Medya Pelin in elbisesi
Eve geldiğimde hemen odama gidip kendimi yatağa attım. Ne yapmaya çalışıyodu bu çocuk? Kesin beni de sürtük sandı diye düşünürken telefonuma gelen mesaj sesiyle düşüncelerimden arındım.
Gönderen:Selin
"Nerelere kayboldun. Umarım kötü bisey yoktur. Seni merak ettik. Derslere girmeme sebebini hemen bekliyorum."
Okulda yok yazılmam yarım gün yok yazılmam anlamına geldiği için bende derslere girmek yerine cafede takılmayı tercih etmiştim. Eğer eve gitseydim annem çok fena hırpalardı.Gönderilen: Selin
" Bir seyim yok canım merak etmeyin. Kendimi biraz halsiz hissettiğim için eve geldim. Hepsi bu."Mesajı gönderdikten sonra telefonu yatağıma fırlatıp banyonun yolunu tuttum. Yaklaşık yarım saat bir saat banyo yaptıktan sonra kapşonunda kedi kulakları olan mor bornozumu üzerime geçirdim. Odama girdiğimde korkudan çığlık attım.
"Benim Pelin sakin ol"
Sağ elimin bas parmağıyla bir kaç kere dişimi yukari ittirdikten sonra "Ödümü kopardın Selin. Ne işin var burda?" dedimBir yandan küçük havlumla saçlarımı kurutup bir yandan da kaşlarımı havaya kaldırmış Selin in konuşmasını bekliyordum.
"Şey... Imm ben Keremden hoşlanıyorum ve bugün doğum günü."
"Hoşlandığını anlamıştım ama hiç bahsetmediniz bugün. Kutlamadan falan?"
"Kerem doğum günlerinden pek hoşlanmaz. Genelde ona gider oturur film falan izleriz işte. O da bizim zorumuzla. Ben artık ona açılmak istiyorum. Büşra bunların saçmalık olduğunu söyledi. Ben de sana geldim. Hemde akşamı haber vermeye. Bana yardımcı olur musun?"
"Tabiki de . Seve Seve" dönüp saate baktığımda saatin akşam üzeri 5 olduğunu gördüm.
"Akşamki kutlama tam olarak saat kaçta?"
"Yedi gibi geçeriz onlara . Ama ondan önce hemen beni hazırla ve hediye bakmaya gidelim. Çok hızlı olmamız lazım."
"Hiç merak etme Selin o görev bende. Ama önce şu bornoz yerine kıyafetlerimi giysem iyi olacak."
Dolabımdan gerekli iç çamaşırları ve rahat kıyafetlerimi alıp banyoya girdim hemen ustumu degistirip saçımı ıslak bi şekilde topuz yapıp odama girdim."Evet Selin. İlk olarak kıyafet. Kıyafet çok önemli. Seni böyle olduğundan da güzel gösterecek ve azıcıkta seksi şeyler lazım."
Selin ayağının dibindeki büyük çantayı gösterdi."Bir kaç elbise ve bir kaçda ayakabı var . Seç bakalım."
Eğilip yerdeki çantayı alıp yatağımın üzerine koydum. Fermuarı açtığımda ilk lacivert elbiseyi çıkardım. Uzun elbiseydi. Hiç ama hiç uygun değil. Ne o öyle galaya gider gibi. Hemen Selinin suratına bakıp elimdeki elbiseye olumsuz anlamında bakış attım. İkinci elbiseye baktığımda bu kısaydı. Önünü döndürdüğümde göğüs kısmında çok taş işlemesi vardı. Bu kesinlikle olabilirdi. Tabi ki de en yakın akrabasının düğününde. Hemen onu da eledim. Bu sefer siyah ve mini bir elbise vardı. Önünü döndürdüğümde göğüs kısmı V yaka ve orada da çapraz ipler vardı. Abartılı değildi ve bence çapraz ipler her zaman seksiydi.
"Selin. Bunu beğendim. Dene bunu. Bende ayakkabı bakayım. Banyo hemen karşı kapı."
Selin elimdeki elbiseyi alıp doğru banyoya giderken bende bakışlarımı tekrar çantaya döndürdüm. Bir kaç renkli ayakkabı vardı ama ben tercihimi siyah bir ayakkabıdan yana yaptım.
"Olmuş mu Pelin? Bana fazla kısa geldi gibi. Kaç senedir giymiyodum."
Seline döndüğümde bu elbisenin ona ne kadar yakıştığını düşündüm. Ha bi de ne kadar zevkli olduğumu."Kızım sen seksi olmak istemiyor muydun? Seksi olmak içinde birazcık cesur olman lazım."
"Birazcık mı?"
"Yani işte birazcığın üstü. Ama sadece bu güne özel. Bence gayet de iyi. Bekle burda."
Hemen arkamda bulunan dolabıma gidip bir çift diz üstü siyah ten çorap çıkardım.
"Emin ol erkekler bu çoraplara bayılıyo ve çok seksi buluyolar. Benden sana tavsiye." diyip göz kırptım.
Çorapları giyip üstüne de ayakkabıları giyince inanılmaz derecede seksi bir şey olmuştu."Kendimi hiç bu kadar seksi hissetmemiştim. Burdan bakınca sende hiç bu tarz şeyler göremiyorum." eliyle üzerimdeki eşofman ve tisortü gösterince " Ev hali bu. Bende hazırlanınca görürsün. Ama benim seksi olmamı gerektirecek bir durum yok. Önceden giyerdim böyle çorapları. Okulda da giydiğim olmuştu fakat herkesin gözleri çıkıyodu yerinden yeminle."
"E heralde kızım baksana şuna. Ne cesaret?"
Aynaya dönüp kendini incelemeye başladı."Onu bunu boşver. Saçını yapalım. Sonra da alışverişe."
"Haklısın" diyip saçındaki tokayı çözdü.
Saçlarına hafif dolgunluk verdikten sonra çok da abartı olmasın diye bir eyeliner ve bir de maskarayla işimi tamamladım."Çok güzel oldun Selin." dedim yaptığım şahesere bakarak. Onunda benimle aynı fikirde olduğu gözlerinden okunuyodu.
"Sıra bende." dedim. Dolaba geçip sade , beyaz ve dalgalı etekli bir elbise çıkardım. Ayağıma ise siyah dizimin üstüne kadar uzanan çapraz bağcıklı bir dolgu topuk koluma ise minik bir siyah çanta işimi görürdü. Üzerimi giyindikten sonra saçlarımı da düzleştirip gözlerime bir eyeliner çektim. Eyeliner vazgeçilmezimdi.
"Bende hazırım hadi gidelim."
"Seksilik bi durumun yoksa bu ne hal kızım?"
Üstüme bakıp gülümsedim."Şş çok konuşma da geç kalmayalım."
______________________________________
Keremlerin kapısına gelince Selin beni durdurdu."Nasılım?"
"Çok güzelsin Selin. Akşam akşam burda durmak istemiyorum. Aşağıda barlar sokağı var. Hadi içeri girelim."
Zile bastıktan sonra kapıyı Emir açtı."Oo kızlar hoşgeldiniz. Geçin eksik kişi sadece Batu. O da birazdan gelir."
İçeri girip vişne çürüğü koltuklara bıraktım kendimi.
"Nerde kaldınız kızım bu dört hödükle yalnız kaldım. Dır dır dır yeminle Selin senden fazla konuşuyolar."
"Geldik işte Büşra ." Erkeklerin mutfakta olduklarını fırsat bilip ayağa kalktı. "Nasıl? Seksi olmuş muyum?"
"Afet olmuşsun kızım. Yalnız Kerem ben geldiğimden beri odasında. Emirgil geldiğinde bir görünmüş sonra da odasına çıkmış. Uyudu galiba."
"O zaman ben bi odasına çıkıyım. Uyandırıyım" dedikten sonra eğilerek fısıltı halinde "Belki uyandırmak için onun izlediği dizideki kadınlar gibi yanaşırım. Onları seviyo. Belki beni de sever."
Merdivenlere yöneldiği sırada karşısına Önder le Berk çıktı. Her zamanki gibi ellerinde çerezlerle içeri girecekleri zaman Selin i görünce ağızları açıldı.
"Selin bu sen misin?" dedi Berk. "Gözlerime inanamıyorum. Sen. Sen değişiksin bugün. Ama hoş."
"Size değil bu hazırlıklar. Kerem odasında değil mi?"
"İşte şimdi anlaşıldı." diyip bize gülerek dönen öndere susmasını işaret ettim.
"Yukarda yukarda. Onu da alıp gelirsin. Yani umarım gelirsiniz." kahkahalarla salona girerlerken Selin de merdivenlere yöneldi.
Büşra da olumsuz yönde başını sallarken bakışlarını tavana çıkardı.
"Bence bir kadının en aciz olduğu an sevdiği için değişmeye çalışmasıdır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Novela JuvenilKumral,mavi gözlü,kaslı,güçlü .. Ve Barkın o sensin. Beni baştan çıkaran ve bi o kadar asi..