Chae-Rin ne yaptın bana? -2-

391 40 8
                                    

...
Ağlıyor muydu? Ama neden? Yoksa benim hissettiğim duyguları o da bana mı hissediyordu? Yoksa başka bir şeyi mi vardı? İçimde bir burukluk oluşmuştu. Onun o halini görmek fazlasıyla canımı yakıyordu. Hemen gözyaşını sildim. "Bir daha ağlama, sakın. Eğer s-sen ağlarsan ben dayanamam ölürüm."

Chaerin ağızından;
Bu da ne demek oluyordu? Jiyong neden böyle demişti ki? Yoksa benim ona besledigim duyguları bana mı besliyordu? Ama olamazdık, birlikte olamazdık. Biz diye birşey olamazdı. Bu lanet olası başkan Jiyong ve Chaerin'i değil, Young Bae ve Chaerin'i istiyordu. Duygularımı bildiği halde neden ama neden böyleydi? Jiyong'un yanında huzur buluyordu. Çünkü huzurun ta kendisi oydu. Yapacaktım bu sefer olacaktı. Jiyong'u kaybetme pahasına, ama inanıyordu o da kendisini sevdiğini düşünüyordu. "Şey Jiyong ben." dedim ve Jiyong'un dudağına küçük bir öpücük bıraktım.

GD ağızından;
Bu da ne?!!! Chaerin beni öptü mü?!!! Rüyada mıyım ben? Beni seviyordu o da beni seviyordu ~~ artık fanlarımızın istediği gibi bizim ilişkimiz gerçek bir SkyDragon ilişkisi olmuştu değil mi? Durmadım, Chaerin'in gözlerine baktım ve pembeleşmiş yanaklarını sıkarak şunu dedim "seni seviyorum."

Tadaa~~ Olaya Taeyang da girdi kkk~ olaylar daha yeni yeni gelişiyor •^
Bu bölümü IF You dinleyerek yazdım. Sizde dinlerseniz büyük ihtimalle olayın içine kolayca girebilirsiniz kkk~ Aklıma hep izlediğim SkyDragon videoları geldi. Ya cidden onlar neden bu kadar mükemmel açıklayabilir misiniz? ~~
Hikâyeme ciddi anlamda alıştım. Beğenip beğenmediğinizi lütfen söyleyin ona göre devam etmek istiyorum **

Gotta Be YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin