Ne var bunda yani? Hayranlarımız bizi çok yakıştırıyorlar. Bizde onlara moment vermeyi seviyoruz." Başkan direkt inanmamış bi şekilde lafı ortaya koydu "Bu hiç hayranların sevinmesi için yapılmış birşeye benzemiyor."
.....
Belki bugün herşey değişecekti. Kim bilebilirdi ki belkide rahat bir şekilde, kimseden saklanmamıza gerek kalmadan ilişkimiz devam edecekti. Başkan tekrar bize baktı ve konuşmaya başladı "Bak Jiyong, Chaerin'in daha kısa bir süre önce Young Bae ile ilişkisini onayladım bu ilişkinin bana ve şirketime çok yararlı yönleri oldu." ben G-Dragon, eminim ki şirkete Young Bae'den daha fazla para kazandırmışımdır. Onunla tanıştığım güne lanetler saydırıyordum.
Chaerin;
Şaşkınım ve kafam karışık. Galiba şuan konuşma sırası bende bi an Jiyong'un gözlerine baktım, ona baktığımda gülümsemesi tekrar kafamı allak bullak etti. Derin bir nefes alıp konuşmaya başlafım . "Başkanım biliyorsunuz bu şirkette hem ben, hem de Jiyong ciddi anlamda önemli bir yere sahibiz. Sırf sizin daha iyi bir kazancınızın olması için bize resmen köle muamelesi gösteriyorsunuz. Unutmamanız gereken birşey var ki buda biz olmazsak sizin hiçbirşey kazanamayacağınız. Bu konuyu iyice düşünmemizi istiyorum. Yoksa biz böyle devam etmeyi düşünmüyoruz. İzninizle. " Jiyong'un elinden tuttum ve dışarı çıkarttım. Şirketteki herkes aptal bakışlarıyla bize bakıyordu. Asansöre bindik ve garajdan arabaya binip biraz sessiz kalacağımız bir yere gitmeyi düşündük. Arabayı Jiyong kullanacaktı. Tam yanındaki koltuğa binecek iken bir araba sesi ile irkildim gelen Young Bae'nin arabasıydı arabayı önümüzde durdurdu "güzel çiftimizde mi buradaymış, sizi gördüğüme çok sevindim. Benimde sizinle konuşacağım şeyler vardı." diyerek elinde ki birkaç kağıdı salladı ve iğrenç gülümsemesi yüzünde belirdi.
Merhaba çok uzun zaman oldu telefonum arızalanmıştı ve buraya girmem çok sıkıntılı olmuştu. Yazdığım bu hikâyeyi de bırakmak zorunda kalmak beni çok üzmüştü açıkçası. Tekrar geldim ve hikâyeme devam etmek beni ciddi anlamda sevindirdi. Lütfen vote ve yorum yapmayı eksik etmeyin, fikirlerinize çok önem veriyorum. Görüşmek üzere^^~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gotta Be You
FanfictionChaerin çok büyük bir aşk üçgenine düşmüştür. Bir yandan sadece arkadaşı olarak gördüğü Young Bae, diğer yandan ise sırılsıklam aşık olduğu Jiyong. Young bae Chaerin'in Jiyong'a beslediği duyguları ona besliyordu. En yakın arkadaşı Jiyong bundan çok...