-5-

279 34 5
                                    

Eski bölümden;
Arabaya binerken seungri aradı ve endişeli sesiyle "Jiyong hemen gel burada işler çok karışık ve galiba başınız biraz dertte." dedi.

Seungri neden böyle demişti ki? Kesin kendine seçtiği kızın sevgilisi vardı, dayak yememek için beni çağırdı. Ama cidden biraz endişelenmiştim galiba. Hiç konuşmadan şirkete varmıştık. İçeri girdiğimizde neredeyse herkesin gözü ben ve chaerin'deydi. Sonra grubumuzun odasından Yang başkanın çıktığını gördüm. Chaerin'e git işareti yaparken Yang başkan bizi farketti ve sinirli bir şekilde ikimizi de yanına çağırdı. Chaerin çekingen bir şekilde içeri girdi, bende arkasından girdim. Başkan içeride oturan Bom ve Seungri'ye gidin dedi. Onlar çıktıktan sonra camları kapattı, dışarıdakiler camdan bizi izliyordu. Sonra bağırmaya başladı. "Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz!!" rahat bir tavırla ''ne yapmışız biz yoksa klibin izlenme sayısını falan mı beğenmedin?" dedim ve sinsice güldüm. Elinde zarf olduğunu yeni fark etmiştik. Sonra zarfı suratıma doğru atarak "Çok güzel bir fotoğrafçı hayranınızdan, çok güzel bir fotoğraf." dedi. Zarfı açarak fotoğrafa sonrada Chaerin'e baktım. Sanki gülecekmiş ama kendini zor tutuyor gibiydi. Dışarıdan bakan birisi onu ciddi bir halde olarak görürdü. Ama ben tanıyordum onu o da ben gibi ciddilikten nefret ederdi. Ben direkt lafa atladım. "Ne var bunda yani? Hayranlarımız bizi çok yakıştırıyorlar. Bizde onlara moment vermeyi seviyoruz." Başkan direkt inanmamış bi şekilde lafı ortaya koydu "Bu hiç hayranların sevinmesi için yapılmış birşeye benzemiyor."

×××××××

Bölümü burada kesiyorum, fazla beğeni ve yorum gelmiyor. +5 beğeni gelirse bölümü haftaya yayınlarım. Lütfen yorumlarınızı da eksik etmeyin dikkate almaya çook dikkat ediyorum. Bir sonraki bölüme görüşmek üzere~!!
Medya: SkyDragon tespiti GD'un İG'de paylaştığı fotoğraflardan CL *--*

Gotta Be YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin