Fotoğraf

49 1 0
                                    


Yazım yanlışlıkları olabilir bu yüzden herkesten özür dilerim ve sonradan farkettim bölümde hiç kızın adı geçmiyo, kızın adı cemre biginiz olsun bu arada kapak fotoğrafı da cemrenin fotoğrafı!!!

----------------
Defne yine her zamanki gibi sevgilimi elimden alıcağınu falan zırvalıyodu, çok sevgilisi olan bi kız değildim daha doğrusu  Batu ilk sevgilimdi ve beni seviyodu yani en azından ben öyle biliyodum ama ona güveniyodum yani . Hem daha az önce onun yanındaydım hatta o da kafamın bu konuyla meşgul olduğunu anlayıp bana öyle bişey olmadığını anlatmıştı o yüzden içim rahattı . Telefonumu cebime koyduktan sonra patenlerimi giymeye başladım.

Evet paten sürüyorum hatta bazılarının profesyönel diyebilceği şekilde ama zevkyen sürüyodum yoksa terimleri bilmiyorum yani internetten video izledikten sonra o hareketi yapmaya çalışmak ta denilebilir. Telefonum çalmaya başladı. Yine o üvey yazısını görünce defne olduğunu anlayıp meşgule atmadım evet atmadım telefonu açtım ve yüzüne kapattım bu bana zevk veriyodu zaten telefonu açmıyacaksam da genelde böyle yapardım. Maksat ibnelik.

Defnenin telefonuna cevap vermediğimden dolayı bu seferde mesaj atmıştı ona hiç inanmayacağımı ne yazıkki anlamıyodu. Evet birbirimizi sevmiyoduk ve evet sırf bana gıcıklık olsun sırf ben üzüliyim diye sevgilimi becerebilecek bi potensiyele sahipti ama batu sevgilisini üvey kardeşiyle aldatıcak gibi biri değildi. Mesajda ' sana bunu kanıtlıycam ' yazıyodu. Umursamadan parka doğru ilerlemeye devam ettim ve kaymaya başladım . İlk önce alıştırma için küçük küçük gidip gelmeler sonra hızlanıp zıplamalar sonra ise burdaki çoğu kişinin yapamadığı hareket olan yukarı çok hızlı çıkıp ordan takla atarak aşağı inerek devam etmek. Parkuru hızlı hızlı dolaştım çemberlerin etrafından geçtim rampadan hız aldım bu beni kesinlikle rahatlatıyodu ve aklımdakileri uzaklaştırıyodu. Özellikle de Annemin ölümüyle evimize gelmiş olan üvey kadını ve onun çocuğunu. 

---------

Yaklaşık yarım saattir bırdayım ve evet yarım saattir artistik hareketler yapıyorum zorlandıklarım için ayrı uğraştığımda biraz daha çalışmam gerektiğini anlıyodum ama dışarı hergün çıkamıyodum en azından son bi aydır,  " kardeşimin" saçlarını bozduğum ve onu " yanlışlıkla " tokat attığım için ceza almıştım ne yapabilirim o da bana sürtük demeseydi.. Tabi ben bunları düşünürken bazı hareketleri yapmaya devam ediyodum yandaki grubun beni izlediğini biliyodum ve bu beni heyecanlandırıyodu yani daha önce de bazıları izlemişti beni ama o gruptaki çocuklar meteor değildi hadi lütfen ama her gün meteor görmüyoruz .

Daha da hızlanarak takla atma hareketimi tamamladım . Yan gruptakiler gözleri kocaman şekilde bana bakıp bazıları fısıldaşmaya başladılar  tabi kızlar erkekler dikketli bi biçimde bana bakıyodu  telefonuma mesaj gelmesiyle bi rampaya çıkıp oturdum mesaj defneden di ve bana bi fotoğraf göndermişti. Telefonda batu ve defne vardı. Ama bana ilginç gelen kısım ,batunun üstsüz defnenin iç çamaşırıyla olması ve ayrıca kucak kuvağa ve öpüşüyo olmaları. Yani gerçekten beni aldatmışmıydı. Yanağımdan düşen yaşlara engel olamadım . Bi damla daha ve bi tane daha. Oturduğum yerde aşağı doğru kaymaya başladım ister istemez fena halde ağlıyodum. Makyaj yapmadığımdan dolayı zombiye benzemediğimi bilmek daha iyi hissettiriyodu.

Ahhhh ! Kimi kandırıyorum dışarıdan canavara benzemem umrumda bile değil. Telefon elimden kaydı ve sırtımı rampaya yasladım. Az önce içimdeki mutlu kızın tamamı bir anda yok olmuştu.  Telefonumu elime aldım ve onunla olduğum tüm fotoğrafları sildim. Hemde HEPSİNİ. Zaten fotoğraf galerimin yaklaşık yarısı gibi bi kısımda o da vardı. Daha fazla insanların paten kaymasını engellememek adına yerden kalktım yanağımdaki yaşları sildim yalancı bi gülümseme takındım ama önüme her gelen ağladığımı anlayabilirdi.  Herneyse diyerek eve doğru sürmeye başladım ama biri omzuma dirseğini geçirdi.

" hey dikkat etsene

"Bence sen dikkat et

" ağlayan kızlar daha narin ve daha sakin olur diye biliyodum

" eğer pişmanlık ,öfke ve üzüntüden ağlıyosa inan bana sakinliğin bi damlasını bile göremezsin" diyerek arkamı döndüm ve ilerlemeye başladım ama kolumu tutan el buna engel oldu.

" hey koluma öylece çarpıp gidemezsin

" sen bana çarptın ve acelem var

Arkadan arkadaşları hadi bırak kızı tarzı şeyler söylerken o hiçbirine aldırmadan

" neyeymiş bu acelen

" PTT ( pijama - terlik - televizyon) derecesinde önemli olan depresyon stayla programımı yapıcam".

O bana ' salak mısın 'dercesine bakarken arkadan bi kız çıktı ve bana sarıldı. Zaten böyle bi şeyi bi erkeğin anlamasını beklemiyodum.

" durum o kadar ciddi mi "

" bi dakika PTT ne "

Bu soruyu arkadaki diğer taş çocuk söylemişti bana sarılan kız gülerek arkasına döndü ve açılımının pijama terlik televizyon olduğunu söyledi ve bana geri sarıldı.

" anlatmak ister misin "

" belki "

" hadi bak anlatmak iyi gelir " demesiyle yüzümden bi kaç damla yaş daha düştü

" emin misin dinlemek istemeyebilirsin çünkü aşk acısı , yani en azından arkadaşım olmayan biri yanıma gelip bana acısını anlatsa inan bana ben ona sinir olurum banane onun aşk acısından der atara bağlarım"

Kıkırdadı ve sorun olmıyacağını belirtti arkadakilerin bazıları giderken bana laf söyleyen meteor kız ve kızın bi arkadaşı daha kaldı. O çocuk cidden benim başıma gelen olayı merak mı etmişti . Tamam bi nebze de olsa üzüntüm geçti

" bak şimdi benim bi üvey kardeşim var ama kız bildiğin sürtük ama önde gideni yani önüne gelenle işi pişirir yani neyse benim de bi sevgilim vardı ve ondan cidden hoşlanıyodum yani o da beni seviyodu bildiğim kadarıyla neyse işte bu arada o benim ilk sevgilimdi daha önce biriyle çıkmamıştım.işte üveyimde herşeyi elimden aldığı gibi bunu da elimden alıcağını söyledi sonra işte bi fotoğraf attı fotoğrafta ikiside vardı tabi böyle diyince normal geliyo ama batunun üstü yok, defne yani üveyim sadece iç çamaşırıyla kucak kucağa - bu kısımda daha şiddetli ağlamaya başlar - öpüşüyodu."

" ah canım gel buraya aşk acısını iyi bilirim " dedi ve bana sarıldı" daha iyi hissediyomusun"
Başımı salladım ve teşekkür ederek yanlarından ayrıldım. Nasıl olsa onları bi daha görmiyecektim.

The end

Sınır : 3 vote

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin