmemle, ağzım bir süre açık kalmıştı ama hemen toparlamıştım .Yani fark edince ..
Arabanın kapısını açmamla kafasını kaldırıp suratıma baktı ,gözlerinin karanlığıyla yüzüme öyle baktıki kaybolacakmış gibi hissettim ve kafamı çevirip karşıda bir pazartesi sabahına fazla olan güneşe baktım  ve derin bir nefes aldım.
Hayır yakışıklıydı tamam ama tanımadığım etmediğim çocuğu tanrım ilk görüşte aşık oldum ,çarptı beni artık onu seviyorum moduna girmedim tabiki..
Ergenlikten bahsettim evet ama ergence davranmanın da lüzumu yoktu elbet..
Asla aşık olmam diyen tiplerden değilim ama gerçek aşkı buldum mu hayır ,gerçek aşka tanık oldum mu hayır!  ama olabileceğine inanıyorum bir yerlerde bir eşimin olduğunu ve zamanı gelince olacağımızı hissediyorum.
Okulun kapısına yaslanmakta olan çocuğu ardımda bırakıp içeriye ilerledim .Etrafı süzdüm çok farklı kitleler vardı ;şehirdeki en zıt insanları buraya dolduralım demişti sanki birileri..
Artık burada kalacaktım geniş bir alan vardı ,okulun dışında kocaman heykeller ,dev gibi bir kapı; içeride spor salonu ,müzik salonu ,çardak ,bol bol çimenlikler ve kütüphane vardı.Okula gelmeden önce bu kütüphanenin adını birkaç defa duymuştum şehrin en iyilerinden denilebilirdi en kısa zamanda oraya gitmem gerektini aklıma yazdım.Okuldaki tiplere gelirsek kantinin orada oturan tatlı kızlar, ayakta bir köşede oturan tuhaf ve birbirlerinden çok farklı duran kızlı erkekli bir arkadaş grubu, ortada yakışıklı bir grub ,tiki kızlar (bu tipler genelde kol kola takılır her saniye güler suratlarına uzunca bir süre bakarsanız ne var derler işlerine gelince yanınızda olurlar) ve tam çardakta duran 7 kişilik okulun enleri olduğunu anladığım bir grup vardı( okulun enleri en popiler kız en popiler erkek ve yardımcıları olur yardımcıları sözde arkadaşları olup genelde hizmetlileri olurlar) heh birde tam şuanda spor salonundan çıkan okulun basketbol takımıyla okul bildiğin istanbuldu..
Herneyse muhtemelen buradan mezun olacağım için tanımaya çok fırsatım olacak diyip etrafta bana bakan gözlere karşın önüme döndüm ve müdürün odasını aradım kapıda okuldan yakışıklı bir çocuğun bana müdürün odasını göstereyim mi dediğini düşünüyorsanız hayır öyle bir şey olmadı sekreter bana yolu gösterdi ve minnetle teşekkür ederek müdürün kapısını çaldım
"merhaba efendim ben Derin ,
Derin Aybar"

Merhaba arkadaşlar yeni bölüm yazmayalı bir sene falan oldu ve hepinizden özür diliyorum,artık daha sık yazmaya çalışacağım.Bölümü okuduktan sonra eğer şunu yapabilirsin yada bence şunu yapma diyeceğiniz şeyler olursa söylemenizi çok isterim..
Çünkü bende yazmaya çalışıyorum ve eksikliklerim doğal olarak var ama sizinde fikrileriniz benim için çok değerli.Beğenirseniz takip etmeyi unutmayın.Okuyan herkesin gözlerine ve yüreğine sağlık.İyi zamanlar geçirmeniz dileğiyle. ✌🏼️☺️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kim bu çocuk?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin